חיפוש

סגנונות שמלות הכלה המומלצים ביותר לשנים 2023 – 2024

בחירה בשמלת כלה מושלמת מצריכה היכרות עם הסגנונות הטרנדיים ביותר. בירור שערכנו בנושא זה גרם לנו להבין שיש מגוון רחב של סגנונות שמשתנים מידי שנה. לכן, החלטנו להוציא בכל פעם מדריך עדכני בנושא שיציג בפני הכלות הטריות את הסגנונות המומלצים ביותר. במדריך זה נציג את הסגנונות הטרנדיים ביותר המתאימים למי שצפויות להתחתן בשנים 2024 – 2023.

 

סגנון מספר 1: שמלה נועזת

הסגנון הראשון מתאים לכלות שרוצות להגיע לחופה עם הצהרה. כדאי שתבחרו בסגנון זה אם אתן לבושות בדרך כלל בסגנון ייחודי שמאפיין אתכן. שכן, מדובר בסגנון נועז שמאופיין בחלק תחתון נפוח במיוחד, חרוזים צבעוניים ופייטים נוצצים. יש כלות שבוחרות להוסיף נוצות שמובילות למראה דרמטי. ניתן להוסיף אותן במקומות לא צפויים כדי להביא למראה אקסטרווגנטי. בשלב זה אתן וודאי מבינות שהעיצוב הסופי של שמלה מסוג זה תלוי במעצבת הנבחרת. שכן, זו יכולה לשלב פריטים בלתי צפויים שיובילו לאפקט דרמטי שתואם לרצונה של הכלה.

 

סגנון מספר 2: שמלה מינימליסטית

מסתבר שהשמלות המינימליסטיות צפויות להישאר כאן לטווח רחוק. סגנון זה מאופיין בקווים נקיים, צלליות בסיסיות וללא פייטים או קישוטים אחרים והוא מורכב בדרך כלל מבדים קלילים, לדוגמא:

  • אורגנזה
  • שיפון
  • סאטן

סגנון זה מתאים במיוחד למי שרוצות מראה מאופק. היתרון המשמעותי שלו נוגע למגוון דרכי העיצוב של השמלה. שכן, כל כלה יכולה לבחור אם היא רוצה שמלת מלוטשת, נמתחת, אוורירית, זורמת וכו'. אומרים שאין טוב ממראה עיניים. לכן, נמליץ ללחוץ כאן לצפייה במגוון סגנונות שמלות כלה >>>.

 

סגנון מספר 3: שמלה שקופה

כלות נועזות שלא פוחדות מבד שקוף, צריכות להכיר מקרוב את הסגנון הנוכחי. מדובר בשמלות כלה שמורכבות ממספר שכבות של בדים דקיקים למדי בגווני לבן – שמנת. נהוג לשזור פייטים, קריסטלים ואלמנטים נוספים שיוצרים טקסטורה מנצנצת במיוחד ומוסיפים יוקרה למראה הזוהר.

 

סגנון מספר 4: שמלת רטרו

כלות שאוהבות להיראות קצת אחרת, נוטות לבחור את סגנון הרטרו שמזכיר שמלת מסיבות. מדובר בשמלה קצרה שמאופיינת בחצאית בגזרת עפרון ובסגנון של "בלרינה". יש מי שבוחרות לעצב את שמלה זו בגווני לבן, בעוד אחרות מעדיפות ללבוש שמלת כלה שחורה ונועזת. נדגיש שסגנון זה מתאים למי שרוצה להתפרע על במת הריקודים עם רגליים חשופות.

 

סגנון מספר 5: שמלה אסימטרית

אי אפשר לכתוב מדריך שעוסק בסגנונות של שמלות כלה, מבלי להציג את הסגנון המיוחד שכובש את הכלות שרוצות לצאת מהשגרה. וללבוש שמלה ש"יוצאת מהקווים". הכוונה לשמלות אסימטריות שמאופיינות במחשוף בולט וקווים אלכסונים מפתיעים.

 

סגנון מספר 6: שמלה בגווני כחול

הצבע הכחול צפוי לנכוח לא מעט בשמלות הכלה בשנים הקרובות. לצד השמלות שמאופיינות בצבע ניוד בהירים תוכלו למצוא שמלות כלה בגווני כחול חיוור, תכלת עדין ועוד. סגנון זה מאפשר להציג לוק טרדני ומי שיש להן אומץ יכולות לשלב אותו עם צבעי כחול כהה. סביר להניח שהסגנון יתפוס אצל כלות נועזות שרוצות לצאת מהשגרה וללבוש שמלה ייחודית שלא נראתה קודם לכן.

 

סגנון מספר 7: שמלה עם כתפיים חשופות

הכתפיים החשופות הפכו להיות חלק בלתי נפרד משמלות כלה רבות בשנים האחרונות. מעצבי שמלות הכלה צפויים לנשום לרווחה, משום שהם יגלו בפסקה זו ממש שטרנד אהוב זה צפוי להישאר אתנו בתקופה הקרובה. סגנון זה יכול לבוא לידי ביטוי בכל מיני עיצובים של שמלות כלה, לדוגמא, שמלות עם לוק קליל ושקוף, שמלות עם מחשוף ישר, שמלות עם מחשוף עמוק ועוד.

 

סגנון מספר 8: שמלה כפרית

הסגנון הכפרי שאהוב עלינו במיוחד לא מפסיק להתחדש. אנו עדים לנוכחות שלו מזה שנים רבות. שכן, הוא חוזר בכל פעם מחדש עם טוויסט שמאפשר לו להיות עדכני ונוכח. סגנון זה מאופיין בשכבות של תחרה מדורגת בשילוב עם שרוולים פשוטים או תפוחים (כל כלה יכולה לבחור את סגנון השרוולים המתאים לה). היתרון הבולט ביותר שמתקיים בסגנון זה נוגע לשינויים שניתן לערוך בו. שכן, אפשר למצוא שמלות כלה חושפניות וצנועות כאחד. בנוסף לכך, יש אפשרות לבחור בסוג הרקמה, בקו הצוואר ובנפח. כך שמי שרוצה למשל שמלה כפרית נפוחה ונסיכותית, תוכל להוסיף את הנפח הדרוש לשמלה קיימת.

 

סגנון מספר 9: שמלה עם אפקט

נשים רבות מדמיינות את עצמן בשמלת הכלה שאותה ילבשו ביום החתונה. זו ההזדמנות לציין שלא תמיד מדובר בשמלה שגרתית ופשוטה. רגע לפני שהמדריך יסתיים, אנו רוצים לציין שיש מי שחולמות על שמלות יצירתיות במיוחד. לדוגמא:

  • שמלות בגזרת "בת ים"
  • שמלות אובר סייז
  • שמלות עם סלסולים ועוד

זהו הסגנון התשיעי והאחרון שמתאים למי שרוצה להיכנס מתחת לחופה במראה שייזכר לאורך שנים.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכן את הסגנונות המומלצים של שמלות הכלה שייראו כאן בשנים הקרובות. כעת אתן מכירות בהיצע מקרוב, כך שנותר לכן רק לבחור את השמלה שחלמתן עליה מאז שהייתן ילדות. נאחל שתבחרו נכון ושתיהנו מכל רגע.

סגנון שמלת כלה1

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
דוגמנית
בחירת טופים ליום יום

טופ הינו פריט האופנה הלוהט ביותר המאפשר לנו משחק יומיומי לחידוש ורענון המלתחה שלנו עם הגזרות, הצבעים וההדפסים הכי נכונים. בחנות האונליין של H&M תוכלו

קרא עוד »
אישה
כיצד מזהים חזיה איכותית?

נשים רבות מוצאות את עצמן לא פעם מגלות לאחר זמן מה כי החזייה שרכשו אינה איכותית כלל. המצב מתגלה בדרך – כלל לאחר כביסה ראשונה

קרא עוד »
בחור עם מכנס ג'ינס
הדפסת לוגו על מכנסיים

כיום, עולם הדפסות הבגדים הולך וצובר תאוצה, עד שהדפסת חולצות,  כובעים ומכנסיים כבר הפכה לדבר בשגרה של כל בית ספר, חוג, חברה ועסק. ההדפסה על

קרא עוד »
מסגרת אופנתית
5 יתרונות למשקפי מולטיפוקל

ודאי שמעתם לפחות פעם אחת את המושג ״מולטיפוקל״. עדשות מולטיפוקל נותנות פתרון אידיאלי לכל סוגי הטווחים של הראייה. העדשות הן בעלות מספר מוקדי ראייה בעדשה

קרא עוד »