להוביל דעת קהל: ככה הפוסטים שלכם בפייסבוק יקבלו מלא לייקים

חלק נרחב מקידום אתרים ועסקים שונים נעשה באמצעות הרשתות החברתיות.

כיום אם אתה לא שם משמע שאינך קיים.

המאמר יפרט כיצד להוביל דעת קהל בפייסבוק באמצעות לייקים.

 

חשיפה באמצעות לייקים

כל עסק או אדם המעוניין לקדם את המכירות ואת האג'נדות שלו מפרסם היום ברשתות החברתיות ונחשף ליותר ויותר עוקבים באמצעות לייקים ותגובות העוקבים. ככל שיותר אנשים מסמנים את הפוסט שהעלאתם בלייק, כך הפרסום נרחב יותר, היקף הלקוחות גודל והחשיפה רבה. בעבר היו מפרסמים הודעות ומגיעים רק לפלח קטן של האוכלוסייה, אך היום הפילוח נעשה מעצמו. למשל, עסק המעלה פוסט על מכירת חיסול של רהיטים חשוף לקהל המחפש רהיטים, אך כשקהל זה עושה לדף לייקים, החשיפה מתרחבת גם לקהלים אחרים שייתכן ובדיוק מתכננים שיפוץ בבית או מעבר לדירה חדשה וכן הלאה. מצד אחד יש את הלקוחות שהביעו אמון בעסק ומצד שני את אלו שנחשפו אליו באמצעותם.

 

מהם היתרונות של החשיפה בפייסבוק באמצעות לייקים?

בראש ובראשונה מגדילים את מספר העוקבים ושנית משדרים ללקוחות בפוטנציה שהעסק הוא מכובד, לגיטימי ומוכר. אם אדם רואה שמספר חברים שלו סימנו לייק לעסק מסוים הוא באופן אוטומטי מקבל מסר חיובי ומסתקרן. כלומר, אם כמה מהחברים שלו סימנו לייק כנראה שזה משהו טוב וזהו אישור ללגיטימיות של העסק. למעשה, האישור הוא אישור חברתי ונושאים רבים כיום מבוססים על דעת הקהל ולפיכך היא בעלת חשיבות.

 

כיצד תגדילו את כמות הלייקים בפייסבוק?

על מנת שתמנפו את העסק שלכם בפייסבוק ותשיגו כמה שיותר עוקבים לדף שלכם חשוב להעלות תוכן איכותי ורלוונטי. את התכנים ניתן להעלות באמצעות סרטון בשידור חי, סרטון מוקלט, פוסט המשולב עם תמונה או מספר תמונות או פוסט בלבד עם קישור לאתר. ככל שהתוכן יותר ויזואלי ושמיעתי הוא ימשוך יותר קהל. הקהל מגיב, עושה לייקים ומשתף את הדף לחברים שלו ולקהל רחב יותר. ישנם עסקים המשלבים גם קניית לייקים לעמוד פייסבוק כדי להרחיב עוד יותר את המעגל ומפיקים מכך תוצאות טובות ביותר לעסק שלהם.

 

קניית לייקים

במקרים בהם יוצרים עמודים חדשים בפייסבוק וזקוקים לכמות נרחבת של עוקבים, השיטה של קניית לייקים פופולרית וטובה כי שום עסק לא רוצה להיראות כעסק בחיתוליו, אלא עסק עם ניסיון ומוניטין. על אף שהשיטה מוצלחת, מומלץ גם לקבל לייקים באופן טבעי. כאשר אדם עושה לעמוד הפייסבוק לייק באמצעות הבעת פנים של האייקונים החיוביים המובנים בתגובות, ניתן להזמין אותו לעקוב אחר העמוד. האייקונים מרמזים על רמת הלייק שסימנו הגולשים ולכן יש לשים על כך דגש. לסיכום, חשוב ליצור ענין באמצעות תכנים מיוחדים ומעניינים, להעלות סרטונים ותמונות, לפתוח קבוצות המתעניינות בתחום ולרכוש לייקים כאשר אתם עסק מתחיל.

 

אפליקציה חברתית

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב telegram
שיתוף ב google
באותו נושא
לוגו
תכונות שחשוב להכיר על וורדפרס

בין אם אתם משתמשים בפלטפורמת וורדפרס (WORDPRESS) למטרת במניית אתר מסוג כזה או אחר, אתם צריכים להכיר מספר תכונות שנפוצות בפלטפורמה זו של בניית אתרים.

קרא עוד »
איך לבחור מומחה קידום אתרים

היום, 2019, כמעל ל70 אחוז מההקלקות בגוגל הם על התוצאות האורגניות מהעמוד הראשון, וזאת לעומת 10 אחוזים בלבד שמקבלים העמודים המקודמים באמצעות מימון. המשמעות של

קרא עוד »
האם אתה חברה פח לקידום אתרים?

הגישה הרווחת בנוגע לקידום אתרים דומה לתיפוף בדרבוקה –כולם חושבים שהם טובים בזה באופן טבעי. אבל בימינו אנו, בעוד האלגוריתמים של בינג ושל גוגל הולכים

קרא עוד »