חיפוש

3 רעיונות יצירתיים למתנה לט"ו באב

שוב ט"ו באב מתקרב וזה הזמן לצאת ולבדוק איזה מתנות אפשר להעניק לאהובים והאהובות שלנו. עבור רבים זוהי מטלה קשה ליישום. שכן, לא פעם, אנו מוצאים את עצמנו מתלהבים על מתנה מסוימת ומגלים שכבר הבאנו אותה בעבר. או שאנחנו מוצאים מתנה שמלהיבה אותנו אבל מתברר שהיא פחות מלהיבה את מקבל המתנה. כדי להקל עליכם, ריכזנו בפניכם 3 רעיונות יצירתיים למתנה שיאפשרו לכם פשוט לבחור בלי כאב ראש.

 

הרקע לכתיבת המדריך

מדריך זה נכתב לאחר שקיבלנו מבת הזוג שלנו את אותה מתנה בשנה ה – 3 ברצף בט"ו באב. אנחנו לא יודעים מה הסיבה לכך ולא נראה לנו שלבת הזוג שלנו יש בעיית זיכרון. כך שנדמה לנו שהיא בוחרת באותה מתנה שוב ושוב מתוך מודעות לנושא. בחרנו לכתוב את המדריך הזה כדי לאפשר לה לצאת קצת מהקופסא. היא כמובן לא יודעת שאנחנו עומדים מאחוריו, כך שהיא תחשוב שזה נכתב על מישהי אחרת. אנו מקווים שמדריך זה יאפשר גם לבני או בנות הזוג שלכם לבחור מתנות יצירתיות, כאלו שלא קיבלתם בעבר.

 

רעיון מספר 1 למתנה יצירתית לטו באב – משלוח שוקולד

אם תשאלו לדעתנו, אנו סבורים שמרבית הנשים ישמחו לקבל מתנות לטו באב שיש בהן משהו מתוק. שכן, זה ידוע, לפחות בקרב הנשים שנמצאות בחיים שלנו – שנשים אוהבות מתוק. לכן, אם אתם רוצים להעניק מתנה יצירתית ומקורית, אתם יכולים לעצב להן מארז ייחודי עם שוקולדים. יש מארזים קנויים שיעשו לכם עבודה קלה (רק תצטרכו לשלוח אותם ליעד) ויש אפשרות להכין את השוקולדים לבד ולהכין מארז, אבל זה מתאים למי שיש הרבה זמן.

 

רעיון מספר 2 למתנה יצירתית לטו באב – מארז פיצה חגיגי

פיצה נחשבת למאכל בין לאומי שרבים ברחבי העולם אוהבים. כך שאם אנחנו מדברים על אהבה, אתם צריכים לקשר בין השניים ולהעניק לבן או בת הזוג שלכם מארז פיצה DIY. כזה שיאפשר למקבל המתנה לאחוז בחומרי גלם איכותיים ביותר + מתכון שיאפשר לו להכין לבד או יחד אתכם מגש פיצה טעים ומפנק.

 

רעיון מספר 3 למתנה יצירתית לטו באב – מארז עם מעמד ליין, יין איכותי ופרחים

אם אתם טיפוסים רומנטיים, זה רעיון מושלם עבורכם .מדובר בעצם במארז שמאפשר לכם לפתוח את הערב הרומנטי בבית (במידה וזה מה שהחלטתם לעשות) עם מארז שיביא אווירה רומנטית וחמימה. ברגע שהמארז יגיע, אפשר להעמיד את המעמד במרכז השולחן, להניח עליו את היין ואת הפרחים. כך שנותר רק לפזר את המאכלים הטעימים שהכנתם לקראת הארוחה הרומנטית ולהתיישב לזמן איכות משותף.

 

כמה מילים לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את 3 הרעיונות היצירתיים ביותר למתנה לטו באב. כעת, כשיש לכם את הרעיונות הללו, אתם רק צריכים לבחור את אלו המתאימים ביותר. שיהיה בהצלחה!

מתנות

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
מתנות לאמא
5 מתנות שכיף לתת לאמא!

לקראת החג כולנו צריכים לקנות מתנות, ואחת מהם חייבת כמובן להגיע לאמא. קנייה של מתנה לאמא היא דבר מאתגר. מצד אחד אנחנו צריכים לדאוג למתנה

קרא עוד »
פמוטים קטנים לשבת
פמוטים קטנים לשבת

פמוטים לשבת הם פריט חובה בכל בית יהודי. כיום ניתן למצוא פמוטים העשויים ממגוון רחב של חומרים, במגוון אינסופי של סגנונות ובשלל גדלים ופרופורציות. עם

קרא עוד »