חיפוש

אתם רוצים לדעת עוד על פרשת השבוע? הכירו את אתר מים לים

מפגש משפחתי, ארוחת שישי עם השכנים או הזמנה לשבת חתן הם רק חלק מהתרחישים שמובילים לחיפוש אחר מידע מעמיק שנוגע לפרשת השבוע הנוכחית. יש מי שמבזבזים זמן רב בקריאת הפרשה כולה בספר התורה, כדי להוציא מידע חשוב שיהפוך לדבר תורה קצר, בעוד אחרים נכנסים לאתר מים לים ויוצאים עם כל המידע הדרוש להם. הישארו כאן ותגלו מהו האתר החדשני ולמה עליכם להכיר בו בהקדם?

 

נעים להכיר – מים לים

כדאי שתכירו באתר "מים לים", רגע לפני שנתמקד במידע על פרשת השבוע. נסביר שמדובר באתר שמרכז תוכן על היהדות והוא מתאים לכולם באופן שווה (דתיים וחילונים). תוכלו למצוא בו אינפורמציה שנוגעת לתחומים הבאים:

  • סידור
  • דף יומי
  • פרשנות
  • הלכה
  • פרשת שבוע

מים לים - פרשת השבוע

פרשת השבוע באתר

כידוע, הכנת דבר תורה מצריכה יישום של השלבים הבאים:

  1. בירור אודות ספר התורה שייקרא בבית הכנסת בשבת הקרובה
  2. בירור אחר פרשת השבוע הנוכחית
  3. קריאת התוכן וחיפוש אחר דברים מעניינים שנכתבו בקרב הפרשנים

 

אתם יכולים לשכוח מההליך הארוך והמתיש, משום שתוכלו להכין דבר תורה תוך פחות מדקה באמצעות אתר מים לים – פרשת השבוע. שכן, האתר מרכז מאמרים שנכתבו על ידי רבנים ויודעי דבר. כך שיתאפשר לכם לבחור במאמר המתאים ביותר, להדפיס אותו ולהניח בכיס, כדי שתוכלו לקרוא אותו בשולחן השבת.

 

איך מגיעים לדברי התורה?

כל אחד יכול להגיע בקלות למאמרי פרשת השבוע, תוך חיפוש אחר "מים לים" האתר בגוגל. בעת הכניסה לאתר, יוצגו בפניכם לשוניות שונות. עליכם לבחור בלשונית שנקראת "פרשת השבוע". שימו לב, המומחים של האתר הקלו עליכם בכל הנוגע לחיפוש אחר פרשת השבוע הנוכחית. שכן, לשונית זו מתעדכנת מידי שבוע במאמרים עדכניים.

 

צריכים מידע על פרשת שבוע אחרת? כך תעשו זאת

חשוב לציין שיש דרך להגיע למידע רלוונטי שנוגע לפרשות שבוע עתידיות. אם אתם רוצים להכיר בפרשת השבוע שצפויה להיקרא בשבת הבאה או בזו שלאחריה, עליכם לגלול את העמוד הראשי של האתר עד לקצהו. שם תתגלה בפניכם רשימת ספרי התורה (בראשית, שמות, ויקרא וכו').  לחיצה על שמו של ספר תורה ספציפי תציג את פרשות השבוע השונות, כדי שתוכלו לבחור בזו המתאימה לכם. לאחר הלחיצה על הפרשה המתאימה, תתגלה רשימה חדשה של מאמרים שישמשו אתכם להמשך הדרך.

 

מילים אחרונות לסיום

עד כאן המדריך שהכיר לכם את האתר "מים לים" שמרכז את כל המידע הדרוש אודות פרשת השבוע. בשלב זה אתם יודעים שתצטרכו להוסיף את אתר זה ללשונית המועדפים שבדפדפן שלכם, משום זה ישמש אתכם בכל פעם שתצטרכו להכין דבר תורה. נמליץ להעביר את המידע לחברים, שכנים ומתפללים בבית הכנסת, כדי שכולם יכירו בו.

מים לים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
חִידָה
מה נחשב לתשחץ הכי קשה?

תשחצים הם צורה פופולרית של בידור וחשיבה שמליוני אנשים ברחבי העולם נהנים ממנו כבר למעלה ממאה שנה. התשחץ מורכב בדרך כלל מרשת של ריבועים לבנים

קרא עוד »
נישואים
יועץ זוגיות – מחיר

יש רשימה ארוכה של חששות שעולים לא פעם בעת חיפוש אחר יועץ זוגי. הבולטים שבהם נוגעים לקושי במציאת יועץ מקצועי ולעלות הפגישה. במדריכים הקודמים שהעלינו

קרא עוד »
מסיבת רווקים
מה חובה שיהיה במסיבת רווקים?

מסיבת רווקים היא זמן לחיבור, חגיגה ויצירת זיכרונות מתמשכים עם החתן וחבריו הקרובים ביותר. כדי להבטיח חוויה מוצלחת ובלתי נשכחת, אלמנטים מסוימים חייבים להיות נוכחים

קרא עוד »