רשת הטיקטוק הפופולארית, המונה נכון לשנת 2021 כבר מעל מיליארד משתמשים רשומים, מהווה פלטפורמה נוחה מאוד לצבירת עוקבים ולייקים, בדרך להפוך למשפיעני טיקטוק, היוצרים סרטונים ויראליים שמגיעים
לכל מרחבי הרשת.
כדי להפוך את העמוד שלכם לפופולארי במיוחד, ריכזנו עבורכם כמה דרכים לבנות קהל עוקבים בטיקטוק
טיקטוק – הידעת?
מקורה של אפליקציית טיקטוק הוא בגרסה סינית שפותחה בשנת 2016, כאשר שנה לאחר מכן, הגרסה שוחררה גם לשווקים שמחוץ לסין, כשהיא מצליחה לעורר סקרנות ועניין רב בקרב המשתמשים השונים ברחבי העולם, אשר על פי הנתונים הנכונים לשנת 2021 מונים יותר ממיליארד.
כעיקרון, האפליקציה מאפשרת צילום סרטונים קצרים (עד 3 דקות), עריכתם ועיצובם באופנים משעשעים ומקוריים, כשהיא מצליחה לכבוש בעיקר את בני הנוער הצעירים, אשר על פי מחקרים שונים מבלים בטיקטוק כ – 50 דקות בממוצע.
להפוך את הסרטון לוויראלי
השילוב של אופן העריכה הפשוט, המאפשר ליצור סרטונים משעשעים ומקוריים כאחד, יחד עם תפוצת המשתמשים העצומה בטיקטוק, יצרו יחד את המושג סרטון ויראלי – סרטון ההופך לפופולארי מאוד בזמן קצר, כתוצאה משיתופים רבים של משתמשים אחרים באפליקציה.
כך, מפורסמים רבים – סלבריטאים, פוליטיקאים, זמרים ועוד, מחזיקים ברשותם חשבון טיקטוק פעיל, מעלים סרטונים שהופכים לוויראליים במיוחד תוך דקות ספורות וקוצרים למעשה כמה דקות תהילה נוספות לרזומה שלהם.
כיצד לבנות קהל עוקבים בטיקטוק?
כדי ליצור את חשבון הטיקטוק האידיאלי, כזה שבאמת יהיה בעל פוטנציאל להפוך את הסרטונים שאתם מעלים לוויראליים, חשוב לבנות קהל עוקבים איכותי ופעיל, שייצור שיח ועניין סביב התכנים שאתם מעלים ויביא לחשיפת התכנים למשתמשים נוספים ברחבי העולם.
בין הדרכים העיקריות הקיימות כיום נכללות:
- בחירת שם קליט – בשלב הראשון, מומלץ לבחור שם קליט ונוח, כך שמשתמשים אחרים יוכלו לזכור ולזהות אותנו בקלות. ההשקעה בבחירת השם היא מהותית, היות והשם שבחרנו ילווה אותנו לתמיד ולכן כדאי להשקיע בבחירת השם מחשבה מקורית ויצירתית.
- קניית עוקבים בטיקטוק – הדרך הפשוטה והמהירה לצבור את כמות העוקבים המבוקשת, היא באמצעות רכישה שלהם. חשוב לרכוש עוקבים איכותיים, כאלו שגם מגיבים ועושים לייקים, כאשר ניתן למצוא כיום חבילות עוקבים שונות, במחירים של בין עשרות שקלים לבין כמה מאות שקלים, תלוי במספר העוקבים המבוקש.
- בחרו נושאים שכולם אוהבים – כולנו אוהבים לראות אנשים רוקדים, קטעים מצחיקים של בעלי חיים, סרטוני אתגרים ועוד. לפיכך, מומלץ לבחור אחד או שניים מהתחומים הללו ולהעלות תכנים זהים ומקוריים משלכם. בחירת נושא מוכר ואהוב היא כבר חצי הצלחה מובטחת בדרך למספר העוקבים הרצוי.
- זיהוי מגמת וטרנדים – לצד הנושאים הבולטים והאהובים על כולם, מידי פעם צץ לו טרנד מיוחד, אשר זיהוי מוקדם שלו יכול להבטיח לנו כי נספיק עוד ליהנות מגלי ההצלחה שלו.