חיפוש

עולם הילדים: כך תעצבו חדר ילדים מושלם

אם אתם בדיוק באמצע הטירוף של שיפוץ דירה או בניית בית חדש, כדאי מאוד שתקדישו כמה דקות מזמנכם היקר לקריאת המאמר הזה. כן, אנחנו יודעים כמה בלגאן ודברים קריטיים יש לכם על הראש, אבל דווקא בגלל זה כדאי שתקראו את המאמר. אחד האתגרים הכי גדולים בעיצוב מחודש של בית הוא עיצוב חדר הילדים. חדר עבודה או חדר שינה של אנשים מבוגרים קל יחסית לעצב.

אנחנו יודעים מה בדיוק הצרכים שלנו, איך אנחנו אוהבים שחלל העבודה שלנו נראה, ואיפה נוח לנו למקם את ארון הבגדים. הילדים שלנו גדלים במהירות והצרכים שלהם משתנים בהתאם. התיק הקטן של הגן מתחלף בתיק בית ספר גדול יותר, פתאום צריך כסא ושולחן להכין שיעורי בית, בקיצור, עסק מורכב. אז הכנו לכם כאן מדריך קצר וברור שיסייע לכם לעצב את חדר הילדים באופן מושלם.

 

הבנת המרחב

השלב הראשון והחשוב ביותר בעיצוב חדר הילדים הוא הבנה מדויקת של המרחב שעומד לרשותכם. אם החלל כבר בנוי וקיים תוכלו לעשות את זה בחדר עצמו, ואם הוא עוד לא בנוי תצטרכו להיעזר בתכניות ובשרטוטים. אתם צריכים להבין בדיוק מה גודל החלל, מה אורכו של כל קיר, ומה הצורה המדויקת שלו.

כך תבינו בכלל כמה מקום יש לכם ומה אפשר ואי אפשר להכניס לחדר. אסור לחפף בשלב הזה, אתם לא רוצים להזמין ארון בגדים לחדר הילדים ופתאום לגלות שהוא גבוה ב- 5 ס"מ מגובה התקרה בחדר.

עיצוב חדר ילדים מושלם

העיצוב: מגדול לקטן

אחרי שהבנתם בדיוק מהו החלל שעומד לרשותכם, תתחילו למלא אותו, כאשר הכלל המנחה הוא ללכת מהגדול לקטן. חשבו קודם כל על הרהיטים הגדולים שתופסים הכי הרבה מקום בחדר כמו מיטה, ארונות, ועוד. תכננו בדיוק איפה להציב אותם ובאיזו זווית ומכאן תמשיכו לשלב הבא.

עכשיו אפשר להתחיל לחשוב על דברים קטנים יותר כמו שולחן קטן וכסא, מדפים, אולי שידת מגירות, וכל מה שעוד מתחשק לילד או לכם. השלב האחרון הוא הדברים הקטנים ביותר כמו תמונות וקישוטים. אם בא לכם לפנק את הילדים במשהו חדש לקראת הכניסה לחדר אנו ממליצים לכם בחום על דובי ענק.

דובי ענק מטר וחצי או דובי ענק 2 מטר הם מתנה נהדרת לילדים שיכולה גם להשתלב היטב בעיצוב המחודש של חדר הילדים. הדובי יכול לעמוד או לשבת על מדף משלו, וכמובן שהילדים יכולים לשחק איתו או להתכרבל איתו. בכל חיפוש קל ברשת תוכלו למצוא דובי ענק למכירה, ואם אתם רוצים להפתיע את הילדים שלכם אז זו הדרך.

 

סיכום

חשוב מאוד לתכנן בקפידה כל מה שאפשר, כי תכנון מראש מונע הרבה תקלות ובעיות. המלצה נוספת היא לשתף את הילדים בתכנון ולספר להם איך הולך להיראות החדר החדש שלהם, ולהקשיב לרצונות שלהם במידת האפשר. תתחדשו!

עיצוב חדר ילדים מושלם

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
חִידָה
מה נחשב לתשחץ הכי קשה?

תשחצים הם צורה פופולרית של בידור וחשיבה שמליוני אנשים ברחבי העולם נהנים ממנו כבר למעלה ממאה שנה. התשחץ מורכב בדרך כלל מרשת של ריבועים לבנים

קרא עוד »
נישואים
יועץ זוגיות – מחיר

יש רשימה ארוכה של חששות שעולים לא פעם בעת חיפוש אחר יועץ זוגי. הבולטים שבהם נוגעים לקושי במציאת יועץ מקצועי ולעלות הפגישה. במדריכים הקודמים שהעלינו

קרא עוד »
מסיבת רווקים
מה חובה שיהיה במסיבת רווקים?

מסיבת רווקים היא זמן לחיבור, חגיגה ויצירת זיכרונות מתמשכים עם החתן וחבריו הקרובים ביותר. כדי להבטיח חוויה מוצלחת ובלתי נשכחת, אלמנטים מסוימים חייבים להיות נוכחים

קרא עוד »