חיפוש

צלם לחתונה – הכירו את הטרנדים הכי חמים

אם אתם קוראים את המאמר הזה מגיע לכם מזל טוב! זה אומר שהגיע הרגע לקראת החתונה בו אתם מחפשים רעיונות חדשים עבור צילומי החתונה שלכם. הגעתם למקום הנכון, חתונה יכולה להיות קסומה, ומרגשת ויכולה להיזכר כחוויה הטובה ביותר שעברתם בחייכם אך לעתים גם כחוויה מלחיצה.

תמיד שואפים להגיע למצב בו אנו מרוצים מהכל בחתונה, מהאולם, מהאוכל ולא פחות מהתמונות שהן המזכרת שלנו מהחתונה. במאמר זה נעזור לכם למצוא את הטרנדים החמים ביותר בצילום חתונות.

 

צילום מרחוק

רוב צילומי החתונה הם די סטנדרטיים ולא משתנים עם השנים, ברוב צילומי החתונה ישנה תמונה אחת מרכזית ואחריה יגיעו שאר תמונות החתונה לרוב הצילום יהיה מזווית קרובה. לעומת זאת צילום מרחוק הנקרא "לונג שוט" יוסיפו ייחוד לאלבום התמונות שלכם וייצרו תמונות בעלות עומק ומרחב המגרות את הסקרנות.

חשוב לבחור צלם לחתונה שיהיה מקצועי היכול להפיק עבורכם את התמונות הטובות ביותר אשר יודע להביא לידי ביטוי את הסביבה בה אתם מצטלמים וכמובן, אתכם.

 

Trash the dress

זהו סגנון שהגיע אלינו היישר מעבר לים, כאשר מטרת הצילום היא כשם הסגנון " להרוס את השמלה", כאשר הזוג הטרי הוא זה שהורס את השמלה. מבצעים סדרת צילום בו הזוג עושה זאת לרוב לפני החתונה, ופה מנסים לשבור את הצילום הקלאסי, הנקי והמסודר שבד"כ נהוג לבצע לפני וביום החתונה.

מה שהופך את סגנון הצילום הזה לכיפי ומיוחד הוא שאין חוק לאיך הוא אמור להתבצע, כל זוג מבצע את זה באופן שהוא רוצה ואיך שהוא רוצה ומתאים לו.

 

שימוש בפילטרים

פילטרים יכולים להרוס או להקפיץ את התמונה ויש לבחור אותם בצורה נכונה וחכמה, לכן חשוב לבחור צלם מקצועי שיידע להתאים את הפילטר הנכון לתמונה הנכונה. שימוש בפילטר בהיר נותן לנו להגיע לתוצאה של תמונות עם וייב וינטג' שמזכיר קצת תמונות הומאז' לצילומי החתונה של סבא וסבתא. אותו פילטר מוסיף קסם לתמונה ונותן לנו הזדמנות להרגיש כאילו אנחנו נמצאים בשנות ה-20.

 

שימוש באביזרים

שימוש באביזרים הופך את צילומי החתונה לעשירים וכייפים וגומרים להרגיש כאילו מדובר בצילומי מסיבה כיפית של כל החברים ולא רק צילומי חתונה מסורתיים. ישנם כל כך הרבה אביזרים כייפים שיכולים לשמש אתכם כמו שלטים של "MRS & MR" עבור החתן והכלה ועד כתרים, מסגרות משקפיים ושפמים להשתובב איתם בתמונות.

 

לסיכום:

כיום ישנן אפשרויות רבות עבור צילומי חתונות בין אם גדולות או קטנות, החל מצילומי וידאו ועד אלבומים דיגיטליים ואף צילומים הנעשים באמצעות רחפן שהופכים את התמונות למיוחדות יותר. לפני שאתם סוגרים צלם בצעו סקר שוק וראו עבודות קודמות שלהם. ישנם צלמים המציעים חבילות צילום החל מ 4,500 ₪, בדקו איזה צלם מתאים לכם מבחינת מחיר וסגנון צילום.

צלם חתונה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא