חיפוש

מתי כדאי לבחור מתנות ממותגות לעובדים שלכם?

אם אתם מתכננים להעניק לעובדים שלכם מתנות ממותגות, כדאי שתדעו שיש תאריכים מסוימים בשנה שבהם הכי מתאים שתמסרו להם את המתנה הנבחרת. המדריך הנוכחי נכתב כדי להעלות את המודעות לעובדה כי יש צורך לבחור את המתנה זמן מסוים מראש, כדי שתוכלו למסור אותם במועד המתאים ולא באיחור. הישארו אתנו ותגלו מתי כדאי שתבחרו את המתנה כדי לא לעבור את הטיימינג המתאים.

 

הרקע לכתיבת המדריך

המדריך הנוכחי נכתב לאחר שהמעסיק שלנו מסר לנו מתנה ממותגת בחודש מאי השנה, לאחר חג השבועות. ראוי לציין כי המתנה הנבחרת הייתה צלחת לליל הסדר וקופסת מצות. אם אתם בקיאים ולו מעט בלוח השנה, אתם בטח יודעים שהמתנה ניתנה לנו הרבה לאחר חג הפסח. הדבר אירע בגלל שהמעסיק שלנו לא ידע שבחירה של מתנות ממותגות צריכה להיעשות הרבה זמן לפני החג. כך שמה שקרה בפועל זה שהוא ביצע הזמנה של המתנות רגע לפני החג והן הגיעו לאחר החג.

 

אז מתי כדאי לבחור מתנות ממותגות לעובדים שלכם – אפשרות מספר 1

האפשרות הראשונה היא לקנות מתנות ממותגות לעובדים רגע לפני ראש השנה. ההמלצה שלנו היא לקנות את המתנה הנבחרת כבר בחודש יולי. שכן, כך אתם תוכלו לפנות אל החברה שמספקת את המתנות בשלב מוקדם, עוד לפני ששאר החברות יפנו אליה. הדבר יאפשר לכם לקבל את המתנה שלכם בזמן. כך שאם בחרתם למשל להעניק לעובדים שלכם בקבוק שומר קור לחגים, תוכלו לקבל אותו עוד לפני החג.

 

מתי כדאי לבחור מתנות ממותגות לעובדים שלכם – אפשרות מספר 2

האפשרות השנייה היא לקנות מתנות לקראת השנה החדשה (בינואר). אם יש לכם עובדים שחוגגים את השנה החדשה, אתם צריכים לשים לב שאתם עורכים את הקנייה כבר בחודש אוקטובר. הדבר נובע מאותה סיבה שצוינה לעיל. כך תוכלו להיות בטוחים שאתם תקבלו את המתנה שהזמנתם בזמן.

 

מתי כדאי לבחור מתנות ממותגות לעובדים שלכם – אפשרות מספר 3

האפשרות השלישית נוגעת כמובן לחג החנוכה. לא מעט מעסיקים בוחרים להעניק לעובדים שלהם חנוכייה ממותגת עם נרות. אנו מזכירים לכם שוב שאתם לא לבד. שכן, כנראה שיהיו עוד הרבה הזמנות מעסקים אחרים. לכן, אנו ממליצים לכם בחום לפנות אל החברה שממנה תרכשו את המתנה כבר בחודש ינואר. כך יהיו לכם 3 חודשים מראש לבצע את ההזמנה עם העיצוב המתאים לכם ביותר ותוכלו להיות בטוחים שהיא תגיע אליכם מספיק זמן לפני החג.

 

כמה מילים לפני סיום המדריך

רגע לפני סיום נמנה בפניכם 3 יתרונות חשובים בהזמנת מתנות ממותגות מספיק זמן מראש:

  • האספקה תגיע בזמן
  • תוכלו להיות רגועים
  • העובדים שלכם יוכלו ליהנות מהמתנות בטיימינג המתאים

עכשיו כשכל הפרטים הללו ידועים לכם, אתם יכולים לבחור את המתנות הממותגות לעובדים שלכם בקלות, בהצלחה!

מתנות ממותגות לעובדים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
מתנות לאמא
5 מתנות שכיף לתת לאמא!

לקראת החג כולנו צריכים לקנות מתנות, ואחת מהם חייבת כמובן להגיע לאמא. קנייה של מתנה לאמא היא דבר מאתגר. מצד אחד אנחנו צריכים לדאוג למתנה

קרא עוד »
פמוטים קטנים לשבת
פמוטים קטנים לשבת

פמוטים לשבת הם פריט חובה בכל בית יהודי. כיום ניתן למצוא פמוטים העשויים ממגוון רחב של חומרים, במגוון אינסופי של סגנונות ובשלל גדלים ופרופורציות. עם

קרא עוד »