חיפוש

עד איזה גיל אפשר להזמין קוסם ליום הולדת?

האם אתה סקפטי בכל הנוגע להזמנת קוסמים ליום ההולדת שלך? האם יש לך הסתייגויות מלבקש מקוסם לבדר את האורחים שלך? ובכן, תאמינו או לא, קוסמים כן מוזמנים לימי הולדת. הם מספיק קסומים כדי שאפילו הספקן המושבע ביותר ישקול להזמין אחד מהבדרנים האלה למסיבה שלהם.

הנה כמה סיבות מדוע כדאי לבקש קוסם למסיבה שלך: קוסמים מציבים את הרף גבוה להפליא כאשר אנשים חושבים על קסם, תמונות של חליפות שחורות ושכמיות אדומות עולות מיד בראש. במציאות, ישנם קסמים רבים ושונים, חלקם בעלי מראה מציאותי יותר מאחרים.

 

הגיל לא משנה

כמה קוסמים טובים בהרבה במיקוד לאנשים בשנות ה-20, 30 וה-40 לחייהם. אחרים טובים יותר ביצירת קהל צעיר יותר. אחרים מסוגלים לרצות גם כשרון מיושן וגם עכשווי. ישנם טווחי גילאים רבים ושונים שעשויים להתאים היטב לאירוח מסיבת יום הולדת.

 

איזה סוג של קוסם יכול לבדר את האורחים שלכם?

ישנם סוגים רבים ושונים של קוסם ליום הולדת. חלקם טובים יותר בהופעה עבור קבוצה גדולה של אנשים מאשר עבור כמה אורחים. אחרים טובים יותר בלהיות מול קהל מאשר מאחורי בר. אחרים עדיין מגוונים יותר ויכולים לבדר אורחים בכל הגילאים. ישנם מגוון סגנונות קסומים שונים שעשויים לפנות לתחומי עניין ספציפיים של האורחים.

 

טריקים קלפים תמיד מתקבלים בברכה במסיבות

קוסמים מצוינים בהתחלת מסיבות. הם מביאים את הכיף והמשחקים, תוך מתן הטון המושלם לאירוע כולו. מההתחלה ועד הסוף, קסם של קוסם מדבק. האורחים לא מסוגלים להתעלם מהקסם ונמשכים לחוויה.

אמנם זה לא הכרחי לקיים מופע קסמים בקנה מידה גדול למסיבת יום ההולדת שלך, אבל חשוב לפחות להציע לאורחים את האפשרות לבחור טריק קלפים. זהו עסק חכם מכיוון שהטריקים בכרטיסים זולים מאוד לביצוע וניתן לעשות את כל המעשה בכמה שקלים.

אחד הטריקים הנפוצים והפחות יקרים שמבצעים קוסמים הוא הטריק של כרטיס יום הולדת. זה כאשר קוסם מקצועי מופיע במסיבת יום הולדת כדי לבצע טריקים שחוגגים את יום ההולדת של האורח. האורח אומר לקוסמים באיזה יום בשבוע הם יוצאים עם כרטיס יום הולדת לאדם בדייט. טריק כרטיס יום ההולדת מכונה לעתים קרובות ה"טריק איך קוראים לו" או "טריק הכרטיסים".

 

אתה לא חייב להזמין קוסם אם אתה לא יכול להרשות לעצמך

אתה לא יכול בדיוק "לדרוש" קוסם ליום ההולדת שלך. אם אתה רוצה להזמין קוסם, אתה צריך להמציא תקציב סביר. אם יש לך מעט מאוד כסף לבזבז, עדיף להימנע מלבקש "מתנה". תשלום עבור מסיבת יום הולדת במזומן הוא מסוכן.

אם משהו משתבש, לא תהיה לך דרך לקבל את כספך בחזרה. גרוע מכך, אתה עלול בסופו של דבר להיות חוסר אמון על ידי המשפחה והחברים שלך שעלולים לפקפק בנדיבותך. הזמן קוסם בתור טובה מיוחדת, לא כ"מתנה" לעצמך.

 

לסיכום

מסיבות יום ההולדת הטובות ביותר הן אלה שבהן כולם נהנים. בין אם אתה בוחר לערוך מסיבה בעצמך או לשכור איש מקצוע, בילוי נהדר הוא המפתח. הזמינו קוסם למסיבה שלכם ויהיה לכם התירוץ המושלם ליהנות עבור כל הקבוצה.

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
אמן חושים
 אמן חושים מומלץ לאירועים

ישנה נטייה לחשוב שאמני חושים הם אמנים שמופעים אך ורק בבמות גדולות ובאירועי ענק, אך לא כך הדבר. בשנים האחרונות החלה מגמה הולכת וגוברת של

קרא עוד »