חיפוש

איך ניתן לשקם גבות?

אם העיניים הן החלונות לנשמה, הגבות הן כנראה מסגרת החלון החשובה ביותר שיש. הגבות עוזרות לנו להביע את עצמנו, תורמות להרמוניה של הפנים, ויכולות להרים או להפיל לוק, כמו שכל אחת יודעת. אז מה נעשה עם גבות עצובות, דלילות, כאלו שכבר ראו דבר או שניים בחיים? האם ניתן לשקם אותן? בטח! אל תאמרו נואש. יש שלל פתרונות בשטח…

 

איפה מטפלים?

בכל אחת מהדרכים שתבחרו, כדאי שילווה אתכן מומחה. גם אם בחרתן לטפל בגבות בבית (ויש מוצרים המיועדים בדיוק לזה!), כדאי לרכוש את הטיפול או המוצר ממקום המתמחה בדיוק בזה, ויוכל להעניק לכם גם עצות והדרכה נכונה. קפיצה קטנה לאתר של טויה תוכל לתת לכם תמונה מלאה יותר על פתרונות, שיטות ודרכים לשיקום גבות, וגם קטגוריה שלמה של מוצרים מומלצים לרכישה!
איזה מדהים שאפשר ללמוד ולהעמיק – במרחק קליק?

 

שיקום גבות בשיטה הטבעית

הידעתן? שיער הגבות שלנו מתחדש לגמרי בכל חודש וחצי, בממוצע. מה הצעד הראשון לשיקום הגבה? להפסיק למרוט! כדי לתת לאיזור לצמוח וללבלב, צריך, מה לעשות, לא להציק לו. לתת לו קצת לגדול פרא. במזל – גבות עבות וצפופות נחשבות היום לשיא האופנה, ומעידו על שיער בריא. אז הניחו רגע לפינצטה. מה עוד? שמן קיק ידוע בסגולותיו במעודד צמיחת שיער – לא רק בגבות, אגב. יש נשים המורחות אותו על הריסים ונשבעות שמדובר בפלא.

 

פתרונות קבועים וחצי קבועים

בטוח כבר שמעתן על מיקרובליידינג – אבל מה זה בכלל אומר? השיטה דומה מאוד לקעקוע ולאיפור קבוע. בטיפול מיקרובליידינג משתמשים לרוב במכשיר דמוי עט שבקצהו מחט עדינה עדינה. בעזרת המחט ״מציירים״ וממלאים את הגבה, בהתאם כמובן לצבע השיער, צורתו וכיוון צמיחתו.

כך שאיפה שיש דלילות, ניתן למלא במעין איפור קבוע המדמה את השיערה ומשתלב עם הגבה הטבעית בצורה מושלמת. הטיפול קצר יחסית, ההחלמה קלילה, והוא לרוב מלווה בכאב קל, אך זניח. לאחר הטיפול מומלץ להימנע מרחצה בים או בבריכה למשך שבועיים, ולחשוף את האזור לשמש כמה שפחות.

 

מגירת האיפור גם היא מלאה בפתרונות

אם איפור קבוע פחות מתאים לכן, והשיקום הטבעי טרם הביא אתכן לתוצאה הרצויה, חוץ מלהיעזר בסבלנות תוכלו גם להיעזר בקסמי האיפור. בשוק תוכלו היום למצוא עפרונות גבות בכל צבע שרק תרצו, שיעזרו לכן ליצור מראה מלא יותר של הגבות, וגם לעצבן כרצונכן. ג׳ל גבות או סבון גבות יעזרו לכן לסרק שיערות סוררות או להעצים את הנוכחות שלהן בעזרת סירוק מעלה.

הרשת מלאה במדריכים שונים, ורשתות הפארם במוצרים המתאימים לכל כיס. רק לנסות! בקיצור, אל תרימו ידיים – ואל תרימו עלינו גבות! שיקום הגבות שלכן הוא לגמרי אפשרי, ואפילו קל ונגיש. טיפונת סבלנות, קצת השקעה, והן ישובו לצמוח במלוא עוזן. בהצלחה!

גבות

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא