חיפוש

מצילי נפשות – הכירו את מרכז אתרוג

היום, עמוק בתוך המאה ה- 21, רוב האנשים כבר מבינים שטיפול פסיכולוגי זה לא מילה גסה, ולא נרתעים מהמושג הזה. אם בעבר שלטה בציבור איזו תפיסה מוטעית שרק 'דפקטים' הולכים לטיפול פסיכולוגי, היום כולם כבר מבינים כמה הדבר הזה חשוב וחיוני, אילו יתרונות עצומים טמונים בו, וכמובן שלא חייבים להיות בסיטואציה מורכבת מאוד מבחינה נפשית בחיים כדי ללכת לטיפול.

לא מעט אנשים הולכים לטיפול פסיכולוגי וגם לא מתביישים לספר ולהצהיר על זה. אם גם אתם מחפשים טיפול פסיכולוגי אמין ומקצועי, אז כדאי מאוד שתכירו את מרכז אתרוג.

 

מה זה טיפול פסיכולוגי?

כולם מדברים כל הזמן על טיפול פסיכולוגי, אבל אם תמיד התביישתם לשאול מה זה בכלל, כי כולם לוקחים את המושג הזה כמובן מאליו, הגעתם למקום הנכון. בטיפול פסיכולוגי המטופל עובר תהליך בעזרתו של המטפל שעבר הכשרה ארוכה ומפורטת כדי שהוא יוכל לסייע.

המטפל והמטופל מנתחים את חייו של המטופל ומזהים את הקשיים והבעיות שאיתם המטופל מתמודד. לאחר זיהוי הבעיות והקשיים, המטופל והמטפל בונים יחד מעין תכנית פעולה שאמורה לסייע למטופל להתמודד עם אותם קשיים ובעיות. במהלך הטיפול המטופל רוכש כלים ויכולות להתמודד עם הקשיים והמורכבויות שיש לו בחיים, וגם כלים שיסייעו לו להתמודד עם מורכבויות ואתגרים שהוא בוודאי יפגוש בעתיד.

פסיכותרפיה

ממה צריך להיזהר?

למרבה הצער, שוק הטיפול הפסיכולוגי הוא שוק די פרוץ. אין הגדרה חוקית ומסודרת במדינה שקובעת מי יכול לתת טיפול פסיכולוגי, ואיזה הכשרה דרושה לשם כך. לכן יש לא מעט אנשים שמציגים את עצמם כמטפלים מיומנים בשיטות שונות, בעוד שלמעשה הם לא עברו הכשרה והסמכה מתאימות, ולא תמיד יש להם את הכלים המקצועיים כדי לסייע למטופלים שלהם להתמודד ולעבור הליך טיפולי מוצלח וטוב.

מסיבה זו חשוב מאוד לברר היטב מיהו איש הטיפול שאליו אתם פונים, מהי ההכשרה שהוא עבר, באילו מוסדות הוא למד, ומהו הניסיון שיש לו בתחום הטיפול.

 

אז מה עושים?

אבל אין לכם סיבה לחשוש, כי אנו הולכים להציג לכם כאן פתרון מצוין. מרכז אתרוג, שהוקם לפני קרוב ל- 20 שנה, יפתור לכם את העניין הזה. במרכז חברים מטפלים בשיטות שונות, כאשר כל החברים במרכז אתרוג הם בעלי תואר שני, עם ניסיון, ואנשי מקצוע מהרמה הגבוהה ביותר.

כשאתם פונים לקבלת טיפול דרך מרכז אתרוג, אתם יכולים להיות רגועים ושקטים, ותהיו בטוחים שתפגשו מולכם איש טיפול מקצועי עם סט כלים ומיומנויות שיכול לסייע לכם. למידע נוסף על מגוון הטיפולים והאבחונים של מרכז אתרוג לחצו כאן.

 

סיכום

טיפול פסיכולוגי הוא תהליך משמעותי מאוד שנותן לאדם כוחות, יכולות, ואמונה עצמית. אחרי טיפול מוצלח האדם הופך לגרסה משודרגת של עצמו. רק חשוב להקפיד לפנות לאנשי מקצוע מיומנים ולא למי שמתחזה לכזה. בהצלחה!

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
תוספים תזונתיים
כל מה שרציתם לדעת על תוספי תזונה

במהלך תקופות שונות, נהגו להמליץ לנשים ולגברים על אכילה של מזונות מסוימים או נטילה של תוספים שונים, מסיבות שונות שרובן קשורות לבריאות ולחוסרים תזונתיים. במהלך

קרא עוד »
מטבעות
 3 שיטות השתלת שיער וכמה זה עולה

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים מתעניינים בנושא של השתלת שיער. השתלת שיער יכולה לעשות את השינוי מאנשים מקריחים שמאבדים מהביטחון העצמי שלהם, לאנשים שבטוחים בעצמם

קרא עוד »