חיפוש

אילו סוגי הפעלות אפשר לעשות עם הילדים?

אם הגעתם לכאן, כנראה שאתם מתכננים לערוך יום הולדת או אירוע אחר לילדים שלכם ואתם פשוט לא יודעים אילו הפעלות מתאימות לאירוע. אנחנו מודים שגם אנחנו ניצבנו בפני אותה דילמה לפני כמה שבועות. מצאנו את עצמנו גולשים ברשת במשך שעות ארוכות, כדי למצוא את ההפעלה שמתאימה לנו ביותר. החלטנו שאנחנו נעשה הכל כדי לחסוך לאחרים בזמן ומאמץ, ולכן ריכזנו כמה סוגי הפעלות שאפשר לעשות עם ילדים במקום אחד. להלן ההפעלות שאתם צריכים להכיר:

 

אירוע קונספט ומשחקי קונספט

אחד הדברים שילדים הכי אוהבים זה תחפושות. לכן, אתם יכולים להחליט שהאירוע שלכם יהיה אירוע קונספט. איזה קונספט? איזה שבא לכם! כלומר, לילד\ה שלכם. כל מה שאתם צריכים לעשות זה להזמין את הילד או הילדה לכוס שוקו בשעת צהריים מאוחרת ולברר עמם איזה קונספט הם רוצים שיהיה באירוע.

אנחנו מתארים לעצמנו שהילדים יציעו לכם ברגע את הקונספט האהוב עליהם, כך שלא תצטרכו להתלבט יותר מידי. אם בכל מקרה אתם רוצים רעיונות שיאפשרו להם להבין במה מדובר, הנה כמה האהובים ביותר על הילדים שלנו:

  • סרט אהוב
  • תכנית אהובה
  • ארץ אהובה (למקרה שטיילתם עם הילד בהודו, איטליה או כל מקום אחר)
  • כל תוכן אחר שמעניין את הילד (כלי תחבורה, מאכלים מסוימים, חוג שהוא אוהב ועוד)

לאחר שתבחרו את הקונספט, אתם צריכים להחליט על לבוש והפעלות שתואמים לאירוע. הילדים יעזרו לכם בחלק הזה, כך שאתם לא צריכים להפעיל יותר מידי את הראש.

 

הזמנה של מפעיל ייחודי

אם אין לכם זמן פנוי לבירור על אטרקציות ליום הולדת שמתאימות לילדים שלכם, אתם יכולים פשוט לבחור בהזמנה של מפעיל מיוחד, כזה שיגרום לילדים להיות מרותקים. האפשרות הזו מתאימה למי מכם שמעדיפים לשלם על ההפעלה ולא להתעסק עם בירורים, חיפושים, הכנת משחקים ייחודיים ותחפושות.

בקיצור, זו האפשרות שמתאימה לרוב ההורים כיום, שעובדים משרה מלאה ואין להם זמן להכנות (וזה בסדר גמור, בשביל זה אתם עובדים קשה – כדי שהילד שלכם יוכל ליהנות מאטרקציה ייחודית).

 

משחקי ילדות

אם אתם תמיד מספרים לילדים על הילדות שלכם והם עושים פרצוף של "עזבו אותי, לא מעניין". יש לנו דרך מעולה בשבילכם. כזו שתגרום לילדים שלכם להכיר את משחקי הילדות שלכם. אבל לא רק להכיר, הם גם ידעו לשחק אותם.כדי לעשות זאת, אתם צריכים להכין מראש רשימה של משחקי הילדות שהכי אהבתם לשחק כשהייתם ילדים, למשל:

  • דג מלוח
  • תופסת
  • חתול ועכבר
  • הקטרים באים

לאחר שתכתבו את כל הרשימה, תבדקו מהם המשחקים שהכי מתאים לשחק בהם במסגרת האירוע ותבחרו את 3 או 4 המשחקים הנבחרים. חשוב מאוד שתשימו לב שאינכם מעמיסים יותר מידי משחקים, כדי שהילדים לא יתעייפו.

אירועים

 

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
אמן חושים
 אמן חושים מומלץ לאירועים

ישנה נטייה לחשוב שאמני חושים הם אמנים שמופעים אך ורק בבמות גדולות ובאירועי ענק, אך לא כך הדבר. בשנים האחרונות החלה מגמה הולכת וגוברת של

קרא עוד »