חיפוש

תביעות נזקי צנרת ומים

נזקי צנרת מים עלולים להתרחש בבתים פרטיים וצמודי קרקע, בבית דו משפחתי וכמובן בדירות שנמצאות בבנייני מגורים משותפים. אבל מתי מגישים תביעות בגין נזקים כאלה ואיך עושים את זה נכון? הנה המדריך המלא

נזקי צנרת ומים מתרחשים בשכיחות גבוהה מכפי שנהוג לחשוב. הסיבה לכך היא שהצנרת של המים היא חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו, מה גם שהיא צריכה על בסיס יום יומי להתמודד עם עומס עצום. יתרה על כך, נזקי צנרת ומים עלולים להתרחש על רקע ליקויי בנייה, בגלל בלאי טבעי, בגלל התנהגות לא מספיק אחראית של בני המשפחה וכן הלאה.

מלבד הסיבות לנזקי צנרת ומים, צריך גם להכיר את המקומות המועדים לפורענות. בין היתר, נזקים כאלה נגרמים לא רק בבתים פרטיים וצמודי קרקע אלא גם בבית דו משפחתי או בדירות שנמצאות בבנייני מגורים משותפים. אבל בעוד בבית פרטי שבו הצנרת היא רק שלנו אין ממש את מי לתבוע מלבד את חברת הביטוח, המידע באתר /https://www.sultanlaw.co.il למשל מגלה שבבתים משותפים יש מקום להגיש תביעה נגד השכנים.

 

מה המטרה של תביעות נזקי צנרת ומים?

תביעות נזקי צנרת ומים מאפשרות לנו לקבל פיצוי כספי הולם. את גובה הפיצוי הכספי קובעים לפי היקף הנזק, מידת האחריות של המזיק, הקשר בין התנהגות המזיק לבין הנזק שנגרם, סוג הצנרת וכן הלאה. יתרה על כך, פיצוי כספי בגין תביעות נזקי צנרת ומים עשוי לכלול בתוכו גם התייחסות מפורשת אל עוגמת הנפש ולהביא אותה לידי ביטוי מבחינת גובה הסכום.

התנאי להגשת תביעות נזקי צנרת ומים ולהשגת הפיצוי הכספי הוא להשלים את התהליך במישור המשפטי המקובל. בשביל זה אנחנו צריכים למשל להשתמש בחוות דעת שמעיד על גובה הנזק, להראות את הקשר הסיבתי בין הגורמים השונים ואף לשכנע את בית המשפט שמגיע לנו פיצוי כספי בגין תיקון הנזק ועוגמת הנפש שנגרמה למשפחה.

 

כך מגישים תביעות נזקי צנרת ומים

את התהליך של תביעות נזקי צנרת ומים אפשר לרכז מול עורך דין שמתמחה בדיני נזיקין. הבעיה היא שרק התמחות כללית בדיני נזיקין עלולה לא להספיק, משום שעל עורך הדין להכיר ספציפית את התחום של נזקי מים וצנרת. באמצעות היכרות כזו, עורך הדין יכול לסייע לנו להשתמש בחוות דעת של חברת בדק בית על מנת להגיש תביעה נגד קבלן בדירות חדשות – או לחילופין ללוות אותנו בסכסוכי שכנים ובדירות ישנות שנמצאות בבנייני מגורים משותפים.

לסיכום, תביעות נזקי צנרת ומים הן חלק חשוב ברשימת הזכויות של כל אחד ואחת מאיתנו. אם רוצים לקבל פיצוי כספי בגין נזקים כאלה, מומלץ לבסס את כתב התביעה על הוכחות ולהשתמש בחוות דעת של חברת בדק בית, אינסטלטור או כל איש מקצוע אחר שרלוונטי לסוגיה.

אינסטלציה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
מה אומר חוק שירותי תעופה
מה אומר חוק שירותי תעופה

בתקופה האחרונה ישנה התעניינות רבה מצד גולשים שמבקשים להכיר את חוק שירותי התעופה מקרוב. עובדה זו הגיעה לידינו והחלטנו שלא להישאר אדישים לנוכחותה. לכן, הוצאנו

קרא עוד »
פשעי מחשב וסייבר
מה עושה יחידת הסייבר במשטרה?

בעידן שבו הטכנולוגיה הפכה לחלק בלתי נפרד מחיי היומיום שלנו, עלייתם של פשעי מחשבים וסייבר הפכה לדאגה דחופה. כדי להתמודד עם האיום חסר התקדים הזה,

קרא עוד »
עוד מקרקעין
חשיבותו של ביטוח בעלות במקרקעין

ביטוח רכוש ממלא תפקיד מכריע בתחום הנדל"ן, ומספק לבעלי בתים ולמשקיעים שכבה הכרחית של הגנה וביטחון. כאשר נכסים מחליפים ידיים, הסיכונים והסיבוכים הפוטנציאליים סביב בעלות

קרא עוד »