חיפוש

תיקון משאבת מים ברכב – מה צריך לדעת לפני

רכבים, מעבר לכך שהם מפנקים ומניידים אותנו בבטחה – גם מתקלקלים לפעמים. מה לעשות, זהו טבען של מכונות אשר גומעות קילומטרים רבים במהלך השנה. בעוד שבחלק מהמקרים התקלות יהיו זולות וקלות לתיקון, בחלק אחר מהמקרים תצטרכו להשאיר את הרכב במוסך ליומיים-שלושה, או יותר. ומה לגבי משאבת מים? אלו לא חדשות, שרכבים לפעמים מתקלקלים. רכבים מתבלים עם הזמן, מה שלפעמים ישלח אתכם לבקר את המוסכניק גם מבלי שתתכוונו לכך. רגע לפני שאנחנו נכנסים לעובי הקורה של משאבת המים, אנחנו כבר עכשיו רוצים להדגיש משהו חשוב. אם נמאס לכם להתעסק עם כל מיני תקלות ברכב הישן שלכם, יהיה כדאי לבדוק את תנאי הליסינג במוצעים לכם בימינו בסוכנויות הרכבים השונות. בין אם אתם מעוניינים לרכוש לנד רובר חדשה או כל רכב מסוג אחר, בימינו יש לכם תנאי ליסינג פרטי עם ריביות נמוכות במיוחד. אבל בכל זאת, מה חשוב לדעת לגבי תיקון משאבת מים ברכב?  

מה חשוב לדעת לפני שמתקנים משאבת מים ברכב?

הכי חשוב לדעת, שמשאבת מים בכלל לא מתקנים. אם משאבת המים ברכב שלכם התחילה לנזול, סביר להניח שהמוסכניק לא יהיה מוכן לתקן אותה, מאחר שאתם לאחר שבוע תחזרו אליו ותגידו לו שהיא נוזלת שוב. ככה זה עם משאבות מים נוזלות – לא מתקנים אותן, אלא מחליפים אותן. ברגע שמשאבת מים התחילה לנזול, היא תמשיך לנזול גם אם תצליחו לתקן אותה בצורה שנראית באותו רגע מספקת. יחד עם זאת, חשוב לזכור גם כי רכבים מסוימים נחשבים מאוד נדירים.  

מה יקרה אם תתקלקל משאבת מים ברכב מאוד ישן או נדיר?

ברגע שרכב מסוים נחשב נדיר, יהיה קשה ובעייתי להשיג עבורו חלקי חילוף. אם אתם נוהגים ברכב ישן ונדיר שקשה להשיג עבורו חלקים, כנראה שאם תצטרכו תיקון משאבת מים, לא החלפה. ברוב המקרים של הרכבים הנדירים, יהיה בדרך כלל קשה להשיג חלקי חילוף בחנויות המקומיות בעיר מגורכם. אם אתם מעוניינים לייבא חלקים במיוחד, יש לכם לא מעט מקומות שמהם תוכלו לבצע זאת. למשל, יש לכם את סוכנות "המאגר" בראשון לציון. חברת "המאגר" מספקת חלקי חילוף לרכבים מסוגים שונים, אבל גם ניתן לפעמים להזמין מחברה זו חלקי חילוף נדירים לרכבים.  

מה יקרה אם משאבת המים תמשיך לנזול ולנזול?

חשוב לדעת, אם משאבת המים שלכם ברכב נוזלת, זה אומר שהרכב מאבד מים. ברגע שהרכב מאבד מים, הוא למעשה לא מקבל מהרדיאטור את הקירור שהוא אמור לקבל עבור המנוע. וברגע שהמנוע לא מקבל את הקירור שהוא אמור לקבל, ובכן, אתם בבעיה. זה ידוע שהמנוע ברכב עובד בקורלציה עם שאר חלקי הרכב. החלקים השונים ברכב מחוברים למנוע באופן ישיר ועקיף, מה שמשפיע על פעילותו התקינה. ברגע שחלק מסוים לא עובד בצורה תקינה, המנוע עשוי פשוט להיהרס. ובמיוחד אם מדברים על חלקים קריטיים אשר מובילים שמן ומים למנוע.  

יש לבדוק בכל בוקר שמן ומים ברכב בכדי להימנע מתיקונים מיותרים

אם אתם רוצים להימנע מכל מיני מצבי ביש כאלו, אנחנו נמליץ לכם לבדוק בכל בוקר שמן ומים ברכב שלכם. אם אתם מגלים שחסר שמן בצורה ניכרת, או שמא חסרים מים בצורה משמעותית – אל תניעו את הרכב. ועוד נקודה חשובה ביותר – זכרו – שמן ומים בודקים לפני הנעת הרכב. ברגע שאתם מניעים את הרכב, שמן ומים מוזרמים אל תוך המנוע. וברגע שהם מוזרמים למנוע, כבר לא יהיה ניתן לבדוק את המפלס האמיתי שלהם (כי הם לא נמצאים במאייד מים או באגן השמן, הם נמצאים במנוע). נמאס לכם להיות מוטרדים מדברים כאלו, כמו למשל תיקונים של משאבות מים ברכב ישן?  

נמאס לתקן את הרכב בכל שני וחמישי? ליסינג פרטי

אתם מוזמנים לפנות עוד היום לחברת קפיטל מוטורס – תנאי ליסינג פרטי בריביות נמוכות, 100% מימון על רכבים ועוד. עם ייעוצו של צוות שלם של מומחים, אתם תוכלו לשבת ברכב החלומות שלכם כבר בהקדם. כל מה שנותר לכם לעשות, זה לפנות לסוכנות קפיטל מוטורס ולקבל ייעוץ רכישת רכב בהתאמה אישית. סעו בדרכים בטוחות.   חלק חילוף
רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
כידון
5 יתרונות שלא היכרתם לקלונועית

הקלנועית הינה כלי רכב נוח המשמש לרוב אנשים מבוגרים, ומשמשת כפתרון ניידות מצוין ממקום למקום באופן נוח, מהיר ויעיל. ישנם יתרונות רבים ומגוונים לשימוש בקלנועית

קרא עוד »