תפריט

האם אתה חברה פח לקידום אתרים?

הגישה הרווחת בנוגע לקידום אתרים דומה לתיפוף בדרבוקה –כולם חושבים שהם טובים בזה באופן טבעי.

אבל בימינו אנו, בעוד האלגוריתמים של בינג ושל גוגל הולכים ומשתכללים ובעוד המלצות החיפושים היומיומיים נעשים מבוססי החיפושים הקודמים של אותו משתמש, ההקלטות שלו בוואטסאפ והעמודים שהוא עקוב אחריהם בפייסבוק על החברות לקידום אתרים המעוניינות להישאר בעניינים להמשיך ולהתפתח ולא להישאר במקום. 

לא פעם אנו רואים טעויות נפוצות שאפילו החברות המובילות בתחום לקידום אתרים מבצעות, שאלמלא חוסר תשומת לב והזנחת ההגהה והתחזוקה היו מגיעים לתוצאות טובות בהרבה. 

 

טעויות נפוצות:

יצירת תוכן רק לשם יצירת עוד ועוד תוכן

על מנת להגביר את החשיפה של האתר המבוקש, העלאת הדירוג שלו בגוגל ושיפור קצב האינדוקס של האתר (מה שמשפיע ישירות על הדירוג), על האתר לעדכן את התוכן שלו באופן קבוע ובכך להישאר רלוונטי.

במקרים רבים, כאשר האתר נעשה גדול מדי ומלא במאות ואולי אף אלפי עמודי תוכן, כבר נעשה קשה מאוד ליוצרי התוכן למצוא מילות מפתח וביטויים חזקים וייחודיים לכל מאמר שבעמוד, מה שבתורו גורר שתי תוצאות לא רצויות: הראשונה היא אי רלוונטיות מילות התוכן – כלומר כתיבת מאמר שמדגיש מילות תוכן לא פופולריות ולכן כך לא נחשף כמעט ללקוחות, והשנייה, יצירת תוכן בכוח לרוב מובילה לתוכן ירוד ברמתו שאלגוריתמי הבינה המלאכותית אשפים בלזהות ולתייג כ-"תוכן זבל" מה שעשוי אף ליצור אפקט הפוך של ירידה בדירוג. מה שנקרא בעגה המקצועית "SEO  שלילי" . 

אז כיצד להימנע מעשיית טעות זו? עלינו לבצע לפני כתיבת כל מאמר מחקר מילות מפתח אסטרטגי מקיף, שידגיש לנו את הביטויים המחופשים ביותר בתחום הראוי ובנוסף לוודא שהתוכן שנכתב רלוונטי לתקופה ארוכה.

לעתים לוקח לאתר אותו אנו מנסים לקדם חודשים ארוכים עד שיגיע לעמוד הראשון, ועל כן על התוכן הנכתב להיות רלוונטי למשך זמן רב.

 

כתיבת תוכן רב ואיכותי – אך ללא לקוחות שיקראו אותו:

ללא אסטרטגיה אמיתית, כתיבת התוכן יכולה להיות ברמת אומנות אבל לחינם אם אין קוראים לתוכן הנכתב. חברות רבות לקידום אתרים מתעסקות אך ורק בכתיבת תוכן עוד ועוד אך ללא מתן תשומת לב לכמות הלקוחות שאכן נחשפים אליו ובכך רבים מהמשאבים המושקעים לא מניבים תועלת כלל. דרכים אפשריות לקדם את התכנים הם:

עדכון בבלוגים כל מאמר חדש שפורסם, שימוש נרחב במילות מפתח ובהאשטאגים, קידום ממומן ברשתות החברתיות ( ודגש מרכזי על פרסומים דרך מובילי דעה וכוכבי רשת אשר מחקרים מראים שאכן מדובר במדיום פרסום יעיל במיוחד בקרב בני נוער) וכמובן קידום לינקים לאתרים בצורה אורגנית ולא ממומנת – הדרך הטובה ביותר לעלות בדירוג של מנועי החיפוש כיום. 

 

אלו הן רק שתי דוגמאות לטעויות נפוצות שאפילו החברות המובילות בתחום לעתים שוגות בהן. 

צור עמנו קשר עכשיו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מאמרים נוספים שעלולים לעניין אותך

מאמרים נוספים שעלולים לעניין אותך

כספומט

עבירות הונאה בישראל

עולם הפשע הוא עולם המורכב מעשרות מושגים, שביחד מגדירים את ה"אל תעשה" של החיים שלנו. בהתאם, קיימים חוקים שלפיהם יש לאכוף את ההתנהגויות השונות של

ספר משפטים

איך לבחור נכון סוג התמחות במשפטים

במשך ארבעת השנים האחרונות הקדשתם את כל המרץ והזמן שלכם בלימודי המשפטים. עכשיו שלב הלימודים המפרך כמעט ונמצא מאחוריכם, כל מה שנשאר הוא לעשות התמחות.

גבר ואישה

חתונה באולם או הפקה בטבע – מה כדאי?

בשעה טובה החלטתם שאתם רוצים להיכנס בברית הנישואין? להפוך את הקשר שלכם להרבה יותר ממוסד, ובעיקר, לעשות חגיגה ולהזמין אליה את האנשים שאתם הכי אוהבים?