חיפוש

במה כרוך קידום אתרים לעסקים קטנים?

קידום אתרים הוא אחד מהכלים החשובים ביותר כאשר מדובר על שיווק וצבירה של לקוחות. קידום אתרים יהיה קריטי בעיקר עבור אנשים בעלי עסקים קטנים. הקידום מתבצע בשתי דרכים עיקריות – או בצורה ממומנת באמצעות פרסום מודעות או בכתיבה של דפי תוכן איכותיים. אז במה כרוך קידום אתרים לעסקים קטנים? ולמה זה כל-כך חשוב?

 

קידום האתרים עבור עסקים קטנים

אם פתחתם אתר חדש, או אתם ממש רגע לפני, בוודאי שמעתם שכל האתרים אשר נמצאות בדף הראשון של תוצאות החיפוש, לא הגיעו לשם לגמרי במקרה. כל אחד מהאתרים הנמצאים בדף הראשון של תוצאות החיפוש, לגמרי לא הגיע לשם במקרה. אתרים אלה הושקעו בזמן וכסף ובכל מה שקשור אל מיתוג לעסקים ברמה הגבוהה ביותר.

אתרים אלה משקיעים בשני סוגי קידום – קידום אתרים אורגני או קידום אתרים ממומן. קידום אתרים הוא בעיקר יצירה של תוכן איכותי באתרי האינטרנט, כך יהיה ניתן להיות במקום טוב בתוצאות החיפוש. קידום אתרים ממומן יהיה תשלום עבור גוגל לכך שמודעות שקשורות בכם יופיעו בראש העמוד.

 

קידום אתרים – אתם לא לבד

אם זה נשמע משימה פשוטה, כמו תשלום לגוגל או הקמה של דפי נחיתה, אז לא מדובר במשימה פשוטה וקשה מאוד לקדם אתרים לבדכם. בכדי לבצע קידום אתרים לעסקים קטנים יש צורך בשיווק, בכתיבה והבנה על דברים אינטרנטיים ומסובכים למתחילים. מלבד זאת, יש גם טבלאות אקסל וקידום אתרים הוא לגמרי מקצוע.

זה נכון שיש לכל אחד אפשרות להתחיל קמפיין בכל מה שקשור לפרסום ממומן בגוגל. אך ביצוע של קמפיין בצורה לא נכונה, דווקא יכול לגרוע ממכם לקוחות, כי ישנם לקוחות שיראו פרסום מסוים או דף נחיתה חובבני ולא יראו בעסק כעסק אמין, או קידום האתרים לא יענה על ההגדרות הנכונות של העסק שלכם ואתם יכולים לבזבז זמן וכסף לחינם.

 

עסקים אתרים וקידום ממומן

דרך פופולרית לקדם את העסק שלכם היא באמצעות מודעות שיופיעו בתוצאות חיפוש של גוגל. זה אומנם תהליך פשוט, בוחרים ביטוי חיפוש וכותבים מודעות שיופיעו כאשר הגולשים מחפשים את הביטוי הזה.

למעשה, כל אחד שילחץ על המודעה אתם משלמים. למעשה גם באופן זה, מדובר על מקצוע, כי צריך לבחור ביטויים הקשורים בחיפוש שיהיו מתאימים, לבדוק את המתחרים שלכם, לכתוב את המודעות בצורה איכותית. צריך גם לנתח את הביצועים של המודעות השונות וכך לשנות אותן בהתאם.

 

לסיכום

אם יש לכם אתר קטן ומתחיל יחסית, כדאי לכם להשקיע בו בקידום אתרים אורגני או קידום ממומן, אך אם אתם לא רוצים לבזבז את זמנכם או את הכסף שלכם, רצוי לבחור איש מקצוע המבין בתחום וידע כיצד לקדם את האתר שלכם בצורה הטובה ביותר כדי שהאתר שלכם יניב את התוצאות המקסימליות.

עֵסֶק

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
לשווק את העסק
5 דרכים לשיווק העסק

זה לא סוד שלשיווק יש תפקיד מכריע בהצלחתו ובצמיחה של כל עסק. אסטרטגיות שיווק יעילות עוזרות לעסקים להגיע לקהל היעד שלהם, לבנות מודעות למותג ולהגדיל

קרא עוד »