חיפוש

3 סוגי כיורים שכדאי לכם לשקול לחדר האמבטיה

כאשר אנחנו מגיעים לבחור כיור לאמבטיה, יש כמה שיקולים וטיפים שכדאי לקחת ולחשוב עליהם כדי להיות בטוחים שאנחנו עושים בחירה שאנחנו שלמים אתה ושתבטיח עמידות ואיכות למשך שנים.

מאחר שמדובר ברהיט שהולך להישאר אתנו לפחות לעשור הקרוב, לא כדאי להקל ראש וחשוב לשקול עניינים שונים בהחלטה מלבד רק התקציב, כמו האסתטיקה, החומר, האיכות והעמידות של הכיור ועוד.

כיום עולם עיצבו הכיורים לחדר האמבטיה הולך ומתפתח, וניתן לבחור בכמה סוגים שונים ונהדרים, לפניכם 3 כיורים שכדאי לכם לשקול לחדר האמבטיה.

 

מדוע רכישת כיור היא רכישה חשובה שיש לשקול?

רכישת כיורים לאמבטיה היא רכישה חשובה בגלל מספר סיבות, קודם כל עקב העובדה הפשוטה שמדובר ברכישה של השקעה, כלומר ברהיט שאנחנו לא עומדים להחליף ולשנות בשנים הקרובות ואף בעשורים הקרובים. לכן, נרצה שיהיה זה מוצר יספק שלא יאכזב במהלך הזמן, וימשיך להיות גם נקי ואסתטי וגם עמיד ואיכותי למרות השנים. מעבר לכך, חשוב לחשוב היטב לפני הרכישה מאחר וכיורים אינם רק מוצר לנוי אלא כזה שממש ישמש אותנו, לכן רכישת כיור לא איכותי עשויה להעמיד אותנו בפני בעיות ופגמים שיש לתקן כדי שלא תיפגע השגרה שלנו.

 

3 סוגי כיורים שכדאי לשקול לחדר האמבטיה:

כיור מונח

כיור מונח הוא אחד הטרנדים החדשים בעולם עיצוב האמבטיה, ומדובר במוצר אהוד שמשדר יוקרה ופאר בחדר האמבטיה שלנו. כיור מונח הוא כיור שניתן להתקין ולהניח על שידה, שולחן וכל משטח למעשה שעומד בחדר האמבטיה שלנו ונרצה לבחור בו כבסיס הכיור. במקום כיור שמותקן לכוננית עצמה, יהיה זה כיור תלת ממדי עם קיעור במרכזו, שהופך אותו גם לנוח ובטוח יותר מפני השפרצות וגם למוצר אסתטי שמשדר איכות ורמה עיצובית גבוהה.

 

כיור עומד

כיור עומד יכול להיות גם כן הבחירה המיטבית עבורכם, שכן מדובר במוצר שיכול לשדר את היורה והפאר שחיפשתם, וגם לתפוס כמה שפחות מקום בחלל וליצור מרחב תזוזה ונשימה. כיור עומד יכול להגיע בכמה עיצובים וצורות כאשר תמיד מדובר במוצר גבוה וצר, שניתן להעמיד בכל מקום באמבטיה שלנו. כך ניתן להימנע משידות ומקומות אחסון מיותרים בחדר האמבטיה שרק יתפסו מקום ולא יתנו את המרחב ותחושת הרווח הנעימה.

 

כיורי משטח עם מקומות אחסון

מדובר באחת הבחירות הפופולריות ביותר בישראל ובעולם, שולטת בזירת עיצוב האמבטיה, מאחר וסוג כיור זה אינו רק מחזיק בפוטנציאל עיצובי אדיר, אלא גם מבטיח יחד עם זאת מקומות אחסון שתמיד נחוצים ובמיוחד בחדר האמבטיה – למגבות, מוצרי טיפוח וכדומה. במקום כיור עומד שתופס מקום ולא ניתן לאחסון בו דבר, כיורי משטח מאפשרים גם להתקין בנוחות מתקני סבון ואיפור בחלל העליון, וגם למלא את מגרות כיור המשטח בחפצים וכך להבטיח גם יעילות ונוחות מרבית.

כיור מעוצב

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
זרם מים
מה הוא מתקן המים התת כיורי?

בימים האחרונים הרשת גועשת. גולשים רבים מעלים פוסטים בקבוצות פייסבוק שונות ומבקשים לקבל פרטים על מתקן מים תת כיורי כמו זה שהיה בתכנית בישול מוכרת.

קרא עוד »
גידול הידרופוני במרפסת
3 פריטי גינון מומלצים

בין אם רק עכשיו עברתם לדירת חלומותיכם הכוללת גינה אחורית או מרפסת ובין אם יש לכם שטח בבית כבר כמה שנים והבנתם שהגיע הזמן לעשות

קרא עוד »