חיפוש

מודרני ויעיל: כל מה שאתם צריכים לדעת על טלפון כשר!

הטלפון הכשר נמכר בחנויות שונות ברחבי הארץ ומעטים הם אלה שמכירים בו. לאחרונה יצא לנו לבחון את המפרט שלו מקרוב והבנו שהגיע הזמן להעלות מדריך שירכז את המידע הרלוונטי אודותיו. נזמין אתכם להישאר כאן ולקבל את האינפורמציה שליקטנו עבורכם, כדי שתוכלו להכיר בו מקרוב ולהבין למה כדאי להשתמש בו.

 

עובדה ראשונה – ישנה גישה מוגבלת לרשת

כידוע, הטלפון הכשר מתאים לקהל יעד דתי – חרדי. לכן, אחת התכונות הבולטות שבו היא גישה מוגבלת לאינטרנט. מי שמחזיקים בטלפון זה לא יכול לגלוש לצורך הדוגמא לאתרים שמציגים תוכן שאינו הולם ולרשתות החברתיות. כאשר המטרה היא להבטיח שימוש "כשר" במכשיר שימנע חשיפה לתוכן שנוגד את אורח החיים היהודי – דתי. נסביר בהזדמנות זו שיש לא מעט אנשים מהזרם החילוני שבוחרים לרכוש לילדיהם את המכשיר הכשר, בדיוק מסיבה זו (מכשיר זה מונע מהילדים להיחשף לתכנים בלתי הולמים).

 

עובדה שניה – לא ניתן לשלוח ממנו הודעות בימי שבת

אל תתנו למראה המתקדם שלו להטעות אתכם. שכן, טלפון מגע כשר יגביל את המשתמש בכל הנוגע ליצירת קשר בהודעות טקסט מכניסת השבת ועד צאתה (אם אינכם שומרים שבת, כדאי שתדעו שמדובר בזמנים שמשתנים מעת לעת). זה הרי ידוע ששבת הוא יום המנוחה של היהדות ובו צריך לנוח לחלוטין ולהימנע מביצוע של עבודות שונות, כולל הדלקת אורות בבית, נסיעה ברכב או שימוש במכשיר הנייד.

 

עובדה שלישית – מעניק 100% פרטיות

סביר להניח ששמעתם לא פעם על האפשרות להקשיב לשיחות הפרטיות שלכם שמתבצעות בעת השימוש בטלפון. אם כך, כדאי שתדעו שהשימוש בטלפון כשר יפחית את הסיכוי למעקב זה ב – 100%. נסביר שטלפונים אלה נותנים עדיפות לאבטחה ופרטיות של המשתמש, כך שהם לא מעבירים מידע לצד שלישי. אם אתם רוצים ליהנות מהיתרון המשמעותי הזה, עליכם לרכוש מכשיר כשר בחנות של וייסטק סלולר ותקשורת שמחזיקה במגוון עצום של מכשירים.

 

עובדה רביעית  – ישנה הגבלה בכל הנוגע לאפליקציות ותכונות מסוימות

חשוב לציין שבניגוד למכשירים חכמים אחרים, הסמרטפונים הכשרים ידועים בפונקציונאליות מוגבלת. כלומר, הם משמשים בעיקר לתקשורת בין אנשים, תוך יצירת קשר טלפוני או שליחת הודעות SMS. כך שלא ניתן להתקין על גבי המכשיר משחקים ואפליקציות אחרות שמשמשות לצרכי בידור. כדאי שתכירו בעובדה זו מראש ותדעו שמדובר במכשיר בעל פונקציות בסיסיות מסיבה דתית.

 

השורה התחתונה

עד כאן המדריך שריכז את כל האינפורמציה החשובה על המכשיר הכשר שנחשב למודרני ויעיל. כעת אתם מכירים ב – 4 העובדות המרכזיות אודותיו, כך שנותר לכם להחליט אם הוא מתאים לצרכים שלכם או לילדיכם. נציע להעביר את המידע הלאה, לאנשים שעשויים להתעניין בו, כדי להעלות את המודעות למכשיר הייחודי שיכול להתאים לזרמים אחרים, מלבד הדתיים.

טלפון מודרני

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
מכשיר סלולר
איפה קונים טלפון בזול?

טלפונים הם כלים חיוניים אבל יכולים להיות יקרים. מטרייד-אין ועד שיפוץ יש דרכים להשיג עסקה טובה יותר עבור טלפון זול. אז מה המיקום הטוב ביותר

קרא עוד »
אילו שירותים ניתן לתקן בוואן פלוס

אחת מהחברות המעניינות בשוק הסלולר היא חברת "וואן פלוס" הסינית. מדובר בחברה חדשה יחסית, המייצרת מכשירים איכותיים ובעלי ביצועים מרשימים, ועם זאת – זולים יחסית

קרא עוד »