חיפוש

אופנועי הונדה – סקירה מלאה

חברת הונדה היא מוכרת לכולנו, וגם בתחום האופנועים – היא מייצרת כלי רכב העונים לצרכים שונים. בשוק האופנועים – הונדה מהווה שם נרדף לאיכות, והכלים שהיא

מייצרת נחשבים לעמידים, חזקים ואיכותיים.

במאמר זה נביא עבורכם סקירה על אופנועי הונדה, ועל המאפיינים בכל קטגוריה.

 

קצת  על הונדה

הונדה נחשבת למותג בעל שם בעולם האופנועים, והכלים שלה נחשבים לאיכותיים במיוחד. למרות שיש חנויות כמו https://www.mataloncycle.co.il – העוסקות בעיקר במכירת מותגים איכותיים אך פחות מוכרים, אנשים רבים אינם מתפשרים ובוחרים במותג מוכר – על אף שהוא עונד תג מחיר גבוה יותר. והונדה? אכן מוכרת כלים לא זולים, אך יחד עם זאת מובטחת לרוכב איכות בלתי מתפשרת!

 

קטנועי הונדה

הונדה מייצרת ומוכרת מגוון של קטנועים השונים זה מזה בנפח ובייעוד. נוכל למצוא ביניהם את ה- Forza 125 המדורג בקטגוריית נפח נמוכה, ויחד עם זאת מעניק עיצוב ספורטיבי וביצועים נהדרים בתוך העיר, ולעומת זאת – נוכל למצוא קטנועים גדולים יותר כמו Forza 300, SH300i ועוד. הקטנועים הגדולים והקטנים כאחד מתאפיינים בנוחות משתמש מתקדמת במיוחד, הם חסכוניים בדלק וכוללים פיצ'רים מדליקים ושימושיים.

 

אופנועי כביש

אופנועי הכביש של הונדה הם בלתי ניתנים להתעלמות! מדובר באופנועים בעלי מראה "שרירי" ומסיבי, המתפרשים על גבי נפחים שונים החל מ- 125 סמ"ק ועד 1000 סמ"ק. רוב האופנועים בקטגוריה זו של הונדה מגיעים בעיצוב רטרו – מודרני, עם פיצ'רים חדשניים דוגמת לוח מחוונים עם נורות לד, מסך LCD ועוד. אופנועי הכביש של הונדה מאפשרים לנו "להרגיש" את הכביש בצורה הטובה ביותר!

 

אופנועי ספורט

כל מי שנמצא בתחום הרכיבה הדו גלגלית, לבטח מכיר את אופנועי הספורט האימתניים של הונדה! שריון הפלסטיקה הנוצץ מכסה על טכנולוגיה מתקדמת במיוחד, המאפשרת ביצועים יוצאי דופן עבור רוכבי ספורט אקסטרים. אופנועי הספורט של הונדה מיוצרים מחומרים קלי משקל וחזקים, וכוללים מנגנוני בקרה מתקדמים לרכיבה אינטנסיבית. בקטגוריה זו נוכל למצוא שמות מוכרים כגון CBR1000RR-R, CBR650R ועוד, שאותם גם נוכל לראות בתחרויות עולמיות על מסכי הטלוויזיה.

 

אופנועי שטח

אופנועי השטח של הונדה, מיועדים למי שמחפש איכות שתלך עמו יד ביד אל תוך הבוץ והאבק של מסלולי הרכיבה בשטח. נוכל למצוא כאן דגמים כמו CRF450R, CRF250R ועוד, כשהאופנועים נעים בין נפחים של 125 ועד 450 סמ"ק, ומאפשרים את הטכנולוגיה הגבוהה ביותר לרכיבת שטח איכותית. אופנועי השטח של הונדה "מככבים" במבחנים המחמירים ביותר של מבקרי האופנועים, ומעניקים לרוכב מעל ומעבר!

 

אופנועים דו – שימושיים

קטגוריה זו מאפשרת לנו ליהנות משני העולמות – שטח וכביש גם יחד, וכאן נוכל למצוא אופנועים בעלי מראה ייחודי ושילדה עוצמתית במיוחד, דוגמת דגמי Africa Twin, VFR1200X ועוד. האופנועים מגיעים בנפחים מגוונים, והם מאפשרים ביצועים יוצאי דופן ותמיכה מקסימלית בעת הרכיבה בשטח ובכביש.

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
כידון
5 יתרונות שלא היכרתם לקלונועית

הקלנועית הינה כלי רכב נוח המשמש לרוב אנשים מבוגרים, ומשמשת כפתרון ניידות מצוין ממקום למקום באופן נוח, מהיר ויעיל. ישנם יתרונות רבים ומגוונים לשימוש בקלנועית

קרא עוד »