חיפוש

טיול אחרי צבא למזרח

להיות ישראלי זה הרבה דברים – להרגיש בנוח לשאול זרים מוחלטים שאלות אינטימיות, אבל גם להיות מוכן להכניס אותם הביתה בעת משבר ולפתוח בפניהם שולחן מלא בכל טוב וגם את הלב, לשיר את "התקווה" כל החיים ועדיין לא להיות בטוח אם זה "ירושלים" או "וירושלים", לצפור בכביש כאמצעי לביטוי רגשות, לשאול "כמה זה עלה?" באופן אוטומטי או לספר כמה זה עלה למרות שאף אחד לא שאל… להיות ישראלי זה גם לעשות צבא במשך שלוש שנים ארוכות מנשוא, להיות חבר לנשק, אח, רע ולחלום ביחד על הימים היפים שיגיעו אחרי השחרור.

אכן… להיות ישראלי זה לחלום, אבל גם לדעת להגשים – ומה טוב יותר לחלום עליו מאשר על הטיול שעתיד להגיע אחרי תום השירות הצבאי?

 

אירופה, אמריקה או אסיה?

יש גם מי שבוחרים ב"טיול קטן" ולא משתגעים על לקרוע את אסיה. למשל יורוטריפ שבו אפשר לחלוש על הולנד או להתפנק עם מלונות בגרמניה ברמה גבוהה. יש גם אסכולה שמעדיפה את יבשת אמריקה, הדרומית (ארגנטינה, ברזיל קולומביה וכדומה) או המרכזית – מקסיקו וקוסטה ריקה. אבל די ברור שהטיול הנפוץ ביותר הוא למזרח אסיה והמזרח הרחוק בכלל.

כל מי שכבר השתחרר וטייל ישמח לספר ולשתף חוויות מהטיול הבלתי נשכח הזה, רווי הרפתקאות, אהבה מתוקה, לעתים שברון לב, נופים מרהיבים ביופיים וגם אנשים יפים-יפים שנקרו בדרכו והותירו בו חותם. עבור חלקנו היה זה טיול בג'ונגלים והכפרים של דרום אמריקה, אחרים העדיפו לשכור רכב או ללון ברכבות לילה ולחרוש את אירופה לאורכה ולרוחבה, היו מי שבכלל נשארו בארץ הנהדרת שלנו וטיילו בשביל ישראל הקסום ויש מי שבחרו לטוס לגן עדן עלי אדמות – הלא היא ממלכת תאילנד.

לא סתם תאילנד היא אחד היעדים האהובים והפופולאריים ביותר בקרב צעירים המחפשים לאן לטוס לאחר שירותם הצבאי – בסיאם היפהפיה תוכלו לטייל ולהנות משפע רב של אטרקציות ופעילויות, לסעוד כיד המלך ולהכיר אנשים שזופים ומחויכים, במחיר שאין לו מתחרים ברחבי העולם.

 

תמורה מעולה למחיר

מדובר בשילוב של כל מה שתזדקקו לו במהלך טיול שכזה ובמחירים סופר נוחים, מה שהופך את הבחירה בתאילנד לקלה למדי, כי לפחות בכל מה שקשור לתקציב, זהו היעד שמציע את התמורה  הגבוהה ביותר ביחס למחיר.

למעשה, תקציב אשר יספיק במקומות אחרים ללינה בהוסטלים, בישול ארוחות על גזיה או בדוכני רחוב ומינון מתוכנן מראש של אטרקציות ומותרות שונות, יספיק בתאילנד ללינה במלונות של שלושה כוכבים (או אכנסיות מצוינות), מסעדות ממוצעות, שייקים צוננים מדי יום ומדי פעם גם מסז' מפנק. אם תיקחו רשימה של מלונות מומלצים בקופנגן למשל, המחיר הממוצע שלהם יהיה זול משמעותית ממלונות דומים בבירה אירופית כלשהי.

בעת הטיול בתאילנד תוכלו להנות מהחופים היפים בעולם הידועים בזכות שקיעות מרהיבות ואווירה צעירה ותוססת. בחלקם אף מתקיימות מסיבות עד אור הבוקר (למשל מסיבות הפול-מון אשר נערכות מדי חודש), מופעי אש ולוליינות ובימות מוזיקה חובקת עולם. בנוסף לאלה תהנו בתאילנד מאטרקציות רבות, בעיקר כאלה הקשורות לספורט ימי לרבות צלילה ושנירקול, טיפוס מצוקים אתגרי לאמיצים שבחבורה וגם קפיצות בנג'י רוויות אדרנלין.

 

נופים וחוויות לכל החיים

הנופים בתאילנד עוצרי נשימה ויש מסלולי טיול רבים, גם למטיבי לכת ותרמילאים מנוסים והטבע המקומי פראי ואותנטי, כאילו לא מדובר באחת המדינות המתוירות ביותר בעולם.

ואם תחפשו חוויות מיוחדות יותר שישמשו אתכם גם בחיים שאחרי הטיול ויהוו יתרון בחיפוש אחר שותפים לדירה במהלך הלימודים – מומלץ לקחת קורס בישול מזורז, בו תלמדו לבחור מוצרים איכותיים ולבשל כמה מהמנות המקומיות.

מכיוון שתאילנד הינה מדינה גדולה למדי, יש בה כמה אזורי אקלים שונים כך שתוכלו לבקר בה במהלך השנה כולה, מה שמהווה יתרון נוסף, אך זיכרו שלצד היתרון הזה יש גם את האפשרות שתזכו למזג אוויר הפכפך בו תהנו מכל עונות השנה בפרק זמן של דקות ספורות בהן יום שמשי יהפוך לגשום או להפך. לכן חשוב לארוז מעיל גשם, ביגוד ארוך דק ומטריה מתקפלת לצד בגדי הים וציוד הטיולים.

תהנו ושחרור נעים!

מקסיקו

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
מדריך למלון
מדריך המירוץ למלון

מה השיטות שלכם למציאת בתי מלון? אולי אתם מאמינים בשיטה העתיקה "מפה לאוזן", שעוד אף פעם לא איכזבה אותכם? ולמה באמת שהיא תאכזב אותכם –

קרא עוד »
דגים
סרדינים ובירה זו מנה מומלצת?

מה המדינות הראשונות שתחפשו, כאשר תשבו לתכנן את הטיול הבא שלכם? למדינות אסיאתיות אנחנו עדיין לא מורגלים לטוס, הודו ומדינות דרום אמריקה שמורות בעיקר לטיול

קרא עוד »
אמסטרדם ראשית
בירת איטליה או בירת הולנד

אירופה מלאה בערים גדולות אשר מושכות תיירים מכל העולם, לכל עיר קסם משלה. לעיתים לכל אחת יהיה את צביונה של המדינה בה היא נמצאת, ולעיתים

קרא עוד »
על המלונות בדהב

דהב היא עיירה נהדרת לבלות בה את חופשתכם בסיני – היא קטנה מספיק בשביל שלא תרגיש סואנת ומלאה כמו עיר, אך מצד שני גדולה ומפותחת

קרא עוד »
אפריקה: מדריך לטיול יום מאתגר

מעוניינים לתכנן טיול יוקרתי באפריקה? ובכן, להלן המדריך המלא לטיול יום מאתגר באדיבות חברת אפריקני,החברה המובילה כיום בתחום הפקה וארגון של טיולי יוקרה ליבשת. הפרטים

קרא עוד »