חיפוש

נעלי צעד ראשון לתינוק – שרוכים או סקוץ'

לראות את התינוק שלך עושה את צעדיו הראשונים זה רגע כה מדהים.

זה מסמן את תחילתו של שלב חדש בהתפתחותו.

בתוך ההתרגשות, זה הדבר הכי נורמלי בעולם להתחיל לחפש נעלי צעד ראשון עבורו.

אבל איך בוחרים? ניתן כאן כמה טיפים חשובים.

 

טיפים לקניית נעלי צעד ראשון

להלן שבעת הטיפים המובילים שלנו לרכישת נעלי צעד ראשון לתינוק.

 

  1. סקוץ', רצועות או שרוכים?

כשבוחרים את סוג סגירת הנעל, יש כמה אפשרויות. לכולן יתרונות וחוזקות שונים.

 

  • עד כמה הסגירה מאובטחת?

בין אם אתה הולך על סקוטש, רצועות או שרוכים, רק וודא שסגירת הנעל תומכת במיקום התינוק בנעל. תמיכה טובה תבטיח שהוא לא יצטרך להזיז ​​את האצבעות כדי לשמור על הנעליים במקומן כמו שצריך.

 

  • כמה גמישות יש לסגירה?

וודא כי תוכל להדק ולהתאים את הסגירה בקלות כדי ליצור התאמה מושלמת לילד. היזהר מכך שהעקב שלו עלולה לגלוש מהנעל כשהוא הולך.

 

  • כמה קל לחלוץ ולנעול את הנעל?

רצועת סקוץ' הופכת את נעילת הנעליים וחליצתן הנעליים לקלות במיוחד, והיא נהדרת להורים עסוקים. אבל אל תשכח, זו גם הסגירה הכי קלה לילד שלך לפתוח בעצמו. אם התינוק שלך אוהב להתפתל מהנעליים או לבעוט אותן, יתכן וסקוץ' זה לא האפשרות הטובה ביותר עבורך. רצועות אבזמים ושרוכים גורמים חליצת ונעילת הנעליים לקחת זמן רב יותר, אך קל יותר לשמור עליהן על הילד במהלך היום. רק וודא כי השרוכים ארוכים מספיק כדי לקשור קשר כפול כדי שלא יגרמו למעידה של הילד.

 

  1. בחירת החומרים הנכונים

הימנע מחומרים זולים. כל כך חשוב שכפות הרגליים של הילד יוכלו לנשום. לקבלת נעלי הצעד הראשון הטובות ביותר, חפש רפידות נושמות ורצועות עליונות העשויות מעור רך ואיכותי ביותר, שיעצבו על קווי המתאר של רגלי הילד.

ללא חומרים נושמים מתאימים, כפות הרגליים של הילד יזיעו בנעל ולא יתייבשו כראוי. זה יכול להוביל לבעיות בריאות ברגליים.

 

  1. בחירת סוג הנעל והתמיכה הנכונים

כפות רגליים שטוחות הן רגילות לפעוטות, ולכן אין צורך לדאוג לתמיכה בקשת. עלייך להימנע מנעלי קרסול גבוהות, מכיוון שקרסוליים של פעוטות צריכים להישאר חופשיים כדי למנוע פציעות מקריות ולעזור להם לבנות כוח שרירים.

הנעליים הטובות ביותר לתינוקות הן כאלה שהן קלות ככל האפשר ונותנות לרגלי התינוק שלך תמיכה וגמישות. הסוליות צריכות להיות גמישות ולא להחליק בכדי להעניק לתינוק את האחיזה הטובה ביותר שאפשר על הקרקע. מלבד זאת, זה תלוי בהעדפה האישית שלך.

הסתכל על מבחר נעלי התינוקות הקיימות בחנויות או באינטרנט ותחליט איזה סוג של נעל נראית לך המתאימה ביותר עבור הילד. וודא שצורת הנעל תואמת לזו של כף הרגל של התינוק – חזית רחבה עם עקב צר יותר.

 

נעל אולסטר

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
דוגמנית
בחירת טופים ליום יום

טופ הינו פריט האופנה הלוהט ביותר המאפשר לנו משחק יומיומי לחידוש ורענון המלתחה שלנו עם הגזרות, הצבעים וההדפסים הכי נכונים. בחנות האונליין של H&M תוכלו

קרא עוד »
אישה
כיצד מזהים חזיה איכותית?

נשים רבות מוצאות את עצמן לא פעם מגלות לאחר זמן מה כי החזייה שרכשו אינה איכותית כלל. המצב מתגלה בדרך – כלל לאחר כביסה ראשונה

קרא עוד »
בחור עם מכנס ג'ינס
הדפסת לוגו על מכנסיים

כיום, עולם הדפסות הבגדים הולך וצובר תאוצה, עד שהדפסת חולצות,  כובעים ומכנסיים כבר הפכה לדבר בשגרה של כל בית ספר, חוג, חברה ועסק. ההדפסה על

קרא עוד »
מסגרת אופנתית
5 יתרונות למשקפי מולטיפוקל

ודאי שמעתם לפחות פעם אחת את המושג ״מולטיפוקל״. עדשות מולטיפוקל נותנות פתרון אידיאלי לכל סוגי הטווחים של הראייה. העדשות הן בעלות מספר מוקדי ראייה בעדשה

קרא עוד »