חיפוש

יש לכם משרד ביתי? זה הציוד המשרדי שאתם חייבים להחזיק

התפרצות הקורונה בשנת 2020 הובילה לעלייה ניכרת במספר המשרדים הביתיים שנפתחו ברחבי ישראל ובעולם כולו. תופעה זו נמשכת עד היום. שכן, מעסקים רבים מאפשרים לעובדיהם לבצע את עבודתם מהבית. הבעיה היא שמרביתם לא החזיקו במשרד ביתי, כך שאין להם את הידע הבסיסי בכל הנוגע לציוד המשרדי שצריך להימצא בקרבת מקום. מדריך זה עולה לאתר כדי לעשות סדר בנושא ולרכז את כל הפריטים שתצטרכו לרכוש ולסדר בארון ציוד ייעודי. הישארו כאן ותהיו בטוחים שדבר לא ייחסר לכם מעתה ואילך.

 

כלי כתיבה מכל הסוגים

יש הסוברים שמספיק להחזיק בעט אחד בלבד במשרד הביתי. אנחנו כאן כדי לנפץ את הסברה השגויה. אתם צפויים לגלות תוך זמן קצר שעט אחד לא יספיק לכם מהסיבות הבאות:

  • לא תהיה לכם חלופה עבורו ברגע שהדיו יסתיים
  • לעיתים יש צורך בעט בעל עובי אחר
  • אתם עשויים להזדקק לעט בצבע שונה (אדום, שחור, כחול) כדי להשלים מסמכים שנכתבו מראש על ידי גורמים אחרים

לכן, נמליץ להחזיק במשרד הביתי בכלי כתיבה בעלי עובי וצבע שונה.

כלי כתיבה

שדכנים גדולים וקטנים

אתם עשויים לגלות ביום בהיר אחד שתצטרכו להדק מסמך עבה במיוחד ולשלוח אותו ללקוח או גורם אחר שממתין לקבלתו. מצב שכזה מצריך שימוש בשדכן סיכות. חשוב לציין שאין מדובר בשדכן הקטן שמוכר לכם מהמסגרות הלימודיות (בית ספר, תואר וכו'), משום שהוא אינו מתאים במרבית המקרים לשידוך של מסמכים משרדיים.

נסביר שעליכם לקנות מראש שדכן סיכות מקצועי וגדול במיוחד שיאפשר להדק עשרות ומאות דפים בקלות. רגע לפני שנעבור לפריט הבא שתצטרכו להשיג, נמליץ להחזיק בשדכן כזה במשרד הביתי, כדי שתוכלו לבצע את הפעולה מבלי להתעכב ובידיעה שהדפים לא ייפרדו אחד מהשני.

 

מעטפות משרדיות עם וללא בולים

בהמשך לדוגמא שהוצגה בפסקה שלעיל, אתם עשויים למצוא את עצמכם תרים אחר מעטפות באיכות גבוהה. שכן, עולה לא פעם הצורך בהעברת מסמכים חשובים שצריכים להימצא בתוך מעטפה איכותית וחזקה שלא תיקרע בקלות. אם תחזיקו מראש במעטפות מסוג זה (עם או ללא בולים), אתם תוכלו לחסוך לעצמכם זמן יקר.

 

קלסרים וציוד נלווה

כל משרד ביתי צריך להחזיק בקלסרים בצבעים וגדלים שונים, משום שאלה מאפשרים לרכז מסמכים מקוריים והעתקים על הצד הטוב ביותר. חשוב לציין שכדאי לרכוש לצד זאת מוצרים נלווים שיאפשרו לסדר את כל המסמכים שלכם, כך שתוכלו לגשת אליהם בקלות. מדובר למשל בניילוניות, מדבקות לבנות, טושים שחורים עבים ומחורר משרדי.

 

השורה התחתונה – הגיע הזמן להצטייד

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את הציוד שאתם חייבים להחזיק במשרד הביתי. כעת אתם יודעים מה דרוש לכם, כך שתצטרכו רק לבצע רכישה שתסגור לכם את הפינה ותאפשר לעבוד מהבית באופן נוח ומקצועי.

משרד ביתי

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
לשווק את העסק
5 דרכים לשיווק העסק

זה לא סוד שלשיווק יש תפקיד מכריע בהצלחתו ובצמיחה של כל עסק. אסטרטגיות שיווק יעילות עוזרות לעסקים להגיע לקהל היעד שלהם, לבנות מודעות למותג ולהגדיל

קרא עוד »