חיפוש

למה כל כך חשוב לבחור חברה אמינה ומקצועית להשכרה רכבים?

כשאנחנו מדברים על רכב, בטיחות צריכה להיות מעל הכל ולכן, גם כשאתם בוחרים חברה להשכרת רכב חשוב מאוד שהיא תהיה אמינה, מקצועית ויסודית כדי שתהיו בטוחים שהנסיעה שלכם חלקה ולא פחות חשוב – בטיחותית. במאמר הבא ריכזנו כל מה שצריך לדעת על השכרת רכב.

 

הכי חשוב – מקצועיות

יש המון חברות להשכרת רכב, אבל האם כולן במאת מקצועיות ואמינות? לא פעם אנחנו נתקלים בלקוחות שמגיעים אלינו אחרי שהם כבר ניסו לא מעט חברות להשכרת רכב וקיבלו שירות לא מקצועי או רכבים לא מטופלים. לכן אצלנו ברנטה, אנחנו דואגים להביא לכם את מגוון הרכבים החדיש ביותר לקטלוג הרכבים באתר renta-car.co.il וכמובן לדאוג לתקינות הרכב ולבטיחות הנוסעים בו.

הכי חשוב – מקצועיות

לבעלי עסקים ואנשים פרטיים

זה לא משנה אם אתם בלעי עסקים או אנשים פרטיים המעוניינים לשכור רכב, בכל מקרה ברנטה תקבלו את השירות המקצועי והאמין ביותר מתוך הבנה שהלקוח הוא במרכז. אם אתם מחפשים לשכור רכב לעובדים שלכם באתר שלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של דגמים, רכבי מנהלים, SUV, רכבי מיני ועוד. תוכלו לבחור להשכיר את הרכב לתקופת זמן קצרה או ארוכה בהתאם לצורך שלכם.

לבעלי עסקים ואנשים פרטיים

מה חשוב לבדוק?

  • מערכות בטיחות

בקרת שיוט, ABS, מערכות היגוי ועוד הם אלמנטים חשובים בבחירת רכב, בטח כאשר מדובר ברכב למטרת עבודה שאתם עתידים לנהוג בו הרבה.

  • התאמה לצרכים שלכם

יש הבדל משמעותי בצורך שלכם אם אתם תבלו כל היום בנהיגה, או אם אתם רק לוקחים את הרכב לכמה שעות. חשוב שתדאגו לרכב האידיאלי לצרכים שלכם: נוחות נהיגה מקסימלית, מערכת מולטימדיה הכוללת GPS ודיבורית, מושבים נוחים, מיזוג ועוד.

  • איכות השירות

תקלות ברכב הן דבר מפתיע שאי אפשר לצפות מראש (לפחות ברוב המקרים). ולכן, כשאתם בוחרים חברת השכרה חשוב לוודא מה שעות הפעילות של שירות הלקוחות, לוודא כי יהיה לכם מענה לאורך כל שעות היום ובמילים אחרות, שיש מי שדואג למצב.

 

רנטה – המקום האידיאלי להשכרת רכב

אנחנו ברנטה מאמינים שלקוח מרוצה הוא לקוח חוזר ובדיוק בגלל זה אנחנו משקיעים את כל המשאבים שלנו בלקוחות.

  1. שירות לקוחות 24 שעות 7 ימים בשבוע גם בלילה!
  2. צי רכבים חדיש ומגוון לכל הצרכים שלכם
  3. השכרה בכל גיל (בכפוף להצגת רשיון וללא צורך במלווה)
  4. כמה סניפים במרכז הארץ
  5. מקצועיות בלתי מתפשרת וליווי הלקוח לאורך כל התהליך

 

לסיכום

כשאנחנו נגשים להשכיר רכב חשוב מאוד לוודא כי אנחנו עושים את ההשכרה באמצעות חברה אמינה ומקצועית. במאמר, דיברנו בכללי על עולם השכרת הרכבים ועל מגוון האפשרויות הקיים בשוק. בהמשך המאמר, נתנו 3 דברים שחשוב לבדוק לפני שמשכירים רכב ועל מה חשוב לשים דגש.

למה כל כך חשוב לבחור חברה אמינה ומקצועית להשכרה רכבים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
כידון
5 יתרונות שלא היכרתם לקלונועית

הקלנועית הינה כלי רכב נוח המשמש לרוב אנשים מבוגרים, ומשמשת כפתרון ניידות מצוין ממקום למקום באופן נוח, מהיר ויעיל. ישנם יתרונות רבים ומגוונים לשימוש בקלנועית

קרא עוד »