חיפוש

הכירו את כל הידיים האפשריות בפוקר מהחזקה לחלשה

בפוקר, התוצאה של משחק תלויה לעתים קרובות בחוזק היד שאתה מחזיק. הכרת כל ידי הפוקר האפשריות, מהחזקות לחלשות ביותר, חיונית לכל מי שמשחק במשחק. ידע זה יכול לעזור לשחקנים לקבל החלטות טובות יותר – אם להמר, להתקפל או לבלף במהלך משחק. בואו נפרק את הידיים האלה במונחים פשוטים, החל מהחזקים לחלשים ביותר.

 

היד החזקה ביותר

היד החזקה ביותר בפוקר היא ה-Royal Flush. זוהי יד נדירה המורכבת מהאס, המלך, המלכה, הג'ק והעשרה – כולם מאותה צורה. אחרי ה-Royal Flush בא ה-Straight Flush, הכולל כל חמישה קלפים עוקבים מאותה סדרה, כמו 9, 8, 7, 6 ו-5 של לבבות. שתי הידיים הללו חזקות מאוד ובדרך כלל בלתי מנוצחות.

היד הכי חזקה

מה זה רביעייה לעומת פול האוס?

הבא הוא Four of a Kind, המתרחש כאשר יש לך ארבעה קלפים באותו ערך, כגון ארבעה אסים או ארבעה 9. לאחר מכן, ה-Full House – יד המשלבת שלשה מסוג (שלושה קלפים באותו ערך) עם זוג (שני קלפים באותו ערך). דוגמה לכך תהיה שלוש 7 ושני מלכים.

באתר 365 bet למשל ניתן להשתתף בסוגים שונים של משחקים. אבל בין אם עושים את זה אונליין או בקזינו, צריך לדעת שבפוקר Flush היא היד החזקה הבאה, המורכבת מכל חמישה קלפים מאותה סדרה, אך לא ברצף. לדוגמה, שיש את כל הלבבות עם מלך, 9, 7, 4 ו-3. הסטרייט מגיע אחרי, הכולל חמישה קלפים ברצף, אבל לא כולם מאותה צורה, כמו 6, 7, 8, 9 ו-10 .

Three of a Kind הוא הבא ברשימה, המורכב משלושה קלפים באותו ערך, כמו שלוש 4. אחריו מופיע Two Pair, שכפי שהשם מרמז, מורכב משני זוגות שונים, כמו שני 3 ושתי 8. אחרי שני זוג יש זוג אחד, יד שכוללת רק זוג אחד של קלפים בעלי ערך זהה, כמו שני אסים.

 

מהו "הקלף הגבוה"?

באתר כגון bet365 israel תוכלו להכיר את כל הידיים, אבל בכל מקרה, יש להבין כי היד החלשה ביותר בפוקר היא הקלף הגבוה. זה קורה כאשר אין לך אף אחת מהידיים שהוזכרו לעיל, וערך היד שלך נקבע לפי הקלף הגבוה ביותר שיש לך. לדוגמה, אם הקלף הגבוה ביותר ביד שלך הוא מלכה, ואין זוג או משהו חזק יותר, היד שלך היא יד קלף גבוה.

 

איזה יד יש לך ולאן אפשר להגיע איתה?

הבנת הדירוג של הידיים הללו וההבדלים בין הסוגים השונים של הקלפים, חיוניים עבור משחק פוקר. זה עוזר לשחקנים להעריך את חוזק היד שלהם בהשוואה ליריביהם, ומשפיע על אסטרטגיית ההימורים שלהם. זכור, הבנה טובה של ידי הפוקר האפשריות והדירוג שלהן, יכולה לשפר משמעותית את המשחק שלך, ולהפוך את המשחק למהנה יותר ופוטנציאלי להיות רווחי יותר.

ידיים אפשריות בפוקר

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
חִידָה
מה נחשב לתשחץ הכי קשה?

תשחצים הם צורה פופולרית של בידור וחשיבה שמליוני אנשים ברחבי העולם נהנים ממנו כבר למעלה ממאה שנה. התשחץ מורכב בדרך כלל מרשת של ריבועים לבנים

קרא עוד »
נישואים
יועץ זוגיות – מחיר

יש רשימה ארוכה של חששות שעולים לא פעם בעת חיפוש אחר יועץ זוגי. הבולטים שבהם נוגעים לקושי במציאת יועץ מקצועי ולעלות הפגישה. במדריכים הקודמים שהעלינו

קרא עוד »
מסיבת רווקים
מה חובה שיהיה במסיבת רווקים?

מסיבת רווקים היא זמן לחיבור, חגיגה ויצירת זיכרונות מתמשכים עם החתן וחבריו הקרובים ביותר. כדי להבטיח חוויה מוצלחת ובלתי נשכחת, אלמנטים מסוימים חייבים להיות נוכחים

קרא עוד »