חיפוש

הכנה ללידה: כך תכינו את ביתכם לגור כלבים

אמרו לכם פעם שגידול של גור כלבים זהה לגידול של ילד? מדובר באמרה שעשויה להישמע לעיתים מופרכת, אבל האמת היא, שיש כמה תחומים שנושקים בין השניים. יצאנו לבדוק את הנושא באופן מעמיק, כדי להבין איך תוכלו להכין את הבית שלכם לגור כלבים מתוק שזקוק לחום שלכם. הישארו אתנו ותקבלו את כל הפרטים הדרושים לכם.

 

הדבר ה – 1 שעליכם לעשות כדי להכין את הבית לקראת הגור: לקנות משטחים

הדמיון הבולט ביותר שמצאנו בין גידול של גור כלבים לבין גידול של תינוק קטן שרק נולד נוגע לעשיית הצרכים בבית. אתם צריכים להכין את הבית שלכם לקראת בואו של הגור שצפוי לעשות פיפי וקקי במקומות שונים ללא התראה. כפי שיש משטחי החתלה לתינוקות, יש גם משטחים מיוחדים שמיועדים לגורים. אתם תצטרכו לחנך את הגור עם הזמן שאת הקקי והפיפי עושים אך ורק על המשטח. לאחר זמן מה, כשהוא יגדל, הוא כבר יבין שאת הצרכים עושים מחוץ לבית.

 

הדבר ה – 2 שעליכם לעשות כדי להכין את הבית לקראת הגור: אוכל מותאם לגורים

קוראים יקרים, עליכם להכין את עצמכם עם מזון מתאים לגורים וכדאי שתדעו זאת. שמענו לא פעם על אנשים שקנו אוכל באופן אקראי וגילו לאחר מכן שמדובר באוכל שלא מתאים בכלל לגורים. תהיו חכמים ותפנו אל חנות מומלצת כמו למשל חנות בעלי חיים מחמדים. נציג מטעם החנות ישמח לתת לכם שירות ולהציע לכם את האוכל המתאים ביותר עבור הגור שלכם.

 

הדבר ה – 3 שעליכם לעשות כדי להכין את הבית לקראת הגור: מיטה

הגור שלכם ירצה לישון ולנוח במקום חמים ונעים. לכן, עליכם להשיג לו מיטה מתוקה. ההמלצה שלנו היא לקנות מיטה קצת יותר גדולה מגודלו של הגור נכון לעכשיו. שכן, הדבר יחסוך מכם רכישה חוזרת בשלב מאוחר יותר, כאשר הגור יהיה מבוגר יותר.

ראשים של כלבים

טיפ לרכישה נכונה – תקנו הכול בחנות אחת

יש מי שבוחרים לקנות את כל הפריטים בכמה חנויות מסיבות שונות. ההמלצה שלנו היא לברר פרטים אודות חנות חיות מומלצת ולבצע את כל הרכישות דרכה. הרי חשוב מאוד שיהיה לכם ליווי מטעם גורמים שמכירים את הגור שלכם לאורך זמן. כך הם יוכלו להמליץ לכם על אוכל מתאים (כשהכלב יתבגר) או מוצרים אחרים שמתאימים לו, בהתאם להיכרות שלהם עמו. אם אין לכם עדיין חנות חיות מומלצת, כדאי שתערכו בירור ברחבי הרשת. הנה כמה פלטפורמות שיציגו בפניכם חוות דעת אמינות אודות חנויות כאלו:

  • קבוצות פייסבוק של מגדלי כלבים
  • פורומים של כלבים
  • לשונית הביקורות של גוגל

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את כל הפריטים שחשוב שתכינו מראש, רגע לפני שהגור יגיע אליכם הביתה. נאחל לכם בהזמנות זו שיהיה גידול נעים ובהצלחה!

גורים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
לבחור רתמת כלב
איך בוחרים רתמה לכלב?

בחירה של רתמה לכלב מצריכה מכם היכרות בסיסית עם כמה פרמטרים חשובים. שכן, מדובר בעניין שעשוי להיראות לכם כפשוט, אך אין זה נכון. כדי שלא

קרא עוד »