חיפוש

 3 שיטות השתלת שיער וכמה זה עולה

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים מתעניינים בנושא של השתלת שיער. השתלת שיער יכולה לעשות את השינוי מאנשים מקריחים שמאבדים מהביטחון העצמי שלהם, לאנשים שבטוחים בעצמם ובמראה השיער השופע שלהם. היות ותחום השתלת שיער הוא תחום גדול כל כך, קיימות בתוכו היום לא מעט דרכים לבצע אותו בצורה מוצלחת ומקצועית. היום נספר לכם על 3 שיטות השתלת שיער וכמה זה עולה, על מנת שתוכלו לדעת לאיזה כיוון להתכונן מבחינה תקציבית וכלכלית. אז קדימה, הכינו את השמפו, המרכך, מברשות השיער וגם את הארנקים – כי אנחנו מתחילים.

 

השתלת שיער היום היא כבר לא מה שהיה פעם

כשמדברים על השתלת שיער היום מדברים על תחום נרחב ביותר, שעושה צעדים גדולים אל עבר הקדמה. אם בעבר השתלת שיער היתה מוכרת בתור טיפול אחד ובשיטה אחת, הרי שהיום השתלת שיער מתפצלת לכמה וכמה שיטות – FUT, FUE ו-DHI.

כל אחת מהן נבדלת מהשניה בכל מיני נקודות, אז בואו נכיר אותן קצת יותר לעומק וגם נבין כמה עולה השתלת שיער בטורקיה באחת או יותר מהשיטות האלו.

 

שיטה 1 – השתלת שיער FUT – השיטה הישנה והטובה

מדובר כאן על השיטה הוותיקה יותר בתחום של השתלת שיער, ורבים האנשים שבוחרים בה כדי ללכת על בטוח ולספק לעצמם שקט נפשי וראש מלא בשיער. השיטה עצמה מבוססת על השתלה של כמות שיער גדולה מאוד בטיפול בודד, ולכן היא מאוד אטרקטיבית ונפוצה מאז ועד היום.

 

שיטה 2 – השתלת שיער FUE – מתקדמת ויקרה

השתלת שיער בשיטת FUE היא השתלת שיער שמתבצעת בשיטה מתקדמת יותר ומדויקת יותר, ובמסגרתה לא מועברת רצועת העור השלמה, אלא היא מתבססת על הוצאת זקיקי שיער והשתלתם במקום המיועד להם. שיטה זו גם היא שומרת על כמות גבוהה של שיער מושתל בפעם אחת, אולם היא מביאה איתה מחירים יקרים שלא מתאימים לכל כיס.

 

שיטה 3 – השתלת שיער DHI – לאט ובטוח

הסוג האחרון שנדבר עליו הוא השתלת שיער בשיטת DHI. שיטה זו דומה במאפייניה לשיטת השתלת שיער FUE, אך במסגרתה תושתל כמות קטנה יותר של זקיקי שיער בכל טיפול, מה שעלול לגרום לסדרת טיפולים חוזרת ונשנה במסגרת השתלת שיער אחת.

 

מחירים ועלויות של השתלת שיער

טווח המחירים של השתלת שיער יכול לנוע בין 12,000 ₪ ל-20,000 ₪, והוא תלוי במקום שבו תבצעו השתלת שיער, בשיטה שבה תבחרו להשתלת שיער וגורמים משתנים נוספים. באופן כללי, מדובר כאן על נוסחה מצוינת של עלות אל מול תועלת, משום שהשתלת שיער היא זו שתוביל אתכם אל עבר התוצאות שאתם מחפשים.

 

להפסיק להתלבט ולעשות השתלת שיער

לסיכום, עם כל המידע הרלוונטי הזה אתם מוכנים לצאת לדרך עם השתלת שיער שתוביל אתכם לתוצאות מצוינות. צרו קשר עוד היום עם חברת נותנים בראש והתחילו בתהליך בסבלנות ובשירות מצוין. בהצלחה!

איש

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
תוספים תזונתיים
כל מה שרציתם לדעת על תוספי תזונה

במהלך תקופות שונות, נהגו להמליץ לנשים ולגברים על אכילה של מזונות מסוימים או נטילה של תוספים שונים, מסיבות שונות שרובן קשורות לבריאות ולחוסרים תזונתיים. במהלך

קרא עוד »