חיפוש

איפה אפשר למצוא אינסטלטור מומלץ?

מערכת האינסטלציה המורכבת שלנו, אשר מתוקף תפקידה נמצאת במגע מתמיד עם מים בלחץ גבוה וטמפרטורות גבוהות, חשופה לתקלות ובעיות שונות, הנפוצות כמעט בכל המבנים, חדשים וישנים כאחד. בתקלות אינסטלציה חשוב להגיע לפתרון מהיר, לפני שהתקלה מתפשטת וגורמת לנזקים חמורים יותר, ולכן חשוב לאתר אינסטלטור מומלץ.

 

הכירו את מערכת הצנרת שלכם

תפקידה של מערכת האינסטלציה היא לדאוג להזרמתם של המים אל הנקודות השונות במבנה (כיורים, שירותים, מקלחות וכדומה), תוך שמירה על לחץ המים והטמפרטורה הרצויה. מערכת זו מורכבת למעשה ממספר רב של צינורות, העשויים לרוב מברזל, נחושת, אלומיניום, PVC ועוד והיא נמצאת בכל מבנה קיים.

תנאי לחץ המים והטמפרטורה הגבוהה, גורמים למערכת האינסטלציה להישחק בצורה מהירה למדי וכפועל יוצא מכך, תקלות אינסטלציה הן תופעה נפוצה ופופולארית מזה שנים רבות, בין אם במבנים ישנים ובין אם במבנים חדשים.

 

סוגי תקלות אינסטלציה

תקלות אינסטלציה הן רבות ומגוונות, המלוות לרוב בריחות לא נעימים ופגיעה באיכות החיים שלנו, שילוב הגורם לנו לחשוב כיצד אנחנו מאתרים אינסטלטור עכשיו, אך המאפיין המשותף לכל סוגי תקלות האינסטלציה הוא החשיבות שבטיפול יעיל ומהיר. חשיבות זו נובעת מעצם העובדה שהזנחה, או גילוי מאוחר של התקלה, עלולים לגרום לרטיבות, הצפה, סימני עובש, קילופים ועוד, אשר בסופו של דבר תיקונם יעלה הרבה יותר מאשר אם היינו פועלים לתיקון מקצועי ומהיר עוד בשלב גילוי התקלה.

 

בין סוגי התקלות הנפוצים והעיקריים שניתן לראות כיום, נכללים:

  • נזילות – איתור נזילות יכול להיות משימה מאתגרת למדי, בעיקר בשל העובדה כי מערכת צינורות האינסטלציה נמצאת מתחת לריצוף, אך באמצעות ציוד איתור מתקדם, ניתן לאתר בקלות ובמהירות את מקור הנזילה.
  • רטיבות – תופעה הנפוצה בעיקר בחורף ונובעת בעיקר מתכנון לקוי של הבניין, או בלאי של מערכת הצנרת הביתית.
  • דליפת ברזים – השילוב רעש הטפטוף הבלתי פוסק ובזבוז המים המצטבר, יוצר תקלה מטרידה למדי, אותה ניתן לפתור באמצעות תיקון או החלפת הברזים.
  • סתימות – בעיה נפוצה, הנובעת לרוב מהצטברות של לכלוך, או אבנית, כמו גם צמיחת שורשים החודרים למערכת הצנרת.

 

איפה ניתן למצוא אינסטלטור מומלץ?

תקלות באינסטלציה אינן מחכות תמיד להופיע בזמן הכי נוח ולכן חשוב לאתר אינסטלטור מומלץ שזמין בכת עת. כדי לאתר אינסטלטור מומלץ, כדאי לדעת היכן ניתן למצוא אחד כזה. למעשה, ניתן למצוא אינסטלטורים מומלצים, הפועלים 24/7 בכל חלקי הארץ, מהצפון ועד הדרום, בעיקר אצל חברות אינסטלציה מקצועית וותיקות.

 

איך מאתרים אינסטלטור מומלץ?

לאחר שהבנו היכן ניתן למצוא אינסטלטור מומלץ, נשאר לנו לוודא רק כי אכן מדובר באינסטלטור מומלץ. כדי לוודא זאת, מומלץ לבדוק את הפרמטרים הבאים:

  • הסמכה – אינסטלטור מוסמך, שעבר הכשרה מטעם משרד העבודה, יאפשר לכם להיות בטוחים כי מדובר באיש מקצוע בעל הידע הדרוש.
  • ניסיון – מספר שנות ניסיון יעידו על וותק, מקצועיות וידע שנצבר עם השנים.
  • המלצות – נסו לאתר המלצות מחברים, מכרים ובני משפחה, כמו גם מאתרי האינטרנט השונים.

 

אינסטלטור

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
מניעת נזקי מים
איך ניתן למנוע נזקי מים?

נזקי מים יכולים לקרות בכל דירה, גם אם היא חדשה ומשופצת, ובטח ובטח אם מדובר בדירה בעלת תשתיות ישנות יחסית. הנה כמה דרכים בעזרתן תוכלו

קרא עוד »