חיפוש

מתי צריך לתת  לכלב מזון רפואי?

חיות המחמד שלנו הפכו להיות חלק מהמשפחה שלנו בלי שום ספק, חשובה לנו הבריאות שלהם, הנוחות שלהם בכדי שיהיו להם חיים טובים וארוכים איתנו. לא מעט מן הפעמים נאלץ להתמודד עם בעיה רפואית כל שהיא עם אחד מבעלי החיים שלנו, ובמיוחד הכלבים שבבעלותנו שזקוקים למעקב וטרינרי שוטף לאורך חייהם. לא מעט מחקרים בנושאי התזונה מעלים כי אנו יכולים לתת פתרונות רפואיים עבור כלבינו דרך מזון רפואי, אז מה הוא מזון רפואי וכיצד עושים בו שימוש? על כך נענה במאמר.

 

מהו מזון רפואי?

המזון הרפואי בא לסייע לכלבים בטיפול בבעיות רפואיות שהם סובלים מהם, המזון הרפואי מכיל ערכים שונים, ויטמינים, שומנים ותוספים המסייעים לכלב עם סימפטומים רפואיים ומחלות שונות. על מנת לדעת להתאים את המזון הרפואי הנכון יש לאבחן מהי הבעיה הרפואית ממנה סובל הכלב כאשר כל סוג של מזון אמור להתאים לבעיה רפואית שונה. על מנת לאבחן מאיזו בעיה הכלב סובל ואיזה סוג מזון יכול להתאים עליכם לקחת את כלבכם אל הווטרינר שיסייע לכם בנושא. המזון הרפואי עוזר גם לתהליכי התאוששות.

 

היכן ניתן להשיג מזון רפואי?

בעבר את המזון הרפואי היה ניתן להשיג רק אצל הווטרינר, כך שלאחר האבחון בו הווטרינר מזהה מהי הבעיה הרפואית ממנה כלבכם הוא גם היה מתאים ומספק את המזון הרפואי. כיוון שנוצר מצב בו יש היעדר תחרות בין הווטרינרים המזון הרפואי היה יקר מאוד. כיום ניתן למצוא את המזון הרפואי בכל חנות לכלבים דבר המאפשר לכם לבחור את החנות הטובה ביותר עבורכם המציעה את סוגי המזון הרפואי שהומלצו לכם, בחנויות האלו תוכלו למצוא מבחר מותגי מזון רפואי ולבחור את המזון המתאים ביותר לכלבכם.

 

מתי נשתמש במזון רפואי לכלבנו?

כפי שציינו, על המזון הרפואי ימליץ ויתאים רק ווטרינר, כמו שאנו הולכים לרופא לקבל תרופה לטיפול בבעיה רפואית כלשהי, כך הווטרינר יתאים ויזהה מה המזון הרפואי המתאים לטיפול בבעיה. בד"כ תהיה העדפה למזון רפואי על פני מזון רגיל כאשר הכלב מתמודד עם בעיה רפואית קלה או קשה. במידה והווטרינר אינו מציע לכלבכם טיפול במזון רפואי האירו את עיניו בנושא ושאלו  אותו האם ניתן לעשות שימוש במזון רפואי לטיפול בבעיה ממנה כלבכם סובל, במידה והטיפול יתאים הוא יתאים עבורכם את המזון.

 

מהן העלויות כאשר מדובר במזון רפואי?

המחירים של האוכל הרפואי שונים ומגוונים ממש כמו המחירים של מזון רגיל לכלבים, ישנם סוגים שונים, מותגים שונים, איכויות שונות כך שהכל הוא פקטור למחיר. לכן, את המחירים תוכלו לבדוק דרך חנויות חיות למיניהן ולעשות סקר שוק, לבדוק מחירים של מותגים, כאשר ישנם מספר מותגים מובילים בארץ ואחד מהם הוא  אוכל לכלבים NOW. גודל שק האוכל משפיע ישירות על המחיר וככל שהוא יהיה יותר גדול כך המחיר היה גבוה יותר.

חטיפים

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
לבחור רתמת כלב
איך בוחרים רתמה לכלב?

בחירה של רתמה לכלב מצריכה מכם היכרות בסיסית עם כמה פרמטרים חשובים. שכן, מדובר בעניין שעשוי להיראות לכם כפשוט, אך אין זה נכון. כדי שלא

קרא עוד »