חיפוש

שירותים ניידים – הפתרון שלכם לאירוע בשטח

כשמישהו מארגן אירוע שטח, הוא רוצה שכול המוזמנים יהנו. אין לו עניין להביא את כולם לאירוע שהוא מארגן ולקבל קיטורים וטענות. תכנון אירוע היא לא דבר של מה בכך. מדובר בפרטים רבים, קטנים וגדולים המצריכים סידור. כשמדובר בארגון אירוע שטח, צריך לדאוג גם לארגון התוכנית וגם לארגון השטח והתאמתו לצרכי האירוע. השכרת שירותים ניידים לשטח האירוע מבטיחה לכם שקט בזירה הזו. 

 

מה זה שירותים ניידים?

לא כולנו מכירים שירותים ניידים ככאלו, אך קיימים מגוון סוגי של שירותים ניידים. הם לא חייבים להיות כימיים ללא מיכלי הדחה וכדומה. שירותים ניידים מוכרים למרביתנו מאתרי הבנייה השונים. אך שימו לב, שירותי הבנייה המוצבים באתרי בנייה הם מעין ביתני פלסטיק קטנים ופחות מתאימים לאירועי שטח יוקרתיים.

באירועי שטח תוכלו לשכור שירותים ניידים מפוארים נעימים לשימוש. ניתן לנייד שירותים אלו והם לא מצריכים חיבור למים ומערכת ביוב. יש שירותים ניידים שכן יצטרכו חיבור למים, הכל תלוי בסוג השירותים שאתם מעוניינים למקם באירוע שלכם.

 

איך משיגים שירותים ניידים לאירוע?

ניתן לשכור שירותים ניידים מחברות חיצוניות המנגישות שירותי השכרה כזו. קיימות חברות שגם מבצעות את השאיבה של הפסולת במקרה הצורך ודואגות לתיחזוק השירותים הניידים לאורך כל האירוע. בדקו מה אתם צריכים שיהיה באירוע שלכם וכך תדעו לבחור את השירותים הניידים המתאימים למה שהאירוע שלכם צריך. ההמלצה היא להיעזר בצוות החברה כדי להתאים באופן מושלם את מבנה השירותים הניידים לאירוע השטח שלכם.

 

מה חשוב לבדוק בבחירת שירותים ניידים להשכרה?

כשאתם מעוניינים לבחור שירותים ניידים לאירוע שלכם, חשוב שתבדקו מספר פרמטרים:

גודל המקום – לא בכל מרקום ניתן להציב שירותים ניידים מפוארים ולכן תצטרכו לחפש מקום מספיק נגיש גדול להנחה מבנה השירותים.

מספר עמדות השירותים – אם באירוע שלכם צפויים להשתתף מאות אנשים, לא יספיקו 2 עמדות שירותים. קחו בחשבון שאתם צריכים לדאוג לשירותי גברים ושירותי נשים. תצטרכו להזמין מספר מתאים של שירותים ניידים. אל תחסכו על הזמנת מבנה נוסף במקרה הצורך, כיוון שעומס מיותר על השירותים הניידים עלול לגרום ללכלוך ותורות עמוסים שקשה להיפטר מהם.

התאמה לאוכלוסייה – אם באירוע שלכם צפויים להשתתף גם בעלי צרכים מיוחדים המוגבלים בכניסה לשירותים רגיל, תצטרכו לדאוג להתאמת שירותים ניידים לנכים.

שירותים מאווררים – בדקו שקיימת מערכת וונטה פעילה בכל חדר שירותים. המערכת תאוורר ריחות עומדים ותשרה אווירה נעימה למשתמשים.

התאמה לאופי האירוע – אם מדובר באירוע יוקרתי, תוכלו להזמין שירותים ניידים מפוארים יותר מהסטנדרט. קיימים מבני שירותים ניידים שקשה לזהות שהם כאלו.

 

לסיכום

בארגון אירוע שטח חשוב לדאוג לכל הפרטים הקטנים, הגדולים וביניהם שירותים ניידים. כאן בכתבה סיכמנו את מה שחשוב לבדוק לפני התאמת שירותים ניידים לאירוע שטח. תמיד מומלץ להתייעץ עם אנשי מקצוע נוספים בתחום כדי להגיע להחלטה נכונה עבורכם.

פתרון שירותי סלולר לאירוע בשטח

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
אמן חושים
 אמן חושים מומלץ לאירועים

ישנה נטייה לחשוב שאמני חושים הם אמנים שמופעים אך ורק בבמות גדולות ובאירועי ענק, אך לא כך הדבר. בשנים האחרונות החלה מגמה הולכת וגוברת של

קרא עוד »