חיפוש

תחזוקה של יהלום: 3 צעדים חשובים

לכבוד יום ההולדת העגול רכשתם לבת הזוג שלכם מתנה – תכשיט משובץ יהלומים. אחרי ההתרגשות הגדולה, בת הזוג עונדת את תכשיט היהלום מדי יום ואתם כבר שמים לב לשינוי בצורה ובצבע שלו. על מנת שהדבר הזה לא יקרה כדאי שתקפידו על תחזוקה של יהלום: 3 צעדים חשובים. אז בואו נתחיל ונראה איך אפשר לשמור על היהלום שלכם בצורה הכי טובה שיש.

 

אבל יהלומים הם החומר הכי חזק בטבע

נכון, רבים משתמשים בעובדה שיהלום הוא החומר הכי חזק בטבע כדי לטעון שאין שום צורך בטיפוח ותחזוק שלהם, אבל הדבר הוא ממש לא נכון ומדובר בטעות גדולה. תחזוקה של יהלום: 3 צעדים חשובים היא אחד הדברים היותר נחוצים לתכשיט היהלומים שלכם, ובלי תחזוקה נכונה התכשיט עלול לאבד מיופיו, ניצוצו וצורתו. אז איך עושים את זה? בואו ונבדוק.

 

תחזוקה של יהלום: 3 צעדים חשובים

כדי להצליח במשימת תחזוקה של יהלום: 3 צעדים חשובים אתם צריכים לדעת שהדבר הוא לא לביצוע של פעם באף פעם, אלא לביצוע תדיר של לפחות פעם בשבוע. זאת כמובן עבור מי שרוצה לשמור את תכשיט היהלום שלה בצורה המיטבית, ממש כפי שקיבלתן אותו.

אז כשמדברים על תחזוקה של יהלום: 3 צעדים חשובים חשוב קודם כל לדעת שמים אינם פוגעים ביהלום, אך כניסה תדירה למים עם תכשיט היהלום עלול בהחלט לשנות את צבעו, והמים עלולים לחדור לחריצים קטנטנים שקיימים בתכשיט ולגרום להם לפגמים. כחלק מתחזוקה של יהלום: 3 צעדים חשובים חשוב לשים לב להסיר את תכשיט היהלומים מעליכם בכל כניסה למים. נכון, זה לא יהיה אסון אם תרחצו כלים עם טבעת יהלום פעם באף פעם או אם תיכנסו להתקלח עם שרשרת היהלומים מדי פעם, אבל כשמדובר על פעולות תדירות – מומלץ בהחלט להסיר את התכשיט.

 

שמרו על הניקיון!

שמירה על ניקיון תכשיט היהלומים שלכם היא חלק בלתי נפרד מנושא תחזוקה של יהלום: 3 צעדים חשובים. הקפידו לנקות את התכשיט באמצעות מטלית מיוחדת לניקוי יהלומים, והבטיחו את ניקיון התכשיט שלכם.

בין אם מדובר בטבעת יהלומים, שרשרת יהלומים, צמיד יהלומים, עגילי יהלומים או כל תכשיט יהלומים כזה או אחר – שמירה על הניקיון יכולה לשמור עליו במצב המיטבי שלו.

 

מדי פעם ערכו ניקיון משמעותי יותר

ניקיון עם מטלית הוא טוב לניקיון של פעם בשבוע או פעם בשבועיים, אולם פעם בחודש או חודשיים כדאי לערוך ניקיון יותר מקיף ומשמעותי לתכשיט היהלומים שלכם. הכינו קערה עם מי סודה חמימים ומעט נוזל כלים. השרו את התכשיט במשך 15 דקות בתוך המים ולאחר מכן צחצחו בעדינות באמצעות משחת שיניים סופט. הקפידו על מים בטמפרטורה חמימה בלבד, היות שמים רותחים עלולים לפגוע ביהלום ובתכשיט כולו.

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
להתאים תכשיטים
איך מתאימים תכשיטים לביגוד?

בחרת את הבגדים האהובים עלייך וסידרת בארון, וגם מגירת התכשיטים מלאה בטבעות, שרשראות, צמידים ועגילים, אבל עכשיו יש בעיה חדשה: איך מחליטים איזה תכשיט מתאים

קרא עוד »
האם ניתן להרטיב טבעות אירוסין?

מתכוונים לרכוש בזמן הקרוב טבעת אירוסין אצל גרין דיימונד? ובכן, דעו לכם כי לא תצטרכו לחשוש בכל הנוגע להרטבת הטבעת. החומרים שמרכיבים את הטבעות אשר

קרא עוד »