חיפוש

מה זה טריפל של הוט והאם זה משתלם לכם

מחירי שירותי התקשורת בארץ עלו בצורה משמעותית בשנים האחרונות, ולא מעט חברות בתחום מנצלות את התלות המלאה שלנו באותם שירותים כדי לגבות מחירים מופקעים עבורם. למרבה המזל חברת הוט החליטה לשים סוף לדבר הזה בעזרת חבילת הטריפל המיוחדת שלה. אנחנו כאן כדי לספר עליה, מה היתרונות שלה, ומה עושים אם היא לא עונה על הצרכים שלנו.

 

טריפל של הוט

טריפל של הוט זו חבילה שכוללת את שלושת שירותי התקשורת הבסיסיים ומכאן גם מגיע השם שלה. החבילה כוללת קו אינטרנט מהיר, קו טלפון וערוצי טלוויזיה, כל זה ברמה הכי גבוהה שיש. כפי שנסביר לכם בהמשך לשירות הטריפל יש שני יתרונות מרכזיים, והסיבה שהיינו ממליצים לכם לקבל אותו דווקא מחברת הוט נובעת מכך שמדובר על חברה עם רמת שירות שלא קיימת בחברות אחרות.

מה היתרונות של הטריפל

היתרון הראשון של הטריפל הוא קודם כל בעובדה שאתם לא צריכים לקבל שירות מכמה ספקי תקשורת. בעולם הרגיל אם אתם רוצים אינטרנט, טלוויזיה וקו טלפון הייתם צריכים לעבוד מול מספר רב של ספקים, אולם חבילת הטריפל של הוט משנה את המשוואה הזו. החבילה מאפשרת לכם לקבל את כל שלושת השירותים מידי ספק אחד.

בנוסף, האופן שבו החבילה בנויה הופך אותה להיות זולה הרבה יותר מאשר מצב שבו הייתם צריכים לקבל כל שירות בפני עצמו. כל אחד מהשירותים הללו עומד בסטנדרטים הכי גבוהים, בהתאם לרמת השירות של חברת הוט.

 

מה חשוב לבדוק

בתוך חבילת הטריפל יש כמה אפשרויות שנוגעות להיקף חבילת הטלוויזיה ולמהירות הגלישה שתקבלו באינטרנט, כמו גם לשאלה האם האינטרנט יהיה על בסיס סיבים או לא. הנתונים הללו חשובים והם גם משפיעים על המחיר של החבילה לאחר מספר חודשים. בהתחלה המחיר של כל החבילות זהה, אך בהמשך הדרך ישנה התייקרות מסוימת כך שכדאי לכם לבדוק מה מתאים לכם.

האם יש אפשרויות אחרות

למרות היתרונות הרבים שיש לחבילת הטריפל, חברת הוט מבינה שלא כולם זקוקים לשירות בהיקף כזה. לא משנה על איזה רכיב אתם יכולים לוותר, ומה הרכיבים שדווקא כן חשובים לכם, החברה מאפשרת לכם להנות מכל אחד מהם בפני עצמו. קו טלפון, חבילת אינטרנט מפנקת או שירות לערוצי טלוויזיה בלבד זמינים עבורכם באתר של חברת הוט, וכל זה במחירים שלא נמצאים בחברות אחרות.

 

לסיכום

בחירה של ספק תקשורת היא דבר מורכב, במיוחד כאשר אנחנו צריכים לעבוד מול מספר ספקים כדי להשלים את כל שירותי התקשורת שלהם אנחנו זקוקים. כדי לפתור את הבעיה הזו חברת הוט מציעה לכם את חבילת הטריפל שלה. החבילה כוללת את כל שירותי התקשורת הבסיסיים, אינטרנט, טלפון וטלוויזיה. כל אחד מהם ניתן לכם ברמה הגבוהה ביותר, וכמובן עם מחיר שלא יקרע את הכיס.

מה זה טריפל של הוט והאם זה משתלם לכם

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
חִידָה
מה נחשב לתשחץ הכי קשה?

תשחצים הם צורה פופולרית של בידור וחשיבה שמליוני אנשים ברחבי העולם נהנים ממנו כבר למעלה ממאה שנה. התשחץ מורכב בדרך כלל מרשת של ריבועים לבנים

קרא עוד »
נישואים
יועץ זוגיות – מחיר

יש רשימה ארוכה של חששות שעולים לא פעם בעת חיפוש אחר יועץ זוגי. הבולטים שבהם נוגעים לקושי במציאת יועץ מקצועי ולעלות הפגישה. במדריכים הקודמים שהעלינו

קרא עוד »
מסיבת רווקים
מה חובה שיהיה במסיבת רווקים?

מסיבת רווקים היא זמן לחיבור, חגיגה ויצירת זיכרונות מתמשכים עם החתן וחבריו הקרובים ביותר. כדי להבטיח חוויה מוצלחת ובלתי נשכחת, אלמנטים מסוימים חייבים להיות נוכחים

קרא עוד »