חיפוש

על פי מה תדעו שחומרי הבנייה שקניתם הם איכותיים

לאחרונה רבים שמעו על המקרה שדובר רבות על חברת בנייה מוכרת שמצאה את עצמה בדרך לנפילה. שכן, התברר שהיא עשתה שימוש בחומרי בנייה לא איכותיים והדבר גרם לקריסה של אזורים שונים במבנים שהיא הקימה. הדבר גורם לחברות רבות לצאת ולבדוק את החומרים שלהם ולבחון האם מדובר בחומרי בנייה איכותיים. מדריך זה יעזור לכם לדעת אם בחרתם נכון, אז כדאי שתקראו את השורות הבאות בעיון רב.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

לאחר ששמענו על קריסת המרפסות בעיר במרכז הארץ (למקרה שלא שמעתם, מדובר בבניין חדש שנבנה על ידי חברה מוכרת לפני כמה שנים בודדות), הבנו שאנחנו צריכים לחקור את הנושא באופן מעמיק. לכן, פנינו אל הרשת וביקשנו מגורמים שונים לענות על סקר שפרסמנו. בסקר פנינו אל מומחים מתחום הבנייה ושאלנו אותם איך הם יודעים שהם רוכשים חומרי בנייה איכותיים. קיבלנו לא מעט טיפים ובחרנו להציג בפניכם את הטובים ביותר. הנה כמה מהם:

 

טיפ מספר 1 לבחירה שתאפשר לכם להיות בטוחים שקניתם חומר גלם איכותי

ראוי לציין כי כל הטיפים שיופיע בפניכם כעת נוגעים אל כל חומרי הגלם באשר הם. מדובר בבלה סומסום, בלה חצץ, בלה חמרה, טיט, סיד ועוד. הטיפ הראשון שנמסר לנו מהגורמים שמבינים דבר או שניים הוא בירור אל מול קולגות. אם אתם לא בטוחים שמדובר בחומר גלם איכותי, תערכו סקר שוק טלפוני. תפנו אל חברות מוכרות בתחום ותשאלו אותם באילו חומרים הם משתמשים ושל אילו חברות.

 

טיפ מספר 2 לבחירה שתאפשר לכם להיות בטוחים שקניתם חומר גלם איכותי

הטיפ ה – 2 מתאים למי מכם שלא מסתדרים עם שיחות טלפון ורוצים לקבל מידע במהירות וללא מאמץ. עליכם פשוט לפרסם סקר דרך גוגל ולשאול בקבוצות בנייה ברחבי הרשת את דעתם של גורמים מביני עניין. רבים מהגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך ציינו שהם פרסמו את הסקר שלהם בפלטפורמות הבאות:

  • בגוגל
  • בפייסבוק
  • באינסטגרם

רבים מהגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך ציינו שהסקרים הללו אפשרו להם להגיע אל חומר בנייה איכותי. שכן, בחירת הרוב מראה שמדובר בחומר טוב.

 

אל תישארו מאחור – תערכו בירור מקיף

אם אתם רוצים להיות בטוחים שאתם בוחרים בחומרי בנייה איכותיים באמת, אתם צריכים לערוך בירור מקיף. כלומר, אתם יכולים בעצם ליישם את 2 הטיפים שנכתבו לעיל. כך תוכלו לדעת שאתם מקבלים כמה שיותר חוות דעת בנושא.

 

כמה מילים לפני סיום המדריך

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת  איך תוכלו להיות בטוחים שחומרי הבנייה שקניתם הם איכותיים. שימו לב, אם טרם קניתם חומרים כאלו והקדמתם להגיע לכאן, יכול להיות שחסכנו לכם זמן רב ומאמץ. מאחלים לכם שתעשו שימוש בחומרי הבנייה הטובים ביותר ושלא תתפשרו על האיכות. שיהיה בהצלחה!

ברזלים

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
מניעת נזקי מים
איך ניתן למנוע נזקי מים?

נזקי מים יכולים לקרות בכל דירה, גם אם היא חדשה ומשופצת, ובטח ובטח אם מדובר בדירה בעלת תשתיות ישנות יחסית. הנה כמה דרכים בעזרתן תוכלו

קרא עוד »