חיפוש

שלוש דרכים לייחד את עיצוב הבית

"ביתו של אדם הוא מבצרו" אומר הביטוי. אפשר לקחת את משמעות הביטוי הזה למגוון תובנות  ופירושים, אך אנו נבחר לקחת אותו לכיוון מקורי. כל המבצרים של ימי הביניים והטירות הענקיות אותן אנו רואים כבדרך קבע בסרטים העוסקים באותה העת, מעוטרים ומעוצבים במגוון צורות מהודות ואלגנטיות.

לכן, אין ספק כי גם כיום, חלק מהפיכת הבית הפרטי שלנו ל"מבצר" מטאפורי, כלומר מקום אליו נוכל להגיע ולהרגיש מוגנים, עטופים ורגועים, הוא הפיכת הבית להיות מעוצב בצורה מזמינה וביתית. אך, כיצד אכן ניתן יהיה לעצב את הבית בצורה כזו, בה באמת נוכל להרגיש כי אנחנו נכנסים לטריטוריה מוכרת ומזמינה? כיצד נרגיש שאנחנו ממש חלק חי מגוף הבית? כמו שכבר אמרנו, הכול מתחיל ונגמר בעיצוב הבית.

כלומר, כלל שעיצוב הבית יהיה ייחודי יותר, ויהיה בעל מאפיינים מיוחדים וקשורים יותר לאופיו ולתכונותיו של בעל הבית, הבית אכן יהווה את המקום הזה. ננסה להסביר כעת, על דרכים מומלצות על מנת לייחד את עיצוב הבית ולהגיע למטרה אותה פירטנו בפסקאות לעיל.

 

שיטות לעיצוב

ננסה להציג כמה שיטות ייחודיות, מכמה אספקטים שונים, שכולן מומלצות לחוד או ביחד על מנת להגיע לאותו עיצוב ייחודי. 

לְעַצֵב

המזוזות לבית

מזוזות מעוצבות לבית, הן חלק מהצורה בה תוכלו לייחד את עיצוב הבית שלכם. את המזוזות, אותן תפגשו יום יום בכניסה לבית וביציאה ממנו, תוכלו לעצב באמצעות אחת מחנויות היודאיקה המגוונות שיש לנו בארץ ובאתרי האינטרנט השונים. כך, כבר מההסתכלות הראשונה על חזית הבית, או בכניסה לחדרי הבית, תודגש הייחודיות של הבית. העיצוב יכול להתבצע על ידי צורת המזוזה, הצבע של המזוזה, והגודל של המזוזה.

 

תמונות נוף

תמונות נוף, הן שיטה ייחודית ופשוטה יחסית לשדרג את רמת העיצוב והייחודיות של הבית שלכם. חשבו היטב איזה נוף מאפיין אתכם יותר, גורם לכם להרגיש רחבות נפש רבה יותר, ולאיזה גוון וצבע אתם מחוברים יותר. לאחר מכן, בחרו תמונות נוף גדולות, בעלות רזולוציה טובה, או אפילו ציורי נוף יפים, ועטרו באמצעותן את קירות הבית שלכם.

חשוב לבחור תמונות שישתלבו במשחקי האור והצל בבית, בפתחים ובקירות של הבית, ובנוסף שכלל התמונות יהיו שייכות למכנה משותף מסוים. 

 

פריטים

פרטי עיצוב ייחודיים, אלו התוספות שיביאו את הגימור הסופי לעיצוב הבית שלכם. את הפריטים, בדומה לתמונות, ניתן כמובן לבחור סביב נושא מסוים. לדוגמה, אדם שירצה לעצב את הבית שלו סביב חיות, יקנה מגוון פסלים ובובות של חיות, בגוונים שיתאימו לתמונות ולצבעי הקירות אותם בחר לבית. כך, תוסיפו אספקט מיוחד לבית שלכם, שיביא לידי ביטוי את המאפיינים שלכם ושל הבית שלכם בצורה מקורית.

לסיכום

כעת, כל מה שנשאר לכם הוא להתחיל לעצב את הבית שלכם במקוריות ובמרץ.

עיצוב בית

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
עיצוב בית חדש
עיצוב בית חדש? מאיפה כדאי להתחיל

בית חדש הוא אחד הפרויקטים הכי גדולים בהם אנו נתקלים. החל מרכישת הבית, שנחשבת לנקודה משמעותית בכל הקשור ליכולות הכלכליות שלו ולהתחייבויות, ועד לקבלת המפתחות

קרא עוד »