חיפוש

3 דברים חשובים בחוזה מול חברת חללי עבודה משותפים

אתם חושבים על האפשרות של השכרת חלל עבודה משותף באזור תל אביב? אם כך, אתם לא היחידים, כי מדובר על טרנד של ממש בשנים האחרונות.

יש לכך יתרונות רבים, כמו חיסכון כלכלי ואפשרות למפגשים מקצועיים מעניינים, אז למה אתם מחכים?

מה שכן, אנחנו ממליצים לכם מאוד לברר מספר דברים לפני שאתם חותמים על חוזה מול חברת חללי עבודה משותפים.

 

האם מדובר על חוזה גמיש?

אין ספק שאחד מהדברים הכי חשובים שצריך להתייחס אליהם כאשר חושבים על חלל עבודה משותף בתל אביב זו השאלה האם החוזה שלכם גמיש. כלומר, חלק ממה שכל כך מוצלח בחללי העבודה המשותפים, זו העובדה שאתם יכולים לחתום בהם גם רק לתקופה קצרה, מה שהופך את הכול להרבה יותר גמיש ונוח. לכן חשוב מאוד לברר לכמה זמן נמשך החוזה, האם יש בו נקודות יציאה והאם הוא יוכל להתאים במובן הזה למה שאתם מחפשים.

 

מה עומד לרשותכם בחללי העבודה?

חשוב להבין שבדרך כלל כאשר מדברים על חללי עבודה משותפים מדברים על מקומות שונים שבהם תוכלו להתמקם ולעמוד. לכן חשוב לברר האם אתם שוכרים עמדת אופן ספייס? האם היא זמינה עבורכם רק בימים ספציפיים ובשעות מסוימות? כמו כן, האם תוכלו לעשות שימוש בשירותים ובמטבחון של חללי העבודה?

 

האם גם החניה כלולה במחיר?

לבסוף, בעיר כמו תל אביב שכל כך קשה למצוא בה חניה, כדאי יהיה לשכור חלל עבודה עם חניה צמודה. בנקודה הזאת חשוב מאוד לעבור על החוזה ולראות האם המחיר שמציעים לכם כולל גם חניה? או שאולי יהיה עליכם להוסיף תשלום כדי שתוכלו להגיע עם הרכב הפרטי וליהנות גם ממקום חניה קרוב?

 

עד כמה גדולה העמדה שתקבלו?

עוד אחת מהבעיות שעולות לא פעם בכל מה שקשור להשכרה של חללי עבודה משותפים, זה למעשה גודל העמדה. זה נכון בעיקר כאשר רוצים לקיים ישיבות שונות באופן ספייס ולכן חשוב כל כך לצאת מהבית, לראות את המקום במו עיניכם וכך לקבל את ההחלטה הנכונה לכם. אתם לא רוצים להגיע למצב שבו אתם רוצים לקיים ישיבת עבודה חשובה אך לחלק מהאנשים לא יהיה מקום. לכן חשוב לברר מה אומר החוזה ולוודא שהכול כתוב שחור על גבי לבן בצורה מדויקת וברורה. כדאי מאוד גם לבדוק האם מדובר על חללי עבודה שפועלים 24/7 או שיש שעות פעילות שרק בהן אפשר יהיה להגיע למקום. כך תוכלו לראות האם גם מהבחינה הזאת חלל העבודה יוכל להתאים לכם או לא, אז למה אתם מחכים? הרעיון הוא לשכור את החלל המשותף הכי נכון עבורכם, כי זה יהפוך מבחינתכם את ניהול העסק לנוח והרבה יותר משתלם מבחינה כלכלית.

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
מה אומר חוק שירותי תעופה
מה אומר חוק שירותי תעופה

בתקופה האחרונה ישנה התעניינות רבה מצד גולשים שמבקשים להכיר את חוק שירותי התעופה מקרוב. עובדה זו הגיעה לידינו והחלטנו שלא להישאר אדישים לנוכחותה. לכן, הוצאנו

קרא עוד »
פשעי מחשב וסייבר
מה עושה יחידת הסייבר במשטרה?

בעידן שבו הטכנולוגיה הפכה לחלק בלתי נפרד מחיי היומיום שלנו, עלייתם של פשעי מחשבים וסייבר הפכה לדאגה דחופה. כדי להתמודד עם האיום חסר התקדים הזה,

קרא עוד »
עוד מקרקעין
חשיבותו של ביטוח בעלות במקרקעין

ביטוח רכוש ממלא תפקיד מכריע בתחום הנדל"ן, ומספק לבעלי בתים ולמשקיעים שכבה הכרחית של הגנה וביטחון. כאשר נכסים מחליפים ידיים, הסיכונים והסיבוכים הפוטנציאליים סביב בעלות

קרא עוד »