חיפוש

5 נכסים דיגיטליים שכדאי להשקיע בהם

האינטרנט מזמן לנו מגוון אפשרויות לפרנסה מהבית. באמצעות הידע הטכני המתאים וקצת יצירתיות, תוכלו להשקיע בנכס דיגיטלי ולהנות מהכנסה חודשית נאה. נכס דיגיטלי הוא נכס שנמצא במרחב הווירטואלי ושיש לכם שליטה עליו, כגון אתר אינטרנט או רשימת תפוצה. הסוד הוא למצוא את המודל שיאפשר לכם להכניס מזה כסף. במדריך זה נמנה מספר סוגים של נכסים דיגיטליים עם פוטנציאל רווחיות עבורכם.

 

  1. אתר אינטרנט

אתר אינטרנט הוא אולי הנכס הדיגיטלי המשמעותי והנפוץ ביותר. כמובן שמדובר בהגדרה רחבה ביותר ויש מספר סוגי אתרי אינטרנט ודרכים שונות לעשות מהם כסף. נביא כמה דוגמאות:

  • אתרי מידע

אלו אתרים אינפורמטיביים שמטרתם לתת מידע לגולשים והם לא מציעים מכירה של מוצרים או שירותים. אלו אתם שפשוט מספקים מידע בנושא מסוים. אתרי מידע יכולים להיות רווחיים באמצעות פרסום גלוי או סמוי; פרסומות המופיעות בצד האתר, או לחילופין המלצות על מוצרים לקנייה וקבלת עמלה.

 

  • אתרי תדמית

אתר המספק מידע על עסק מסוים או שירות מסוים. אתר תדמית מספק מידע רב ולא מתרכז רק במסרים שיווקיים.

 

  • אתר מוצר

אתר שמטרתו שיווק מוצרים באופן דיגיטלי. בדרך כלל המוצרים הנמכרים הם לא של בעל האתר אלא של צד ג', ובעל האתר מקבל עמלת תיווך בהתאם להסכם עם המוכר.

 

  1. דף נחיתה

מעין אתר עם עמוד אחד בלבד, אליו מגיעים גולשים לאחר שלחצו על מודעה מסוימת. לאתרי נחיתה מגיעים באמצעות הודעות ממומנות בגוגל או במקומות אחרים. מטרתם של עמודי נחיתה היא לשווק מוצר או שירות מסוים, והם מתמקדים בעיקר במסרים שיווקיים ולא תמצאו בהם מלל רב. במקרים רבים אתרי מידע אוספים מידע, ומבקשים מהגולשים שישאירו שם ומספר טלפון או כתובת מייל לחזרה אליהם או לכניסה לרשימת תפוצה.

 

  1. אתרי מנויים

אתרים המציעים תוכן מסוים תמורת תשלום, כאשר ניתן לעשות מנוי באתר או לשלם חבילה מסוימת שנותנת לכם גישה חופשית לתכנים באתר או לחלק מסוים מהם. ניתן להבחין בין אתרים המציעים מוצר מסוים כגון קורס לבין מנוי שמשלמים באופן קבוע כדי לקבל גישה לתוכן.

 

  1. עמודים ברשתות חברתיות

עמודים ברשתות חברתיות יכולים לקבל חשיפה למאות אלפי גולשים ואף יותר, מה שהופך את הפוטנציאל הכלכלי בהם לגדול. מצד שני, המשמעות היא שקיימת תחרות רבה. פרופיל או עמוד ברשת חברתית כגון פייסבוק, אינסטגרם או טיקטוק הוא נכס דיגיטלי לכל דבר, וכשהוא ויראלי הוא גם שווה כסף. כמו כן, גם קבוצות פייסבוק המוקדשות לנישה מסוימת הן נכסים דיגיטליים. ובעלי קבוצות בפייסבוק מוצאים כל מיני דרכים כדי להפוך אותן לרווחיות.

 

  1. פודקאסטים

פודקאסטים מזכירים מעט תוכניות רדיו, רק שאינם משודרים בשידור חי והם אינם ברדיו. ניתן להאזין לפודקאסט בכל זמן שתרצו באמצעות אפליקציית פודקאסטים ככל שהפודקאסט הספציפי זמין שם. פודקאסטים נוצרים בעיקר על ידי אנשים עם תחום עניין מסוים, ולהקלטה שלהם יש עלות כלשהי.

 

איש דיגיטל

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
שטרות של יורו
כמה כסף אפשר להרוויח באינטרנט?

האינטרנט הפך לכלי משמעותי שמאפשר לאנשים רבים מרחבי הארץ והעולם להרוויח לא מעט כסף. אנו שומעים לא פעם על אנשים שמתעשרים ברגע בעקבות שימוש באינטרנט,

קרא עוד »
מקלדת
4 דרכים לבנות קהל עוקבים בטיקטוק

רשת הטיקטוק הפופולארית, המונה נכון לשנת 2021 כבר מעל מיליארד משתמשים רשומים, מהווה פלטפורמה נוחה מאוד לצבירת עוקבים ולייקים, בדרך להפוך למשפיעני טיקטוק, היוצרים סרטונים

קרא עוד »
האם קידום אתרים כלכלי לעסק שלך

אחסון וקידום אתרים מאפשרים לבעלי אתרים להשקיע את עבודתם בתוכן האתר, תוך שחברת אחסון דואגת לתשתית החומרה והתוכנה של האתר. ישנם חברות רבות אשר מציעות

קרא עוד »