חיפוש

3 רעיונות לעיצוב מודרני של הכניסה לבית

עיצוב של הכניסה לבית שלכם צריך להיות תואם לעיצובים הקיימים בעולם העיצוב. שכן, בחירה שכזו תבטיח לכם מקסימום סטייל. זה ברור לכולנו שבחירה בסטייל היא לא עניין קל עבור כל אחד. כדי שתוכלו לדעת שאתם בוחרים בסטייל במינימום מאמץ, אתם צריכים לקרוא את המדריך הנוכחי שיציג בפניכם את 3 הרעיונות לעיצוב מודרני של הכניסה לבית שלכם בקלות.

 

תכירו את האנשים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

את המדריך שאתם קוראים ברגעים אלו ממש אנו כותבים לאחר שקיבלנו ליווי מיודעי דבר בתחום העיצוב. שכן, אנו מכירים את התחום, אבל בכל הנוגע לעיצוב של הכניסה לבית, הידע שלנו קצת חלש. לכן, פנינו אל כמה גורמים שונים. חלקם הם מעצבי פנים ואחרים הם אנשים פרטיים שיש להם חוש עיצוב ועיצבו לאחרונה את הכניסה לבית שלהם.

ביקשנו מהם לשלוח לנו רעיונות שונים לעיצוב מודרני של הכניסה לבית וקיבלנו מעל ל – 13 רעיונות. בחרנו בסופו של דבר את הנבחרים והם יוצגו בפניכם בשורות הבאות. זו ההזדמנות להודות לכל אלו שסייעו לנו בכתיבת המדריך. שכן, בזכותם, מדריך זה רואה אור והוא צפוי להקל על רבים.

 

הרעיון ה – 1 לעיצוב מודרני של הכניסה לבית: הוספה של ארונות מעוצבים לכניסה

שירה ואייל עיצבו ממש לאחרונה את הכניסה לבית שלהם מחדש. יש להם בית פרטי במושב שהם בנו לפני כעשור. לדבריהם, הכניסה לבית שלהם הייתה נראית די משעממת ומיושנת. אייל החליט לרכוש שני ארונות כניסה מעוצבים, בהם הם הציבו את הפסלים ששירה מכינה בזמנה הפנוי. אייל ציין שזו הרכישה הטובה ביותר שהוא ביצע לאחרונה. שכן, מאז שהם שידרגו את הכניסה, הם מקבלים הרבה מחמאות.

 

הרעיון ה – 2 לעיצוב מודרני של הכניסה לבית: הוספת ספסל ישיבה

הרעיון השני נמסר לנו על ידי דיוויד שמתגורר בצפון תל אביב. לדבריו, הוא משדרג את הבית שלו מידי תקופה. לאחרונה הוא שם לב שהכניסה לבית שלו צריכה קצת טאץ'. שכן, הוא התעסק בתקופה האחרונה בעיקר בעיצוב מחודש של חדרי הבית.

לדבריו, הוא הלך אל חנות רהיטים וגילה שכל מה שהוא צריך לעשות זה רק להוסיף ספסל ישיבה שישנה את האווירה ויביא לעיצוב מרהיב. הוא ציין בפנינו שיש מגוון רחב של ספסלים מעיצובים וחומרים שונים, למשל:

  • ספסל עץ
  • ספסל פלסטיק
  • ספסל ברזל ועוד

 

הרעיון ה – 3 לעיצוב מודרני של הכניסה לבית: הוספה של כורסת יחיד

שפרה ציינה בפנינו את הרעיון השלישי. היא מטפלת ברפואה אלטרנטיבית ומקבלת מידי יום מטופלים לפתח ביתה. לדבריה, היא הוסיפה לאחרונה כורסת יחיד ולצידה העמידה אגרטל עם פרחים. השינוי הקטן הזה הביא להבדל משמעותי ביותר.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את 3 הרעיונות לעיצוב מודרני של הכניסה לבית. מאחלים לכם שתיישמו אותם ותקבלו כניסה מודרנית.

ארונות כניסה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
עיצוב בית חדש
עיצוב בית חדש? מאיפה כדאי להתחיל

בית חדש הוא אחד הפרויקטים הכי גדולים בהם אנו נתקלים. החל מרכישת הבית, שנחשבת לנקודה משמעותית בכל הקשור ליכולות הכלכליות שלו ולהתחייבויות, ועד לקבלת המפתחות

קרא עוד »