חיפוש

מתי עושים הדברה לעסקים?

הרבה בעלי עסקים לא כל כך מצליחים להבין – מתי עושים הדברה לעסקים? הסיבה להיות השאלה מורכבת נעוצה בעיקרה בכך שרבים לא יודעים או מבינים מתי כדאי לעשות הדברה מונעת, ומתי אפשר לחכות ולראות אם יופיעו מזיקים, אז נדרשת הדברה למיגורם. בכתבה זו תוכלו לקרוא על כלל השיקולים המנחים בתחום, ולהבין לפי סוג העסק והצרכים שלכם כיצד נכון לכם להתנהל.

 

מהי הדברה מונעת ובמה היא שונה מהדברה לאחר הופעת מזיקים?

ישנם שני סוגים של הדברה, הדברה מונעת והדברה לאחר מעשה. שני סוגים אלו רלוונטיים לבעלי עסקים, כאשר הבחירה ביניהם נובעת ממספר רב של שיקולים, ביניהם שיקולים הקשורים לסוג העסק, שיקולים הקשורים לעלות ההוצאה בכל אחד מסוגי ההדברה, ושיקולים הנוגעים למיקום העסק והסבירות לחשיפה למזיקים.

 

מהי הדברה מונעת?

הדברה מונעת היא הדברה שנעשית עוד בטרם הופעת המזיקים ובכדי לוודא שהם לא יחליטו להפוך את בית העסק לביתם בהמשך. הדברה שכזו כוללת בתוכה פיזור של חומרים דוחי מזיקים בכל שטח בית העסק, כאשר התכונות הייחודיות של החומרים מובילות לכך שהם נשארים ודוחים את המזיקים לאורך זמן, ומונעים מהם להשתרש בבית העסק.

הדברה לעסקים לצורך מניעה מלכתחילה של מזיקים מצוינת (ואף הכרחית) לבעלי עסקים לממכר מזון, ולכל בעל עסק שנדרש לרמת היגנייה גבוהה ואישורים של משרד הבריאות עבור המוצר אותו הוא מספק. הדברה זו מומלצת גם למי שמעוניין ב"ראש שקט" בכל הנוגע למזיקים, וכן למי שרוצה לבטח את עצמו מהאפשרות להידרש להדברה יקרה ומורכבת יותר בהמשך (שתהיה רלוונטית במקרה שיופיעו מזיקים שישתרשו בבית העסק, ויידרש מאמץ להסרתם).

 

מהי הדברה לאחר מעשה?

הדברה לאחר מעשה היא ההדברה המוכרת יותר בחברה – והיא הדברה שכוללת בתוכה לחימה עיקשת ומורכבת עם מזיקים שכבר השתרשו בבית העסק. הדברה למשרדים לאחר מעשה רלוונטית למי שלא ביצע הדברה מראש, וטובה בעיקר למי שאין לו סיבה מיוחדת להימנע מלכתחילה ממזיקים בשל טיב העסק או מיקומו (כמו למשל מיקום בקומה מאוד גבוהה, אליה יתקשו המזיקים להגיע).

 

איך אדע איזו סוג הדברה מתאימה לעסק שלי?

כפי שצוין לעיל, סוג ההדברה המתאים לעסק תלוי בעיקר בסוג העסק והמנטליות של בעל העסק. ישנם עסקים שחייבים הדברה לצורך עמידה בתקנים (או לצורך מניעת תקרית שתוכל להבריח לקוחות), בעוד עסקים אחרים לא נדרשים לרגישות מיוחדת למזיקים.

בנוסף לכך, ישנם בעלי עסקים שמעדיפים להוציא סכום חד שנתי מוגדר לצורך יצירת "ראש שקט", וכאלו שמעוניינים לקחת את הסיכון שיופיעו מזיקים בכדי לחסוך את העלות הזו, ולהתמודד עם המזיקים אם יופיעו.

 

לסיכום

ישנם יתרונות וחסרונות לתזמונים שונים של הדברה, הנובעים מסדר העדיפויות האישי שלכם ומאופי העסק. למי שמעוניין בהדברה מונעת או בהדברה לאחר מעשה, מדביר הצפון הוא מדביר מומלץ להדברה לעסקים והדברה למשרדים לכל סוגי המזיקים.

מלכודת

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
מניעת נזקי מים
איך ניתן למנוע נזקי מים?

נזקי מים יכולים לקרות בכל דירה, גם אם היא חדשה ומשופצת, ובטח ובטח אם מדובר בדירה בעלת תשתיות ישנות יחסית. הנה כמה דרכים בעזרתן תוכלו

קרא עוד »