חיפוש

אילו סוגי פריצת מנעולים קיימים

עולם פריצת המנעולים הוא עולם כמעט אינסופי, והסיבה לכך ברורה: יש הרבה סוגים של מנעולים ולכן יש גם סוגים שונים של פריצות.

ההבדל העיקרי בין סוגי הפריצות השונות הוא כמובן הנזק שנגרם, או לא נגרם, למנעול עצמו וגם לדלת.

לכן ברור מדוע, ברגעים שבהם צריך לפרוץ מנעול מסיבה כזו או אחרת, יש לבחור את השיטה הכי פחות מזיקה שאפשר.

 

כך המומחים פורצים היום מנעולים

ראשית, כדאי לדעת שכאשר מדברים על פריצת מנעולים מדברים על תחום שיש בו היום לא מעט חידושים והמצאות. כלומר, גם כאן אנחנו רואים איך הטכנולוגיה נכנסה לפעולה ושינתה את פני הדברים, כך שאם בעבר מנעולן היה צריך לעמוד דקות ארוכות מול המנעול בניסיון לפרוץ אותו, ואפילו יותר, הרי שהיום זה לא כך. יש היום כלים מאוד מקצועיים שמאפשרים למנעולים רציניים לבצע עבודה מהירה במיוחד, ולכן, אם אתם זקוקים לשירות כזה, הסירו דאגה מלבכם, זה לא ייקח שעות.

 

השיטות הכי נפוצות שיש לפריצת מנעולים

עוד לפני שאתם יודעים לחיפוש אחר מנעולן פורץ מנעולים אמין, כדאי שתדעו דבר או שניים על התחום. כך תגלו שבין יתר השיטות שבאות היום לידי ביטוי בתחום פריצת המנעולים, אנחנו רואים שיטות כמו:

  1. פריצה בעזרת קידוח
  2. פריצה על ידי דגדוג המנעול
  3. פריצה על ידי הקפצה
  4. פריצה באמצעות חולת אפציר
  5. שבירת הצילינדר או הדלת עצמה

 

אין תשובה אחת נכונה לשאלה איך כדאי יהיה לפרוץ את המנעול שמולו אתם עומדים, כי זה מאוד תלוי בסיטואציה. ראשית, עד כמה העניין דחוף? כלומר, אם אתם עומדים מול דלת נעולה כשבפנים מתרחק אסון, הרעיון הוא לפרוץ את המנעול כמה שיותר מהר כדי לפתוח את הדלת. במקרה כזה גם שבירת הצילינדר או שבירת הדלת יבוא בחשבון, כי כל מה שאתם רוצים זה להגיע פנימה ולמנוע מהאסון להיות גדול יותר. לעומת זאת, אם בסך הכול יש בעיה קטנה במנעול, הרי שגם עבודת דגדוג המנעול יכולה להיות יעילה, וזאת למרות שהיא לוקחת יותר זמן.

 

שימו לב באיזה איש מקצוע תבחרו לביצוע המשימה

מה שבטוח זה שכל עוד לא מדובר על אסון של ממש וכל עוד אתם לא חייבים להיכנס פנימה בהיסטריה כדי להציל מישהו, הרי שיש לכם זמן להזמין מנעולן, וזו תהיה הבחירה הנכונה. הזמנת מנעולן מקצועי זו אופציה טובה שכן מדובר על איש מקצוע שמגיע לא רק עם הניסיון הנדרש, אלא גם עם הציוד המתאים ועם הידע. מעבר לכל אלה, כאשר אתם נותנים למנעולן מקצועי לפרוץ עבורכם את הדלת, אתם למעשה מפקידים את המשימה בידי מי שעובד בצורה חוקית. לכן זה עדיף על כל אפשרות פריצה אחרת שתנסו לבצע בעצמכם, כי בסופו של דבר, פריצת מנעולים זו עבודה מקצועית לכל דבר ועניין.

 

כדור ומנעול

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
מניעת נזקי מים
איך ניתן למנוע נזקי מים?

נזקי מים יכולים לקרות בכל דירה, גם אם היא חדשה ומשופצת, ובטח ובטח אם מדובר בדירה בעלת תשתיות ישנות יחסית. הנה כמה דרכים בעזרתן תוכלו

קרא עוד »