חיפוש

לחגוג את החגים בבית – מה מותר ומה אסור לגבי גרילים במרפסת

גריל ביתי

גריל גז או גריל פחמים כבר מזמן הפך למוצר חיוני בכל מרפסת ביתית. הקלות שבה ניתן להרים ארוחת "על האש" פשוט ממכרת. לא עוד לחכות זמן רב עד שהאש תהיה מוכנה, לא עוד לכלוך, לא עוד אווירת מדורה.

מצד אחד, גריל גז נותן להנות מבשר בלי כל המאמץ מסביב בעוד שגריל פחמים איכותי נותן אווירה יותר "אסלית" לצד איכות ביצוע גבוהה. בתקופה שכוללת בתוכה חגים וקורונה, כולנו נמצאים הרבה יותר בבית ולומדים לבשל בעצמנו, הגרילים הביתיים האיכותיים, שניתן למצוא בחברת "גריל", הופכים לפופולאריים יותר ויותר.

כמו בכל דבר בחיים, חשוב להנות ולהפיק את המיטב מהמוצר תוך הקפדה יתרה על אמצעי וכללי בטיחות. על מנת שהחוויה החיובית לא תהפוך לשלילית, אנחנו כאן כדי לתת כמה טיפים: מה מותר ומה אסור לגבי גרילים במרפסת.

 

גריל פחמים

גריל פחמים גורם להרבה יותר שריפות מגריל גז. למעשה, עניין הבטיחות הוא אחד מהגורמים המרכזיים שהביאו לפיתוח ושיווק גריל גז ביתי.

הבעיה המרכזית של גריל פחמים היא פעולת ההדלקה, נוזל ההצתה עלול לגרום לכל מיני בעיות וצריך למצוא דרך בטוחה ולהקפיד על סדר וזהירות בזמן ההדלקה. כמו כן, יש להקפיד להרחיק את הגריל מהבית, מהרכב, מאוהל או מכל מקום סגור אחר.

שריפת פחם בקרבה למקום סגור עלולה לגרום לנזקים כבדים גם לרכוש וגם לאדם, לכן יש למקם אותו במרפסת במקום מספיק רחוק. טיפ זהירות נוסף ואחרון באשר לשימוש בגריל פחמים במרפסת הוא לחכות עד אשר הגריל והפחמים שבו הופכים כבויים לחלוטין.

 

גריל גז

בכל שנה נפצעים כ-30 אנשים בעקבות שימוש בגריל גז, על אף שהוא יותר בטיחותי מגריל פחמים, גם איתו צריך להיזהר. ראשית, יש להקפיד ולבצע בדיקות בטיחות של מיכל הגז ושל הגריל עצמו אחת לכמה חודשים. יש לבדוק את תקינות הצינורות, דליפות וחיבורים.

אם יוצא לכם להריח ריח חריף של גז, יש לקרוא באופן מידי לטכנאי שמבין. אנו יודעים להגיד שגרילים אשר נרכשו בחברת וובר או כל חברת גרילים מוכרת, יידעו להעניק שירות והדרכות בטיחות בכל מה שקשור לגריל גז במרפסת.

בנוסף, יש לשמור מרחק מספיק גדול ממקומות סגורים, סיגריות ומקורות אש אחרים, הסיבה לכך היא מניעת התקלחות של הגז שנמצא בתוך הגריל. חשוב גם להקפיד לאחסן את מכלי הגז, רחוק מהבית ובמקום אטום עד כמה שניתן.

 

שימו לב

כשתרכשו גריל ביתי מחברת וובר, הגרילים יגיעו עם הוראות יצרן מפורטות. חשוב להקפיד הוראות אלו, על מנת להבטיח שימוש יעיל ובטוח. בכל שעה ביום, בכל סוג של ארוחה ועם כמה אנשים שתרצו – הגריל במרפסת ישמש אתכם בצורה נאמנה, רק הקפידו על בטיחות!

 

גריל דולק עם מאכלים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
מה אומר חוק שירותי תעופה
מה אומר חוק שירותי תעופה

בתקופה האחרונה ישנה התעניינות רבה מצד גולשים שמבקשים להכיר את חוק שירותי התעופה מקרוב. עובדה זו הגיעה לידינו והחלטנו שלא להישאר אדישים לנוכחותה. לכן, הוצאנו

קרא עוד »
פשעי מחשב וסייבר
מה עושה יחידת הסייבר במשטרה?

בעידן שבו הטכנולוגיה הפכה לחלק בלתי נפרד מחיי היומיום שלנו, עלייתם של פשעי מחשבים וסייבר הפכה לדאגה דחופה. כדי להתמודד עם האיום חסר התקדים הזה,

קרא עוד »
עוד מקרקעין
חשיבותו של ביטוח בעלות במקרקעין

ביטוח רכוש ממלא תפקיד מכריע בתחום הנדל"ן, ומספק לבעלי בתים ולמשקיעים שכבה הכרחית של הגנה וביטחון. כאשר נכסים מחליפים ידיים, הסיכונים והסיבוכים הפוטנציאליים סביב בעלות

קרא עוד »