חיפוש

רוצים לעשות קידום ממומן לעסק? תכירו את כל המונחים החשובים

בעלי עסקים רבים בוחרים לבצע קידום ממומן בפלטפורמות שונות לרשת, מתוך הבנה שמדובר בדרך שמאפשרת להגיע לקהל היעד בקלות. מדריך זה עולה לאתר, כדי להציג בפניכם את המונחים הבסיסיים שכל אחד צריך להכיר, רגע לפני התנעת ההליך. הישארו כאן ותהיו בטוחים שתוכלו לבצע קידום מממומן בזמן שיש לכם את כל המידע הדרוש.

 

מונח ראשון – קידום ממומן

מן הראוי שנפתח את מדריך זה בהצגת המושג הבסיסי שלשמו התכנסנו כאן היום – קידום ממומן. נסביר בקצרה שזהו תהליך שנעשה על ידי מומחים בקידום אתרים. במהלכו, משתמשים בשירותי פרסום דיגיטליים, כדי לקדם ברחבי הרשת את אחד או יותר מהדברים הבאים:

  • מוצרים
  • שירותים
  • אתרים

 

מונח זה כולל מונחים נוספים שחשוב להכיר בהם, מדובר לדוגמא ב – PPC, CTR ועוד.

קידום עבור העסק שלך

 

מונח שני – PPC

אי אפשר לעסוק בקידום ממומן מבלי להציג את המונח הבולט ביותר בהליך, הלא הוא PPC. זהו מודל פרסום שפועל על פי שיטת תשלום שנקראת "תשלום לפי קליק". שיטה זו באה לידי ביטוי בעת פרסום בגוגל אדוורדס והיא מאפשרת לכם לשלם על המודעה, רק לאחר שהגולש הקליק עליה. כך שתצטרכו לשלם בסופו של דבר לפי מספר הכניסות (הקליקים).

 

מונח שלישי – CTR

תכירו את ה – Click Trough rate שנקרא בקיצור "CTR". מדובר ביחס מספר ההופעות של המודעה בתוצאות של החיפוש לקליקים שבוצעו על המודעה. כלומר, ככל שהשיעור של הקליקים יהיה יותר גבוה, כך התשלום הסופי עבור כל קליק יהיה נמוך יותר.

 

מונח רביעי – TARGERING

המונח האחרון שיוצג במדריך זה עוסק בקהל היעד שלכם. מדובר במנגנון פרסום מתקדם שמוביל לזיהוי של קהל היעד המתאים לכם. לאחר זיהוי זה, ניתן לזהות מיהו קהל היעד. לצד זאת, יש מונח נוסף שכדאי להכיר והוא נקרא "שיווק מחדש" (בלועזית: Re – Marketing). הכוונה לתהליך שמתבצע על ידי מומחים בתחום. אלה בודקים מיהו קהל היעד שביקר באתר שלכם או מי ביצע פעולות שונות באתר. הדבר מאפשר ליצור קשר עם הלקוח הפוטנציאלי ולהזמין אותו לבקר באתר.

קידום ממומן

 

טיפ לקידום איכותי

אתם יכולים להבטיח לעצמכם קידום ממומן איכותי שיוביל לתוצאות הדרושות. כדי שזה יקרה, תצטרכו ליצור קשר עם חברה מוכרת ומוסמכת. נמליץ לערוך בירור נרחב טרם הבחירה, כדי שתוכלו לקבל את הקמפיין הטוב ביותר שיוביל לתוצאה הרצויה. ניתן להגיע לחברות אלה באמצעות קריאת חוות דעת שנכתבו בפורומים של בעלי עסקים או בקבוצות פייסבוק של עצמאיים.

 

מילים אחרונות לסיום

קידום ממומן לעסק זה לא עניין של מה בכך. מדובר בתהליך שצריך להתבצע על ידי מומחים בתחום שמכירים בכל המונחים שהוצגו לעיל. בשלב זה אתם מכירים במידע הבסיסי, כך שתוכלו לפנות לקבלת שירות מצד חברה מוכרת ומוסמכת, בידיעה שתבינו מהם המונחים המקצועיים שנאמרים על ידם.

מנגנון פרסום

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
לשווק את העסק
5 דרכים לשיווק העסק

זה לא סוד שלשיווק יש תפקיד מכריע בהצלחתו ובצמיחה של כל עסק. אסטרטגיות שיווק יעילות עוזרות לעסקים להגיע לקהל היעד שלהם, לבנות מודעות למותג ולהגדיל

קרא עוד »