חיפוש

מי יכול לסייע בתכנון פיננסי?

כל אחד מאיתנו צובר הון במהלך חייו. לא משנה כמה הון צברתם, את ההון הזה אתם וודאי תרצו להגדיל ולשמר בצורה שתשרת אתכם לאורך שנים. ובעלי הון יודעים יותר מכל אחד אחר עד כמה התכנון הפיננסי הוא חשוב וקריטי. מה זה תכנון פיננסי ומי מבצע אותו בצורה מקצועית? ריכזנו כאן מידע בנושא, נקווה שהוא יביא לכם תועלת. מוזמנים להמשיך איתנו.

 

מה זה תכנון פיננסי?

תכנון פיננסי הוא תכנון כלכלי. מדובר בתחום רחב הכולל חשיבה על מגוון היבטים כלכליים. הרי כל אחד רוצה להגדיל את ההון שלו, באמצעות תכנון פיננסי נכון נבחרות אפשרויות השקעה מותאמות ליכולות המשקיע וכך, הוא עצמו נהנה מהרווחים, ההון ממשיך להצטבר ברמת סיכון מותאמת ליכולות שלו וכך הוא נהנה מקרקע יציבה כלכלית ככל האפשר.

תכנון פיננסי לא נעשה על ידי יועצי משכנתאות ולא על ידי יועצי השקעות, בשביל לתכנן נכון את הכלכלה שלכם תצטרכו לחפש דווקא מתכנן פיננסי בעל התמחות בתחום. אחד שיהיה בעל ידע רחב במגוון נושאים פיננסיים וכך הוא ימנע תשלומים מיותרים לאנשי מקצוע, כיוון שהכלים שלו יהיו מספקים לעיצוב קרקע יציבה כלכלית.

כַּספִּי

מי מבצע תכנון פיננסי?

תכנון פיננסי הוא לא משהו שכל אחד יכול לעשות. מדובר במקצוע המצריך ידע רב, מקצועי ומדויק. תחומים אלו מתעדכנים ללא הרף ולכן חשוב לפנות לבעל הכשרה מדויקת לתחום הזה. אף אחד לא היה מעוניין לסכן את עתידו הכלכלי ופונה לאיש מקצוע לא מספיק מומחה רק בגלל שהוא גובה דמי טיפול נמוכים ביחס למחיר בשוק. תכנון פיננסי מצריך ידע מקצועי מדויק והמבצע אותה הוא מתכנן פיננסי.

 

איך מתבצע תהליך תכנון פיננסי?

השלב הראשוני יהיה פגישת מיפוי ראשונית במהלך הפגישה אתם תציגו את הדברים, תסבירו את המטרה שלכם, המתכנן הפיננסי יבחן את הצרכים הפיננסים הקיימים לצד תזרים ההכנסות וההון הקיים.

לאחר תיאום ציפיות, המיפוי יתחיל והמתכנן יתחיל למפות כל נתון, יבדוק איך ניתן לדייק את החסכונות הקיימים, יערוך השוואות שונות לאיתור קופות גמל משתלמות יותר וכך הוא יעבור על כל המוצרים הפנסיוניים שלכם וידאג לייעל אותם ככל הניתן. את ההון הנזיל הוא יציע לכם להשקיע, הוא יחתור עבורכם אחר השקעה משתלמת ונכונה לתנאים שלכם וכך, הכסף שלכם יתחיל לעבוד בשבילכם.

תכנון פיננסי

חשוב לציין כי תכנון פיננסי כולל בתוכו את כל הנושא של תכנון פנסיוני לקראת פרישה, ניתוב ההון לאפיקי השקעה מותאמים, יצירות הכנסות לטווח ארוך, השקעה בנכסים וכו'.

 

מתי כדאי לפנות למתכנן פיננסי?

ככל שפונים אל מתכנן פיננסי מוקדם יותר, כך הסיכויים להצמיח קרקע יציבה יותר כלכלית, גבוהים יותר. כבר עם החיסכון הראשון, כדאי לפנות אל מתכנן פיננסי שימליץ לכם איפה כדאי להתחיל לחסוך. כל חיסכון גדל בסופו של דבר וכך, עם הדרכה של איש מקצוע, אתם עוד תגיעו רחוק.

תכנון פיננסי

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
לשווק את העסק
5 דרכים לשיווק העסק

זה לא סוד שלשיווק יש תפקיד מכריע בהצלחתו ובצמיחה של כל עסק. אסטרטגיות שיווק יעילות עוזרות לעסקים להגיע לקהל היעד שלהם, לבנות מודעות למותג ולהגדיל

קרא עוד »