חיפוש

איך להתאים את כלוב התוכי לפי גודלו

קניית כלוב לתוכי היא פעולה פשוטה למדי אך בשביל לעשות אותה באופן חלק ובלי בעיות תוך כדי דאגה מרבית לתוכי שלכם כדי שתדעו כמה דברים לפני

שאתם יוצאים לקנות כלוב.

אז ממש לפני שאתם הולכים למצוא לתוכי שלכם את הכלוב המנצח, במאמר הזה ניתן לכם מידע שלדעתנו ישמש אתכם היטב: על סורגי הכלוב, דלת/פתח

הכלוב, התייעצות מקצועית וכמובן איך ואיפה לקנות כלוב לתוכי.

 

טיפ מנצח – קצת יותר ממה שצריך וסורגים תקינים

לפני שנגיע למידות הכלוב הרלוונטיות שכדי לכם להכיר, הנה משהו שכבר יוכל לשמש אותכם: לא משנה מה גודל התוכי שלכם לפיו חישבתם את גודל הכלוב הרלוונטי עבורכם, תמיד תקנו משהו שיהיה קצת יותר מהמידה שמתאימה לתוכי שלכם שכן זה רק יועיל לכם מבחינת הטיפול בתוכי וכמובן למרחב התנועה של התוכי.

בנוסף לכך יש לשים לב שסורגי הכלוב תקינים ומתאימים לגודל התוכי שכן הוא לא יוכל בטעות לחמוק החוצה ויש לקחת זאת בחשבון.

 

דלת כלוב ופתח

בנוסף לגודל הכלוב והסורגים שימו לב שדלת הכלוב במידה שמתאימה בשביל התוכי שכן כשתרצו להוציא אותו לא יהיו בעיות חוזרות ונשנות, רצוי שתהיה גדולה ולכן גם הדגשנו לעיל את החשיבות בכלוב גדול יותר ממה שצריך.

פתח עליון יכול מאוד להיות נוח בשביל להוציא את התוכי ובשביל להכניס דברים לתוכי כמו אוכל, כדי שתשקלו זאת כשאתם קונים כלוב.

 

גודל הכלוב, תתייעצו עם המוכר

גם עם המידע מהמאמר הזה ואתרים אחרים אותם תקראו, רצוי שתתייעצו עם הגורם ממנו אתם קונים את הכלוב. בהתאם לגודל וסוג התוכי שלכם תכלו לסמוך על המוכר שלכם במידה ואתם קונים ממקום עם מוניטין טוב שהוא יודע על מה הוא מדבר כשהוא ממליץ לכם על סוג וגודל כלוב.

תוכלו להתייעץ גם כמובן עם חברים או אנשים שאתם מכירים וסומכים עליהם שיש להם תוכי משלהם.

גודלי כלוב יש הרבה ולא נציג בפניכם רשימה של כל גדלי הכלובים שכן הם לא רלוונטיים מכיוון שאנחנו לא יודעים איזה סוג תוכי יש לכם.

רק לצורך הדוגמא, סוג כלוב לתוכי כתוב עם האות A  ומייד אחריה מגיע מס' המייצג את גודל הכלוב. כלוב A10 למשל מתאים לתוכי בגובה מטר וחמישים ושש סנטימטר.

ישנם המון מקומות ברחבי ישראל שמוכרים כלובים ומוצרים לתוכים כך שאנחנו סבורים שבין אם אתם מחפשים המלצות לקניית כלוב לתוכי קטן או כלוב לתוכי גודל וכל דבר שקשור לגידול וטיפוח תוכים, תוכלו למצוא באזור מגוריכם.

ישנם חנויות לחיות מחמד וכמובן גם עסקים שמוכרים כלובים באינטרנט, תוכלו למצוא בשפע מגוון של כלובים לכל גדלי התוכים במחירים שונים שמתאימים לצרכים שלכם. תוכלו גם להזמין מחו"ל במידת הצורך ובקיצור, כמו שאתם מבינים, יש בפניכם הרבה אפשרויות.

אנחנו מקווים שמצאתם כאן ערך במידע שגיבשנו עבורכם כאן במאמר, שיהיה בהצלחה למצוא כלוב איכותי לתוכי שלכם.

 

בעל חיים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
לבחור רתמת כלב
איך בוחרים רתמה לכלב?

בחירה של רתמה לכלב מצריכה מכם היכרות בסיסית עם כמה פרמטרים חשובים. שכן, מדובר בעניין שעשוי להיראות לכם כפשוט, אך אין זה נכון. כדי שלא

קרא עוד »