חיפוש

איך בוחרים פינת אוכל שתתאים לכל המשפחה?

לא כל יום רוכשים פינת אוכל. מדובר ברכישה משמעותית העשויה להיטיב עם דרי הבית. מהם הכללים החשובים בבחירת פינת אוכל? איך מתאימים את הרכישה כך שתתאים לכל המשפחה ולא רק למבוגרים או לילדים? סיקרנו כאן עבורכם את הנקודות החשובות בבחירת פינת אוכל. 

 

על מה חשוב לשים דגש ברכישת פינת אוכל?

החלטתם לרכוש פינת אוכל חדשה. הקודמת כבר התיישנה ואתם מעוניינים לחדש את פינת האוכל. אז על מה חשוב לשים דגש? תודה לצוות החנות קאסיאס על המידע שהנגישו לנו כאן. אתם מוזמנים להיכנס לאתר החנות להתרשמות אישית ממוצריהם: https://cassias.co.il.

לפני הבחירה, חשוב שתתמקדו בצרכים שלכם. על אילו דרישות פינת האוכל צריכה לענות? שאלו את עצמכם את השאלות הבאות:

פינת אוכל

לכמה סועדים היא אמורה להספיק?

גם אם אתם זוג צעיר, לא בטוח שיהיה נכון עבורכם לרכוש פינת אוכל המתאימה אך ורק לשני סועדים… שאלו את עצמכם מה הגודל הרצוי לכם. האם אתם מארחים משפחות? האם תרצו שולחן לארבעה סועדים או שפחות משישה לא בא בחשבון? כאשר מדובר במספר סועדים קטן (1 או 2) ניתן לבחור פינת אוכל מעוצבת עגולה וכך היא גם מאפשרת גמישות.

יש לרכוש פינות אוכל עם שולחן נפתח המתאים לזוגות מארחים שיכולים להנות משולחן קטן ובמקרה הצורך, לפתוח אותו בהתאם לגודל הנדרש.

 

כמה אתם מעוניינים להשקיע?

עליכם להגדיר תקציב עוד לפני שאתם מגיעים לחנות עצמה. אחרי הכל, פינת אוכל איכותית היא לא רהיט שמחדשים כל שנה… מדובר ברכישה שקולה המחייבת אחריות. היא צריכה להיות מספיק איכותית כך שהיא תישאר לשרת אתכם בעתיד, והיא גם צריכה לענות על הדרישות העיצוביות של חלל החדר. החלפת פינת אוכל היא הזדמנות לשנות את עיצוב החדר כי כידוע, פינת אוכל יכולה לשמש כאלמנט עיצובי לכל דבר…

 

מה גודל החדר?

אתם מעוניינים להעמיד את פינת האוכל בחדר אירוח, במטבח או בין החדרים. חשוב למדוד את גודגל השטח הקיים כדי להצליח מצד אחד לא להעמיס על החדר עם הוספת השולחן ומצד שני, לאפשר ישיבה נווחה בפינת האוכל החדשה. שולחן עגול לפינת האוכל הוא טרנד שנכנס כדי להישאר – אנשים אוהבים אותו בגלל אשליית המקום שהוא נותן, הוא תופס פחות מקום וכך החדר נראה "מאוורר" יותר.

 

מי אמור לשבת בפינת האוכל ומה תדירות השימוש בה?

כל אחד יושב בתדירות אחרת בפינת האוכל שלו.. יש כאלו שיושבים בה פעם בשבוע – בשבת. לעומת כאלו האוכלים כל יום בבית אוכל ביתי. כך שאם אתם מתכננים שימוש יומיומי, שימו דגש על הפרקטיות של הניקוי. בחרו פינת אוכל שיהיה לכם קל לנקות אותה. אם בין הסועדים נמנים ילדים, בחרו כיסאות אליהם תוכלו בקלות להצמיד כיסא אוכל או שתעדיפו כיסא מתכוונן תואם.

אוכל

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא