חיפוש

הכירו את היתרונות של נוקיה 105

בתקופה האחרונה נראה שיש מכשיר אחד של חברת נוקיה שכובש את השוק.

מסתבר שלא מעט אנשים בוחרים בו בגלל שיש לו יתרונות בולטים ביותר שאינם באים לידי ביטוי בכל מכשיר אחר.

יצאנו לבדוק מהם היתרונות הללו כדי להבין אחת ולתמיד – מה כל כך מיוחד במכשיר הזה? וחזרנו עם רשימת היתרונות הבאה:

 

יתרון מספר 1 – יש עליו אחריות מטעם היבואן הרשמי

אחד הדברים שחשובים לכל צרכן שקונה מכשיר נייד זו האחריות. הרי כל אחד מאתנו מכיר את הרגע הזה שבו הפלאפון נופל על הרצפה ומתרסק או נופל אל תוך הכיור בדיוק בזמן שאנחנו שוטפים את הכלים. לכן, חשוב מאוד שלמכשיר הנייד יהיה אחריות מטעם היבואן הרשמי. למה אנחנו מתעקשים על אחריות מטעם היבואן הרשמי? בגלל שזו האחריות הכי טובה שתוכלו לקבל. היא מאפשרת לכם להיות בטוחים שהטלפון שלכם יגיע אל מעבדה שמתמחה אך ורק בטלפונים של נוקיה.

 

יתרון מספר 2- מעטפת פוליקרבונט

כשאנחנו קונים פלאפון חשוב לנו תמיד לבדוק שהכיסוי שלו עמיד. כל אחד הרי יודע שהטלפונים שקיימים כיום בשוק עשויים לדהות או להתקלף לאחר שימוש במכשיר. אבל מסתבר, שמכשיר נוקיה 105 מגיע עם מעטפת פוליקרבונט שמאפשרת לכיסוי של המכשיר להישאר כמו חדש לתקופה ממושכת. כך שצבע הכיסוי של המכשיר לא דוהה או מתקלף גם אם הוא נשרט! מדובר במאפיין ייחודי שאנחנו מוכרחים להודות שלא שמענו עד כה בתחום הניידים.

 

יתרון מספר 3 – פנס עוצמתי

כל אחד ואחת מאתנו מכירים את הרגע שבו אנחנו זקוקים לפנס איכותי. זה יכול להיות בעת טיול משפחתי בטבע או באמצע הלילה, כשנפל לנו משהו על הרצפה. במקום להוציא את הפנס מהבוידעם, אפשר פשוט להדליק את הפנס של הנוקיה 105 וליהנות מפנס עוצמתי שלא יבייש את מנורת התקרה שלכם.

 

יתרון מספר 4  – בגלל המשחקים

נוקיה 105 מאפשר למשתמשים בו להתמכר (במובן הטוב) למשחק סנייק הקלאסי שכולנו מכירים. מדובר במשחק מאתגר שגורם לשכוח מהמושג "שעמום" לצמיתות. ניתן לשחק במשחק באחד או יותר מהמצבים הבאים:

  • המתנה לתורכם אצל הרופא, בסופר או בחנות הפיצוחים
  • בעת נסיעה באוטובוס
  • לפני השינה, במקום ספירת כבשים

 

יתרון מספר 5 – קומפקטי

מכשיר הנוקיה 105 ידוע בקומפקטיות שלו. הוא נכנס בקלות אל כיס המכנסיים או המעיל של כל אחד והוא קל משקל באופן יוצא מן הכלל. אם אתם רגילים להכניס את המכשיר הנייד שלכם לכיס ולהרגיש כבדות מעיקה, דעו שעם נוקיה 105, אתם לא תחוו את התחושה הזו כלל.

 

לסיום

עד כאן רשימת היתרונות שקיימים במכשיר הנוקיה מדגם 105. עכשיו, כשאתם מכירים את היתרונות ואת המכשיר מקרוב, נותר לכם להחליט אם אתם מעוניינים לרכוש אותו כעת או בשלב מאוחר יותר. מאחלים לכם שתבחרו נכון, בהצלחה!

סלולרי

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
מכשיר סלולר
איפה קונים טלפון בזול?

טלפונים הם כלים חיוניים אבל יכולים להיות יקרים. מטרייד-אין ועד שיפוץ יש דרכים להשיג עסקה טובה יותר עבור טלפון זול. אז מה המיקום הטוב ביותר

קרא עוד »
אילו שירותים ניתן לתקן בוואן פלוס

אחת מהחברות המעניינות בשוק הסלולר היא חברת "וואן פלוס" הסינית. מדובר בחברה חדשה יחסית, המייצרת מכשירים איכותיים ובעלי ביצועים מרשימים, ועם זאת – זולים יחסית

קרא עוד »