חיפוש

4 סיבות למה לקנות דירה במרכז מתיווך ולא באופן עצמאי

רוצים לקנות דירה במרכז? הכסף עומד הכן והלב מתכונן להרבה אושר: סוף סוף, דירה משלנו! כדי לקנות דירה טובה במחיר טוב כדאי שלא נסתמך על עצמנו יותר מדי… ונעזר בתיווך מקצועי.

 

1.   חיסכון בזמן

הצצה קצרה ביד 2 תגלה לנו שקשה עד בלתי אפשרי להשתלט על כל הנכסים למכירה רק בתל אביב – העיר ההולכת ומתייקרת ועדיין אטרקטיבית למשקיעים בישראל. לכן אם אנו מעוניינים לקנות דירה בתל אביב חשוב שניעזר במתווכים בתל אביב – כאלו שמכירים היטב את הפרויקטים השונים בעיר ואת הדירות המוצעות למכירה בה.

זמן הוא משאב יקר ששווה לנו הרבה כסף וגם הרבה יותר מכסף. במקום להתחיל בחיפוש אינסופי שיהרוג לנו זמנים יקרים שכאלו מוטב שנפנה למתווכים מקצועיים ומיומנים שפשוט יעשו בשבילנו את העבודה. כן, למצוא דירה מתאימה זאת עבודה…

התפקיד שלנו מסתכם בלומר למתווך מה אנו מחפשים בדיוק: אופי של שכונה, גודל של דירה, מה התכניות שלנו להרחבת המשפחה? האם חשובה לנו נגישות גבוהה בדרכים? שקט? מרכזיות? יופי ועיצוב? כל הנתונים הללו נכנסים בחשבון כשמחפשים לקנות דירה.

 

2.   הבנה בבנייה

בואו נודה באמת הזאת – אנחנו מבינים גדולים בהרבה דברים, פחות בבנייה. מה לעשות , ההבדל בין דירות שנבנו בשנות ה-80 לכאלה שנבנו בשנות ה-90 לא ידוע לנו, ותמיד התביישנו לשאול מה זה בדיוק בנייה טרומית. כדי לזהות פגמים אפשריים בדירה וכדאיות של השקעה, חשוב להבין קצת בנושא הזה. למתווך הממוצע יש הבנה טובה יותר משלנו בבנייה וכנראה שאם הוא ממש טוב הוא ידע לזהות דירה שבנויה נכון.

 

3.   יכולת שכנוע

מתווך הוא ללא ספק, בראש ובראשונה, איש מכירות. זה אומר שיש לו יכולת שכנוע מעולה.

ההבדל הוא, שכאשר אנחנו שוכרים את שירותיו, הוא מחויב לנו הקונים לא פחות מאשר למוכרים. לכן, הוא לא רק מנסה למכור כמה שיותר ביוקר, הוא גם משתדל לדאוג שנקנה כמה שיותר בזול. מתווך כשמו כן הוא, עמוד התווך בינינו לבין הצד השני – צד המוכר. ואם נרצה שהמוכר יבוא לקראתנו, אם נגלה משהו בדירה שמצדיק מחיר נמוך יותר או אם אנו מתלבטים לגבי המחיר, המתווך הוא זה שידע לשכנע את המוכר למה שווה לו דווקא לרדת במחיר.

 

4.   יכולת זיהוי הזדמנויות

לבסוף מתווכי נדל"ן מקצועיים מבינים בהשקעות נדל"ן. הם יודעים לזהות הזדמנויות – דירה במחיר נמוך להדהים כי המוכר לחוץ לקבל את הכסף במהירות; דירה מכונס נכסים; דירה שעתידה לעבור פינוי בינוי במסגרת התחדשות עירונית; דירה באזור חם שעכשיו מתחילה בו מגמה של עליית מחירים, וזה הרגע הנכון לתפוס…

בקיצור, הזדמנויות.

מתווך טוב באמת הוא כזה שמחויב ללקוחות שלו

השקעה מניבה

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
מטבעות
כיצד מכינים תלוש שכר?

הכנת תלושי שכר לעובדים מצריכה ידע מקצועי. בתור בעלי עסק המעסיקים עובדים, אתם יודעים כי מדובר בכאב ראש לא קטן. מצאתם חשב שכר מקצועי, הוא

קרא עוד »
דולרים
מה הן הלוואות גמ"ח?

דתות מהוות את אחד מתחומי החיים הכי שנויים במחלוקת. אלו הנמנים בצד של אוהבי הדת, יגידו שהדת מעניקה להולכים בעקבותיה משמעות לחיים, ערכים ואהבת חינם.

קרא עוד »
מחשבון
כל משרות ההייטק לסטודנטים במקום אחד

סטודנטים שלומדים מקצועות שמשתלבים בתחום הייטק כמו אבטחת מידע, לימודי סייבר שונים ועוד תחומים, יכולים לחפש עבודה באתרי האינטרנט השונים ולראות שאכן קיימות משרות סטודנט

קרא עוד »