חיפוש

רשלנות רפואית במקרה לבבי – איך ניתן לטפל בכך?

רשלנות רפואית פוגשת אותנו במגוון תחומים ומחלקות, מדובר בתופעה מצערת הפוגעת במטופלים ומשאירה אותם בעלי נזק לטווח ארוך או קצר שמשפיעה עליהם בתפקוד היום יומי ובמקרים קשים יכולה להוביל אפילו למוות.

 

מקרים לבביים

המקרי הלבבי המוכר ביותר הוא התקף לב, התקף לב הוא מצב גופני בו הדם לא עובר כמו שצריך לשריר הלב, ויוצר נמק וחסימה של עורקים חיוניים לצורך העברת דם לחדרי הלב.

חסימת העורקים נגמרת מעודף כולסטרול על דפנות העורקים, עישון, סכרת, יתר לחץ דם, גנטיקה, משקל עודף ועוד מספר גורמי סיכון שמגבירים את הסיכוי לקבל התקף לב.

ההתקף כולל בדרך כלל, כאב חד באזור החזה שיכול להתבטא בשאר מקומות בגוף ולגרום גם לקוצר נשימה במשך דקות ארוכות.

אבחון מהיר ומדויק של ההתקף חיוני להמשך הטיפול ואף מציל חיים ומונע נזק בלתי הפיך!

לכן, סדר פעולותיהם של הצוות הרפואי משפיע על חיי המטופל וכל רשלנות הכי קטנה, תוביל לתוצאה מסכנת חיים ובלתי הפיכה.

ישנם מספר סוגי רשלנות במקרה לבבי:

1.היעדר אבחון – במצב כזה הצוות הרפואי לא מאבחן את המקרה הלבבי בזמן, ולא עולה על בעיית המטופל ובכך גוזל זמן קריטי החיוני להצלת חיים.

  1. אבחון שגוי – במקרה כזה, הצוות אבחן בעיה אך האבחון שגוי והמטופל מקבל מענה תרופתי שלא מתאים לו ופוגע באיכות הטיפול.
  2. זמן הטיפול – איחור במתן טיפול רפואי וכתוצאה מכך גרימת נזק בלתי הפיך למטופל.

למידע נוסף על סוגי רשלנות שקיימים באירועים לבביים, תוכלו להיעזר בעו"ד שמואל קשיוב המתמחה בתחומי רשלנות רפואית.

 

איך נטפל?

אז אם אתם או בני משפחתכם עברתם רשלנות רפואית במקרה לבבי, זהו אירוע מצער ועצוב, וחשוב שתדעו שזכותכם לתבוע את הזכויות המגיעות לכם. איך נעשה זאת?

ראשית, נאלץ לשים את האצבע על סוג הרשלנות, גובה התביעה על סמך רשלנות רפואית משתנה מרשלנות לרשלנות וחשוב לדעת מה בדיוק הנזק שנעשה למטופל, ככל שהנזק יהיה רב יותר, כך המטופל צריך לקבל יותר.

לאחר שזיהינו את סוג הרשלנות, נפנה לעורך דין מוסמך המומחה ברשלנות רפואית ויוכל ללוות אותנו בהליך התביעה, הייעוץ המשפטי שנקבל מעורך הדין יעזור לנו לפנות לבתי המשפט ולקבל את כל הפיצויים המגיעים לנו, לכן חשוב לבחור עורך דין מומחה בתחום.

 

סיכום

רשלנות רפואית במקרה לבבי הינה קריטית,  ותביעה במקרה כזה תזכה את הניזוק בפיצויים שאמורים לשפר את איכות חייו מכאן והלאה ולאפשר אורח חיים סביר והמשך התמודדות קלה יותר עם השלכות הרשלנות.

לכן קיימת חשיבות רבה לאבחון הרשלנות ולבחירת עורך דין מוסמך שיפנה לבית המשפט וידאג שתקבלו את מלוא הפיצויים, מבלי שתצטרכו לבזבז יותר מדי זמן ואנרגיות שכבר בזבזתם.

רק בריאות!

 

לב

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
מה אומר חוק שירותי תעופה
מה אומר חוק שירותי תעופה

בתקופה האחרונה ישנה התעניינות רבה מצד גולשים שמבקשים להכיר את חוק שירותי התעופה מקרוב. עובדה זו הגיעה לידינו והחלטנו שלא להישאר אדישים לנוכחותה. לכן, הוצאנו

קרא עוד »
פשעי מחשב וסייבר
מה עושה יחידת הסייבר במשטרה?

בעידן שבו הטכנולוגיה הפכה לחלק בלתי נפרד מחיי היומיום שלנו, עלייתם של פשעי מחשבים וסייבר הפכה לדאגה דחופה. כדי להתמודד עם האיום חסר התקדים הזה,

קרא עוד »
עוד מקרקעין
חשיבותו של ביטוח בעלות במקרקעין

ביטוח רכוש ממלא תפקיד מכריע בתחום הנדל"ן, ומספק לבעלי בתים ולמשקיעים שכבה הכרחית של הגנה וביטחון. כאשר נכסים מחליפים ידיים, הסיכונים והסיבוכים הפוטנציאליים סביב בעלות

קרא עוד »