חיפוש

איך לבחור נכון סוג התמחות במשפטים

במשך ארבעת השנים האחרונות הקדשתם את כל המרץ והזמן שלכם בלימודי המשפטים. עכשיו שלב הלימודים המפרך כמעט ונמצא מאחוריכם, כל מה שנשאר הוא לעשות התמחות. רבים הסטודנטים שהשלב הזה מהווה עבורם צומת דרכים של ממש, ולא בכדי. ההתמחות שלכם תקבע במה הקריירה שלכם עומדת להתמקד, וזוהי בהחלט החלטה הרת גורל. במאמר הבא נבחן איך לבחור נכון סוג התמחות במשפטים.

 

מה תרצה להיות כשתהיה גדול?

אחרי שבחרתם במסלול המשפטים כי הבנתם שהתחום מעניין ומסקרן אתכם במיוחד, הגיע הזמן לצלול לתוכו אפילו יותר. תחום המשפטים מתחלק להמון המון קטגוריות, ותצטרכו לבחור באילו מהן תרצו לעסוק. מה מעניין אתכם – התחום המגזרי או הפרטי? תרצו לנהל מחקרים, לייצג נאשמים או לנהל עסקאות? תרצו לעסוק בתחום הנדל"ן, המיסים או הפלילי?

אז איך לבחור נכון סוג התמחות במשפטים? ובכן, רק ברגע שתענו על השאלות האלו, תוכלו לבחור את ההתמחות שלכם בצורה המדויקת והמושכלת ביותר.

 

איך לבחור נכון סוג התמחות במשפטים – גודל המשרד

לגודל משרד עורכי הדין שתיכנסו אליהם יש משמעות גדולה על אופי ההתמחות. להתמחות במשרד גדול יש יתרונות וחסרונות בדיוק כמו שלהתמחות במשרד קטן יש יתרונות וחסרונות.

משרד גדול יכול להוות פלטפורמה נהדרת ללמידה. במשרדים הגדולים נמצאים מגוון עורכי דין ולרוב ביותר מסוג התמחות אחד, ואפשר ללקט מכל אחד מהם את האינפורמציה החשובה להתפתחות האישית שלכם. מצד שני, משרד גדול מתמודד בדרך כלל עם המון תיקים במקביל, מה שעלול לבלבל ולהוביל לסיטואציה של תיקים שיש לטפל בהם באופן בהול, ואז נושא ההתמחות שלכם עלול להידחק הצידה.

משרד קטן יכול גם הוא להוות פלטפורמה נהדרת ללמידה. המשרדים הקטנים מתמודדים בדרך כלל עם מעט תיקים, ואפשר להקדיש את מלוא תשומת הלב לכל אחד מהם, ולכם יוותר רק ללמוד אותם בזמן שלכם ובסבלנות מירבית. לעומת זאת, בגלל שהמשרדים הקטנים בדרך כלל יקבלו פחות תיקים, ייתכן וקצב הלמידה שלכם יהיה איטי יותר מהמצופה.

 

ביקוש והיצע

אחד מהמדדים שיקבעו איך לבחור נכון סוג התמחות במשפטים טמון בביקוש וההיצע. רבים יעדיפו להתמחות בתחומים בהם יש יותר עבודה בשוק, ולא בהכרח בתחומים שמעניינים אותם יותר. לשאלה איך לבחור נכון סוג התמחות במשפטים יש בהחלט יותר מתשובה אחת, ולנו רק נותר להמליץ לכם לבצע את הבחירה הנכונה לכם באופן אינדיווידואלי, לפי הפרמטרים החשובים לכם.

 

עורך דין לענייני מיסים

אם בחרתם להתמחות בתחום המיסים, אתם מוזמנים לבקר באתר של משרד אורדן ושות', משרד עורכי דין ורואי חשבון. במשרד תוכלו להתמחות וללמוד בין היתר מעורך דין פלילים, עורך דין לענייני מס הכנסה,  עורך דין בנקים ועוד. היכנסו לאתר ותוכלו להתרשם בעצמכם.

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
מה אומר חוק שירותי תעופה
מה אומר חוק שירותי תעופה

בתקופה האחרונה ישנה התעניינות רבה מצד גולשים שמבקשים להכיר את חוק שירותי התעופה מקרוב. עובדה זו הגיעה לידינו והחלטנו שלא להישאר אדישים לנוכחותה. לכן, הוצאנו

קרא עוד »
פשעי מחשב וסייבר
מה עושה יחידת הסייבר במשטרה?

בעידן שבו הטכנולוגיה הפכה לחלק בלתי נפרד מחיי היומיום שלנו, עלייתם של פשעי מחשבים וסייבר הפכה לדאגה דחופה. כדי להתמודד עם האיום חסר התקדים הזה,

קרא עוד »
עוד מקרקעין
חשיבותו של ביטוח בעלות במקרקעין

ביטוח רכוש ממלא תפקיד מכריע בתחום הנדל"ן, ומספק לבעלי בתים ולמשקיעים שכבה הכרחית של הגנה וביטחון. כאשר נכסים מחליפים ידיים, הסיכונים והסיבוכים הפוטנציאליים סביב בעלות

קרא עוד »