חיפוש

אילו שירותים ניתן לתקן בוואן פלוס

אחת מהחברות המעניינות בשוק הסלולר היא חברת "וואן פלוס" הסינית. מדובר בחברה חדשה יחסית, המייצרת מכשירים איכותיים ובעלי ביצועים מרשימים, ועם זאת – זולים יחסית לחברות המובילות בשוק. על אף שמכשירי וואן פלוס מציגים עמידות מרשימה מבחינת חומרה וגם תכנה, גם הם סובלים לעתים מתקלות, כמו כל מכשיר סלולארי אחר. למי מאיתנו המחזיק מכשיר של וואן פלוס, מומלץ לדעת ולהכיר את האופציות העומדות בפנינו בעת שמכשירנו זקוק לתיקון.

 

תקלות אפשריות

תיקון וואן פלוס יכול להידרש בסיטואציות מגוונות, בהן המכשיר נחבל, נרטב או סובל מבלאי. בין השירותים השונים, המוצעים לבעלי מכשירי וואן פלוס, נוכל למצוא תיקון שקע טעינה תקול עקב התעקמות של הפינים העדינים או כניסת אבק, החלפת סוללה שמתרוקנת מהר או מתנפחת, או תיקון של שברים או סדקים במסך הקדמי או בגב המכשיר.

 

היכן מומלץ לתקן?

קיים יישור קו מסוים בין המכשירים של החברות השונות בשוק הסלולר. דבר זה אומר שרובם דומים זה לזה חיצונית פחות או יותר, מכילים פיצ'רים דומים, ומה לעשות…גם סובלים מתקלות די דומות. עם זאת, חשוב לנו להבין שבעת תקלה במכשיר שלנו, הטוב ביותר עבורו הוא טיפול במעבדה העוסקת בסוג המכשיר הזה. מדוע? כיוון שמעבדה כזו, מעסיקה לרוב טכנאים שטיפלו בהרבה מכשירים דומים, נתקלו כמעט בכל הבעיות האפשריות, ויידעו להשתמש בחלפים מקוריים לאותו המכשיר. יש לכם בעיה כלשהי במכשיר הוואן פלוס? זה הזמן ללכת למקום כמו מעבדת וואן פלוס, בלי קיצורי דרך ובלי התחכמויות.

 

כך תבחרו מעבדה טובה!

כשמכשירנו סובל מבעיה כלשהי, יש לנו נטייה להאיץ את התיקון ככל האפשר, על מנת לחזור לשגרת חיינו. חשוב לשים לב, שהפזיזות לא גורמת לנו לבחור בצורה שגויה, ולהפקיד את מכשירנו בידיים שאינן מקצועיות. מעבר להמלצות אינטרנטיות וחוות דעת המבוססות על "פה לאוזן", בבואנו אל המעבדה לבדיקה נרצה לשים לב ולפקוח עיניים, על מנת להתרשם מההתנהלות ומהשירות במקום. כמו כן- תמיד מומלץ לברר על צוות הטכנאים ועל הניסיון שלהם, ולהבין האם הבדיקה הראשונית היא חינמית, והאם אנו זכאים למכשיר חלופי למשך תקופת התיקון? כל אלו יכולים להעיד בצורה טובה על המעבדה, ולרמז לנו "עם מי יש לנו עסק".

תקלות במכשיר הוואן פלוס שלנו, כמו בכל מכשיר אחר – הן טבעיות ואפשריות. אחרי הכל – מדובר על מכשיר אלקטרוני, שיכול להתקלקל בדיוק כמו הטלוויזיה או המחשב שלנו.
התקלות יכולות להיות מגוונות, ולהיגרם עקב חבלה או רטיבות, וגם עקב בלאי, או באג כלשהו בתכנה או במערכת ההפעלה. בכל מקרה, חשוב לנו לזכור תמיד, שכדאי לתקן את המכשיר במעבדה המתמחה באותו סוג מכשיר, וכזו בעלת המלצות ורזומה אמין. תיקון מכשיר במקום שאינו מוסמך, או לבד בבית, עלול ליצור נזקים נוספים, ולהסתכם בסופו של דבר- בעלות גבוהה הרבה יותר מהמתוכנן.

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
מכשיר סלולר
איפה קונים טלפון בזול?

טלפונים הם כלים חיוניים אבל יכולים להיות יקרים. מטרייד-אין ועד שיפוץ יש דרכים להשיג עסקה טובה יותר עבור טלפון זול. אז מה המיקום הטוב ביותר

קרא עוד »