חיפוש

קניית קישורים חיצוניים – מה המנגנון שעומד מאחורי זה?

רבים יודעים לצטט שקידום מאמרים פירושו קניית קישורים חיצוניים. אבל מה זה בכלל אומר, ולמה בשביל לקדם אתרים צריך להתעסק בלינקים במקומות אחרים? בכתבה הבאה נסביר מהו המנגנון העומד מאחורי קניית קישורים חיצוניים.

 

קניית קישורים בשביל החיבורים

קניית קישורים היא כלי חשוב בכל מה שקשור לקידום אתרים אורגני (SEO, קידום אתרים שאינו ממומן), אבל מדוע זה כך? אף אחד לא יודע כיצד בדיוק העובד האלגוריתם של גוגל בכל הקשור לדחיפת תוצאות כלפי מעלה. יחד עם זאת כל מקצוען בתחום הקידום יודע שקישורים אפקטיביים מכיוון שהם מאותתים על מרכזיותו של האתר.

גוגל מעוניין לקדם אתרים מרכזיים, כאלו שיש בהם ערך מוסף לגולשים ואינם רק סתם עמודי פרסומת. החיבורים שהאתר מקיים עם אתרים אחרים ברשת, להלן קישורים חיצוניים, מסמנים לגוגל שהאתר המקודם הוא לא אי מנותק בים הבלתי נגמר של האינטרנט אלא מוקד מקושר ומחובר המקיים סוג של "קשר" עם אתרים אחרים (בעיקר אתרי תקשורת מובילים).

 

תוכן איכותי עם קישורים רלוונטיים

לאחר שהבנו את העניין המהותי עליו מתבססים הקישורים החיצוניים, כדאי לתת הסבר קצר על איך נראים קישורים אלו בשטח, כלומר ברשת האינטרנט של כולנו. כמעט בכל אתר תקשורת שהוא ישנן כתבות שיווקיות או "סמי- שיווקיות" אשר עוסקות בנושאים חשובים לליבם של הגולשים: בריאות, נדל"ן, צרכנות, פיננסים ועוד.

בכתבות מסוג זה נפרש לגולשים מידע אינפורמטיבי בנושא הרלוונטי. בגוף הטקסט משובצים מילות מפתח רלוונטיות וספציפיות (לדוגמה, בכתבה העוסקת ביעדי טיסות ישובץ ביטוי כללי יחסית כגון טיסה לאירופה כקישור) אשר יפנו את הגולש לאתר עסקי המקושר לכך.

כך נוצרת הדדיות מתבקשת בין מוקדים שונים ברשת האינטרנט אשר יוצרים חיבור איכותי ופרקטי לגולש. האתר המקודם זוכה לדחיפה מעלה בתוצאות החיפוש הודות לקישורים החיצוניים הנמצאים בגוף התוכן האיכותי.

 

לא רק קישורים

על אף שקישורים הם חלק מאוד חשוב בעבודת המקדם ראוי לציין שהם לא הכלי היחידי המשמש אותו במשימתו. נוסף על כך קיים ערך מהותי לכתיבת תוכן איכותי ולבניית מאגר מאמרים אשר ייתנו נפח תוכני וכמותי באתר המקודם. אתר עם היצע מאמרים מגוונים ורלוונטיים יאותת לגוגל שיש לו מה להציע, ועל כן שווה לקדם אותו כלפי מעלה.

 

המנגנון שישים אותך במקום הראשון

לסיכום, המנגנון שעומד מאחורי קניית הקישורים החיצוניים הוא מנגנון אפקטיבי שמסייע רבות לקידום אתרים איכותי ויעיל. באמצעות קישורים חיצוניים ניתן ליצור חיבור מהותי בין אתרי אינטרנט שונים ולייצר תנועת גולשים מסיבית שתגדיל את החשיפה לאתר במנוע החיפוש.

לכן חשוב להבין כיצד בדיוק מתנהל המנגנון ואיך ניתן לרתום אותו לטובתנו. קניית קישורים חכמה (כחלק מחבילה, אצל גורם מקצועי המתמחה בכך ומציע שירותים נלווים נוספים) תקפיץ את האתר כמה תוצאות טובות מעלה בשורות החיפוש של גוגל.

מנוע חיפוש

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
שטרות של יורו
כמה כסף אפשר להרוויח באינטרנט?

האינטרנט הפך לכלי משמעותי שמאפשר לאנשים רבים מרחבי הארץ והעולם להרוויח לא מעט כסף. אנו שומעים לא פעם על אנשים שמתעשרים ברגע בעקבות שימוש באינטרנט,

קרא עוד »
מקלדת
4 דרכים לבנות קהל עוקבים בטיקטוק

רשת הטיקטוק הפופולארית, המונה נכון לשנת 2021 כבר מעל מיליארד משתמשים רשומים, מהווה פלטפורמה נוחה מאוד לצבירת עוקבים ולייקים, בדרך להפוך למשפיעני טיקטוק, היוצרים סרטונים

קרא עוד »
מסך
5 נכסים דיגיטליים שכדאי להשקיע בהם

האינטרנט מזמן לנו מגוון אפשרויות לפרנסה מהבית. באמצעות הידע הטכני המתאים וקצת יצירתיות, תוכלו להשקיע בנכס דיגיטלי ולהנות מהכנסה חודשית נאה. נכס דיגיטלי הוא נכס

קרא עוד »
האם קידום אתרים כלכלי לעסק שלך

אחסון וקידום אתרים מאפשרים לבעלי אתרים להשקיע את עבודתם בתוכן האתר, תוך שחברת אחסון דואגת לתשתית החומרה והתוכנה של האתר. ישנם חברות רבות אשר מציעות

קרא עוד »