חיפוש

פתרונות מימון לרכב שכדאי לכם להכיר

תקופת החגים היא הזמן המושלם להתחדשות.

שוק הרכב בישראל לא מפסיק למלא את שורותיו במיטב הדגמים החדשים של יצרניות הרכב הגדולות, ואפילו נוכחותם של רכבי יוקרה כמו פרארי, למבורגיני וטסלה נראות על הכביש יותר משנים קודמות.

הסיבה המרכזית לכך היא גדילה באפשרויות המימון לרכב חדש.

בין אם אחוזים, הלוואות או סוגי הליסינג השונים, כיום ניתן להשיג הרבה יותר עבור פחות כסף.

אז מה האפשרויות העומדות בפני צרכני הרכב? לא תאמינו כמה שזה פשוט

 

מה זה מימון לרכב חדש?

במדיה ועדיין לא ברור לכם, מימון לרכב חדש פירושו הלוואה לצורך קנייה. לחברות ליסינג, יבואני רכב וגופי מכירת רכבים יש "בנק" של הון שאותו הם נותנים בהלוואה לרוכשים רכבים חדשים ויד שנייה (תלוי בסיטואציה). מתן ההלוואה כמובן מותנה בריבית מסוימת, שכן בעיניי נותן המימון ערך ההלוואה יורד בגלל אינפלציה. לכן, ריבית ההחזר על ההלוואה ינוע בטווח של עד 15%.

 

מימון באמצעות הלוואה בנקאית

הפתרון הראשון שעלייכם לבדוק. הלוואת בנקאיות לרוב יהיו גמישות יותר בריבית ההחזר ובפריסת החזר ההלוואה. גמישות ההלוואה מהבנק תלויה בנכסי ההון שבבעלות הלקוח וברמת ההכנסה שלו. האינטרס של הבנק הוא תמיד לשמור על הכסף שלו קרוב, כך שההלוואה תושפע מיכולת ההחזרה שלכם, מבלי להיקלע לחובות.

 

מימון דרך חברת אשראי

ביכולתם של חברות האשראי להעמיד לצורך הלקוח שלהן הלוואות כמעט באופן מידי, ללא צורך בהחתמת ערבים או בדק בית לנכסיו הכלכליים של הלקוח. הלוואה זו יכולה להגיע עד ל- 100,000 ₪ והחזר ההלוואה יכול להתפרס עד ל- 72 חודשים. יש לציין שלסוג הלוואה זה לרוב תהיה ריבית גבוהה יותר מזו של הבנק.

 

מימון דרך חברת ליסינג

אפשרות נפוצה מאוד בקרב האזרחים במדינת ישראל. לפיה, חברת השכרת רכב תאפשר לך לרכוש את הרכב באמצעות הלוואה, אך הרכב נשאר תחת שם החברה. אפשרות זו מתייחס לשני סוגי ליסינג (השכרה):

ליסינג פרטי

רכישת רכב לאדם פרטי בשלושה שלבים. השלב הראשון הוא תשלום מקדמה בגודל של לפחות 30% מערך הרכב. השלב השני הוא קבלת הרכב ותשלום חודשי עבור הרכב לאורך 3 שנות שימוש. בתום 3 שנות שימוש ברכב חברת הליסינג תאפשר ללקוח לבחור האם הוא מחזיר את הרכב או משלם את יתרת הסכום ושומר אותו.

 

ליסינג תפעולי

לרוב ישיש חברות פרטיות בשוק העבודה. הרכבים מועברים לעובדים, וכך התנהלותם ותחזוקת הרכב נעשית מול חברת הליסינג ולא מול המעסיק.

 

מה הכי מתאים לכם?

שאלה אינדיבידואלית לחלוטין. עליכם לבדוק מהו התקציב שעומד לרשותכם ומה ההכנסה הצפויה ב- 4 השנים הקרובות. להימנע מתשלומים ולרכוש בתשלום אחד זה קל. החוכמה היא ליהנות מרכב חדש ולא להתרושש מהרכישה. הכי חשוב להתחיל מסקר שוק מעמיק.

 

רכב וידיים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
מטבעות
כיצד מכינים תלוש שכר?

הכנת תלושי שכר לעובדים מצריכה ידע מקצועי. בתור בעלי עסק המעסיקים עובדים, אתם יודעים כי מדובר בכאב ראש לא קטן. מצאתם חשב שכר מקצועי, הוא

קרא עוד »
דולרים
מה הן הלוואות גמ"ח?

דתות מהוות את אחד מתחומי החיים הכי שנויים במחלוקת. אלו הנמנים בצד של אוהבי הדת, יגידו שהדת מעניקה להולכים בעקבותיה משמעות לחיים, ערכים ואהבת חינם.

קרא עוד »